Η εποχή των Bugatti με τον W16 κινητήρα φτάνει στο τέλος της. Η ανοιχτή W16 Mistral θα είναι το τελευταίο μοντέλο που θα εφοδιάζεται με τον συγκεκριμένο κινητήρα, ο οποίος θα περάσει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας μετά από 17 χρόνια ζωής, που αποτέλεσε την καρδιά όλων των μοντέλων της Bugatti μέχρι τώρα.
Η Bugatti W16 Mistral δανείζεται τα βασικά μηχανικά μέρη της από την Chiron, η οποία προοριζόταν να είναι αποκλειστικά κουπέ από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας της. Χρησιμοποιεί ένα ανασχεδιασμένο μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα για να παρέχει ανάλογη οδηγική αίσθηση με ανοιχτό αμάξωμα . Ως αποχαιρετισμό στον W16, η Mistral παίρνει από τη Chiron SuperSport, την ισχυρότερη έκδοση του 8λιτρου με τέσσερα turbo κινητήρα, με απόδοση 1.600 ίππων!
Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, που χαρίζει στην Mistral μέγιστη ταχύτητα 420 χλμ./ώρα. Ωστόσο, η Bugatti δεν θα σταματήσει εκεί, αφού σύντομα αναμένεται να διεκδικήσει τον τίτλο του ταχύτερου ανοιχτού αυτοκινήτου στον κόσμο, τον οποίο κατέχει σήμερα το Hennessey Venom GT Spyder των 426,4 χλμ./ώρα.
Για να το πετύχει αυτό η Bugatti έχει αναθεωρήσει την αεροδυναμική και το σύστημα ψύξης της Mistral, σε σύγκριση με αυτό των κουπέ μοντέλων της, όπως η Chiron και η μοναδική La Voiture Noire. Αισθητικά μοιάζει σημαντικά με την τελευταία, αλλά με φαρδύτερη μάσκα εμπρός, έτσι ώστε να παροχετεύει μεγαλύτερη ποσότητα αέρα.
Οι αεραγωγοί στα φωτιστικά σώματα κατευθύνουν τον αέρα μέσα από το αμάξωμα και έξω από τους θόλους των εμπρός τροχών έτσι ώστε να μειώσουν την αεροδυναμική αντίσταση, ενώ διαθέτουν μια συστοιχία τεσσάρων LED που αποτελούν τη φωτεινή υπογραφή του μοντέλου, παραπέμποντας παράλληλα στα τέσσερα turbo και το σύστημα κίνησης και στους τέσσερις τροχούς.
Παρά τις σημαντικές αλλαγές στον τομέα της εξωτερικής σχεδίασης, το εσωτερικό διατηρεί την ίδια αρχιτεκτονική με αυτό της Chiron, με μια κάθετη γέφυρα από ανθρακονήματα να φιλοξενεί τα τέσσερα -πάλι ίδιος αριθμός- βασικά χειριστήρια με οθόνες. Εκεί μπορείς να δεις μεταξύ άλλων τις επιδόσεις, την πίεση των turbo, ενώ γενικότερα η καμπίνα είναι λιτή χωρίς πολλά ψηφιακά στοιχεία.
Φυσικά, όπως πάντα στα μοντέλα της Bugatti, υπάρχουν πολλές επιλογές εξατομίκευσης, με τεράστια γκάμα επιλογών για την εσωτερική διακόσμηση. Η τιμή της Bugatti W16 Mitral Roadster αγγίζει τα 5 εκατομμύρια ευρώ.