Facelift και νέοι κινητήρες για το Peugeot 208

Η Peugeot ανανέωσε το 208 σε εμφάνιση και τεχνολογίες, εμπλουτίζει τη γκάμα με νέους υβριδικούς κινητήρες και αναβαθμίζει το ηλεκτρικό E-208.

Facelift και νέοι κινητήρες για το Peugeot 208

Η Peugeot ανανέωσε το 208 σε εμφάνιση και τεχνολογίες, εμπλουτίζει τη γκάμα με νέους υβριδικούς κινητήρες και αναβαθμίζει το ηλεκτρικό E-208.

H ώρα της ανανέωσης για το Peugeot 208, έφτασε. Το facelift του γαλλικού σουπερμίνι – και best seller της ευρωπαϊκής αγοράς για το 2022 – περιλαμβάνει φρέσκια εμφάνιση, νέες τεχνολογίες, καινούριους υβριδικούς κινητήρες και ισχυρότερη ηλεκτρική έκδοση (E-208).

Σχεδιαστικά, η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά το εμπρός μέρος. Η λογική παραμένει ίδια, αλλά με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Μεταξύ αυτών, έχουμε μεγαλύτερη και πιο επιβλητική μάσκα, διαφορετικούς προβολείς και ενσωμάτωση της φωτιστικής υπογραφής με τις τρεις κάθετες νυχιές σε γυαλιστερά μαύρα ένθετα, στις άκρες του προφυλακτήρα.

Στο πίσω μέρος, οι φαρδιές κάθετες νυχιές στα φωτιστικά σώματα έγιναν λεπτές και οριζόντιες. Νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 16 και 17 ιντσών, διαφορετικές γραμματοσειρές στα λογότυπα και καινούργιοι εξωτερικοί χρωματισμοί, όπως το Agueda Yellow που βλέπετε στις φωτογραφίες, ολοκληρώνουν τις εξωτερικές αλλαγές.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι μικρότερης έκτασης και αφορούν τον διάκοσμο και τις επενδύσεις. Το Peugeot i-Cockpit με το μικρής διαμέτρου τιμόνι, τα όργανα πάνω από αυτό και την κεντρική οθόνη να αιωρείται στο ταμπλό, παραμένει ως είχε.

Στις εκδόσεις Allure και GT ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός 10’’ (στην βασική Active τα όργανα είναι αναλογικά με μια μικρή οθόνη 3,5’’ στο κέντρο) και συνοδεύεται από κεντρική οθόνη αφής, επίσης 10’’, για το σύστημα πολυμέσων Peugeot i-Connect.

Για πρώτη φορά, το Peugeot 208 αποκτά υβριδικές εκδόσεις. Το ήπιο υβριδικό σύστημα με την ονομασία 48V Hybrid συνδυάζεται με τους κινητήρες βενζίνης 1.2 turbo PureTech των 100 και 136 ίππων και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων e-DCS6, στο οποίο ενσωματώνεται ο ηλεκτροκινητήρας. Σύμφωνα με τους Γάλλους, το όφελος σε κατανάλωση καυσίμου φτάνει το 15%. Τη γκάμα ολοκληρώνουν οι κινητήρες βενζίνης 1,2 λίτρων με 75 και 100 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 5 και 6 σχέσεων αντίστοιχα. Οι εκδόσεις diesel, καταργούνται.

Σημαντική αναβάθμιση δέχεται η ηλεκτρική έκδοση. Όπως είχε ανακοινωθεί πριν μερικούς μήνες, το αμιγώς ηλεκτρικό E-208 αποκτά νέο, ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων και μεγαλύτερη μπαταρία 51 kWh η οποία εξασφαλίζει υψηλότερη αυτονομία 400 χλμ.. Όπως και στο απερχόμενο μοντέλο, δύο τύποι ενσωματωμένου φορτιστή (on-board) θα είναι διαθέσιμοι.

Ο μονοφασικός των 7,4 kW ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ προαιρετικά θα διατίθεται ο τριφασικός των 11 kW που εξασφαλίζει ταχύτερη φόρτιση.

Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης (20% – 80%) είναι:

  • 25 λεπτά σε ταχυφορτιστή ισχύος 100 kW,
  • 4 ώρες και 40 λεπτά σε wallbox 7,4 kW και
  • 11 ώρες και 10 λεπτά σε ενισχυμένη οικιακή πρίζα 3,2 kW.

Οι πωλήσεις του νέου Peugeot 208 στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν τον Νοέμβριο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!