Η νέα Porsche 911 Sport Classic με 550 ίππους

Ως φόρο τιμής στην 911, η εταιρεία παρουσίασε μια νέα έκδοση Sport Classic που έχει κινητήρα με δύο turbo και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η νέα Porsche 911 Sport Classic με 550 ίππους

Ως φόρο τιμής στην 911, η εταιρεία παρουσίασε μια νέα έκδοση Sport Classic που έχει κινητήρα με δύο turbo και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η Porsche τιμά την 911 της δεκαετίας του 1960 και των αρχών της δεκαετίας του 1970 με την ειδική έκδοση 911 Sport Classic. Αυτό είναι το δεύτερο από τα τέσσερα μοντέλα της νέας στρατηγικής «Heritage Design» της μάρκας, μετά την 911 Targa 4S Heritage Design Edition του 2021. Είναι επίσης διάδοχος της 911 Sport Classic του 2009 που βασιζόταν στην 997. Μέσω του Heritage Design, η Porsche στοχεύει «να επαναφέρει το πνεύμα των περασμένων δεκαετιών της εταιρείας, δημιουργώντας παράλληλα κάτι νέο».

Σχεδιαστικά το μοντέλο είναι εμφανώς επηρεασμένο από προηγούμενες Porsche. Η μεταλλική γκρι βαφή είναι ένα αποκλειστικό χρώμα της Sport Classic, αλλά το αυτοκίνητο διατίθεται επίσης σε Μαύρο και μπλε χρώμα, καθώς και σε μια διαφορετική γκρι απόχρωση. Χωρίς επιπλέον κόστος οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν οποιονδήποτε αριθμό μεταξύ 0 και 99 για να τοποθετηθεί στις πλαϊνές πόρτες, ενώ δύο λωρίδες «τρέχουν» από το καπό μέχρι το σπόιλερ, όπως ακριβώς και στη Sport Classic του 2009.

Ένα από τα ξεχωριστά εξωτερικά χαρακτηριστικά είναι η επανεμφάνιση της αεροτομής τύπου ducktail. Είναι μια αναφορά στην εμβληματική 911 RS 2.7 του 1972 και είναι κατασκευασμένη από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα για εξοικονόμηση βάρους. Άλλο ιδιαίτερο στοιχείο είναι οι ζάντες 20 και 21 ιντσών της Fuchs με ένα κεντρικό μπουλόνι και σχεδιασμό που παραπέμπει στην 911 S του 1967. Το «Porsche Exclusive Manufaktur», σε χρυσό χρώμα, υπάρχει σε κάποια σημεία πάνω στο αυτοκίνητο, ενώ τη μάσκα κοσμεί το σήμα «Porsche Heritage» όπως ακριβώς και στην Targa 4S Heritage Design Edition.

Στο εσωτερικό την προσοχή τραβά το ασπρόμαυρο μοτίβο στα πάνελ των θυρών και στο κέντρο των καθισμάτων που είδαμε για πρώτη φορά προαιρετικά στην 911 του 1965. Στον πίνακα οργάνων έχει τοποθετηθεί ένα λογότυπο Sport Classic και τα πράσινα ψηφία παραπέμπουν στη θρυλική Porsche 356. Μια χρυσή πλάκα με τον αύξοντα αριθμό κάθε οχήματος βρίσκεται πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Η νέα Sport Classic  χρησιμοποιεί έναν κινητήρα 3,7 λίτρων, με δύο υπερσυμπιεστές που αποδίδει 550 ίππους και στέλνει της ισχύ του, μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 7 σχέσεων, μόνο στους πίσω τροχούς. Έτσι, είναι η πιο δυνατή 911 με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το χειροκίνητο κιβώτιο και η μικρότερη ιπποδύναμη είναι πιθανό να αυξήσουν τον χρόνο που χρειάζεται για επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα, σε σχέση με τα 2,7 δευτερόλεπτα της Turbo, αν και η εξοικονόμηση βάρους, από το ενισχυμένο με ανθρακονήματα καπό και την οροφή, θα  βοηθήσει. Αναμένουμε ο ήχος της εξάτμισης να περνά πιο έντονα στην καμπίνα των επιβατών, επειδή η Porsche έχει αφαιρέσει τμήματα της ηχομόνωσης.

Η ανάρτηση, Porsche Active Suspension Management (PASM), είναι η ίδια με της σύγχρονες Turbo και GTS, με μικρές αλλαγές λόγω της κατάργησης του συστήματος τετρακίνησης. Τα κεραμικά φρένα διατίθενται ως στάνταρ στην Sport Classic.

Οι 1.250 μονάδες της νέας Sport Classic που θα κατασκευαστούν, κοστίζουν στη Γερμανία 272.714 ευρώ και είναι ήδη διαθέσιμες για παραγγελία. Οι πρώτες παραδόσεις σε όλες τις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες της Porsche θα αρχίσουν τον ερχόμενο Ιούλιο.

Απόδοση: Χριστίνα Μυρτώ Σταθάκη

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!