H γερμανική φίρμα δημιούργησε μια νέα, ακόμα πιο σκληροπυρηνική, περιορισμένη έκδοση του R8 εν είδει αποχαιρετισμού στον ατμοσφαιρικό V10 των 5,2 λίτρων. Το R8 V10 GT RWD όπως ονομάζεται αντλεί τις επιρροές του από το αρχέτυπο R8 GT του 2010 υιοθετώντας ένα αιχμηρότερο αεροδυναμικό πακέτο, βελτιώσεις που συντείνουν στον περιορισμό του βάρους και μια σειρά αναβαθμίσεις στο πλαίσιο που εγγυώνται μια ακόμα πιο δυναμική συμπεριφορά που να ευνοεί την κίνηση σε πίστα.
Με τιμή που ξεκινά από τα 225.000 ευρώ στη Γερμανία η νέα έκδοση του R8 θα κατασκευαστεί σε μόλις 333 αντίτυπα τα οποία, αρχικά υιοθετούν μια ακόμα ισχυρότερη εκδοχή του V10 κινητήρα η οποία συνδυάζεται και με αναβαθμισμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων με τροποποιημένη κλιμάκωση. Με 620 ίππους και 565 Nm ροπής στη διάθεσή της, η νέα έκδοση του R8 υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 320 χλμ./ώρα.
Εκτός από την αυξημένη ισχύ, η έκδοση έχει υποβληθεί σε σειρά βελτιώσεων που έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση του βάρους κατά 20 κιλά. Για την ακρίβεια έχουν αξιοποιηθεί carbon κεραμικά δισκόφρενα ενώ πολλά από τα μέρη της ανάρτησης έχουν αντικατασταθεί με ελαφρύτερα. Την εικόνα συμπληρώνουν σφυρήλατοι τροχοί των 20 ιντσών με ελαστικά της Michelin Pilot Sport Cup 2 ενώ στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγεται ανάρτηση με ρυθμιζόμενα ελατήρια.
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Tο νέο crossover της smart που αποτελεί το ιδανικό κίνητρο για να κινείστε ηλεκτρικά
- Το Leapmotor T03 τώρα με νέα τιμή από 13.950 ευρώ
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
Στις νέες προσθήκες περιλαμβάνεται και ένα νέο πρόγραμμα οδήγησης το οποίο ονομάζεται Torque Rear και το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τον βαθμό ολίσθησης του πίσω άξονα μέσω επτά διαβαθμίσεων. Το εν λόγω σύστημα συνεργάζεται με μια σειρά αισθητήρων και λογισμικό που αξιολογεί την ταχύτητα περιστροφής των τροχών σε συνάρτηση με την κατεύθυνσή τους και το βαθμό πίεσης του πεντάλ γκαζιού, παραμετροποιώντας παράλληλα την απόκριση των συστημάτων δυναμικής ευστάθειας, επιτρέποντας την καλύτερη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του R8.
Χάρη στην αναβάθμιση των αεροδυναμικών στοιχείων όπως το νέο splitter, τα πλευρικά πτερύγια, ο διαχύτης, η αεροδυναμική πτέρυγα καθώς και τα ξαναγραμμένα πλευρικά τμήματα που πλέον κατασκευάζονται από ανθρακόνημα, η παραγωγή κάθετης δύναμης έχει αυξηθεί.
Το εσωτερικό δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση από την αναβάθμιση, υιοθετώντας νέα bucket καθίσματα και περισσότερες λεπτομέρειες σε κόκκινη απόχρωση.