To νέο Hennessey Venom F5 Revolution Coupe εστιάζει στην πίστα

Η αμερικανική εταιρεία Hennessey παρουσίασε την εστιασμένη στην πίστα, ελαφρύτερη και ισχυρότερη έκδοση Revolution του Venom F5 Coupe, που αποδίδει 1.842 ίππους, κοστίζει 2,7 εκατ. $ και θα παραχθεί σε μόλις 24 μονάδες.

To νέο Hennessey Venom F5 Revolution Coupe εστιάζει στην πίστα

Η αμερικανική εταιρεία Hennessey παρουσίασε την εστιασμένη στην πίστα, ελαφρύτερη και ισχυρότερη έκδοση Revolution του Venom F5 Coupe, που αποδίδει 1.842 ίππους, κοστίζει 2,7 εκατ. $ και θα παραχθεί σε μόλις 24 μονάδες.

Η Hennessey, η εταιρεία κατασκευής hypercar με έδρα το Τέξας παρουσίασε μια νέα, ελαφρύτερη έκδοση του Venom F5, η οποία προορίζεται για την πίστα, έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, για αυξημένη ευελιξία, καλύτερη συμπεριφορά και παραγωγή υψηλότερου αεροδυναμικού φορτίου. Αποδίδοντας 1.842 ίππους, το νέο Hennessey Venom F5 Revolution Coupe είναι το πιο ισχυρό hypercar με κινητήρα εσωτερικής καύσης στον κόσμο.

Το Revolution είναι το 3ο μοντέλο που προστίθεται στην οικογένεια Venom F5 και βασίζεται στο Coupe. Θα κάνει το παγκόσμιο δημόσιο ντεμπούτο του στο Miami Motorcar Cavalcade Concours d’Elegance στις 15 Ιανουαρίου. Η τιμή του ανέρχεται στα 2,7 εκατομμύρια δολάρια και η παραγωγή του θα περιοριστεί σε μόλις 24 μονάδες.

Ο V8 κινητήρας 6,6 λίτρων «Fury» είναι κεντρικά τοποθετημένος στο monocoque πλαίσιο από ανθρακονήματα και η ισχύς 1.842 ίππων μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω κιβωτίου μονού συμπλέκτη που έχει βαθμονομηθεί για ανταγωνιστική χρήση. Διαθέτει επίσης στάνταρ κεραμικά φρένα με δαγκάνες πολλαπλών εμβόλων. Η ομάδα μηχανικών επικεντρώθηκε επίσης στη μείωση του βάρους, καθώς ζυγίζει 1.360 κιλά και αποτελεί το ελαφρύτερο μοντέλο Venom F5.

Το πιο ορατό χαρακτηριστικό που διαχωρίζει το Revolution από τα Venom F5 Coupe και Roadster, είναι η ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή από ανθρακονήματα, η οποία παράγει πάνω από 360 κιλά κάθετη δύναμη στα 300 χλμ./ώρα και πάνω από 635 κιλά στα 400 χλμ./ώρα.

H μεγαλύτερη εμπρός αεροτομή δεν επιτρέπει στον αέρα να κατευθυνθεί προς την περιοχή χαμηλής πίεσης κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου, το οποίο διαθέτει διαχύτη στο πίσω μέρος προς αύξηση της αρνητικής άντωσης. Πτερύγια στα πλαϊνά της εμπρός μάσκας μεταφέρουν το κέντρο αεροδυναμικών πιέσεων προς τα εμπρός, για καλύτερη πρόσφυση στην είσοδο των στροφών.

Η ανάρτηση διπλών ψαλιδιών διαθέτει αμορτισέρ που μπορούν να ρυθμιστούν με απλά εργαλεία, βελτιστοποιώντας τη συμπεριφορά στις εκάστοτε συνθήκες. Οι σφυρήλατες ζάντες εγγυώνται μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής του πέλματος ελαστικών με την άσφαλτο, αυξάνοντας την πρόσφυση.

Επίσης, παρέχει ένα ψηφιακό σύστημα τηλεμετρίας, το οποίο έχει τη δυνατότητα να συλλέγει δεδομένα για διάφορες παραμέτρους του αυτοκινήτου, όπως το πλευρικό φορτίο που αναπτύσσεται, καθώς και χρόνους γύρου και χρονομέτρηση τμημάτων της πίστας, επιτρέποντας την παρακολούθησή τους σε πραγματικό χρόνο καθώς και την αποθήκευσή τους.

Μελετημένο από τον επικεφαλής μηχανικό John ‘Heinrocket’ Heinricy, το Revolution αξιοποιεί την εμπειρία του από τα 38 χρόνια εξέλιξης αυτοκινήτων επιδόσεων με την GM και την υποδειγματική αγωνιστική του καριέρα. Ο Heinricy έχει στο ενεργητικό του περισσότερους από 240 επαγγελματικούς αγώνες, συμπεριλαμβανομένων 35 εξαντλητικών 24ωρων αγώνων και πολλαπλών νικών και πρωταθλημάτων. Κατέχει επίσης τρία ρεκόρ ταχύτητας της FIA και έχει στο ενεργητικό του πάνω από 1.000 γύρους στο Nurburgring.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!