Παρουσιάστηκε το Renault Austral

H Renault παρουσίασε το καινούργιο Austral, το οποίο στοχεύει να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία C-SUV.

Παρουσιάστηκε το Renault Austral

H Renault παρουσίασε το καινούργιο Austral, το οποίο στοχεύει να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία C-SUV.

Η Renault πραγματοποίησε την παγκόσμια παρουσίαση του καινούργιου μοντέλου της C-SUV, του Austral, το οποίο επικεντρώνεται σε εντυπωσιακές επιδόσεις στη συγκεκριμένη κατηγορία. Το Austral, που θα αντικαταστήσει το Kadjar, θα χρησιμοποιεί τη δεύτερη γενιά υβριδικών κινητήρων E-Tech.

Το Austral θα κυκλοφορήσει με δύο εκδόσεις κινητήριων συνόλων. Ο πρώτος συνδυάζει έναν τρικύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων και 130 ίππων, με έναν ηλεκτροκινητήρα με μπαταρία 48 Volt και 1,7 kWh. Το δεύτερο κινητήριο σύνολο, διαθέτει έναν 4κύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων με ισχύ 140 ή 160 ίππων, ο οποίος εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Daimler. Σε συνδυασμό με τη μπαταρία 12 Volt, η συνολική παραγόμενη ισχύς φτάνει έως και τους 200 ίππους, με τη μέγιστη ροπή να αγγίζει τα 270 Nm και μπορεί να συνδυαστεί με αυτόματο κιβώτιο X-Tronic. Ο πιο ισχυρός κινητήρας παρέχεται στην έκδοση Esprit Alpine του Austral, η οποία διαθέτει εξωτερικό αμάξωμα με πιο επιθετικές γραμμές και ένα αποκλειστικό ασημί χρώμα.

Το νέο κινητήριο σύνολο παρέχει τη δυνατότητα στο Austral να καλύπτει αποστάσεις έως και 5 χλμ. μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, ενώ σε καταστάσεις κυκλοφοριακής συμφόρησης μπορεί να λειτουργεί έως και 80% του συνολικού χρόνου βασιζόμενο αποκλειστικά στον ηλεκτροκινητήρα, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου (στα 4,6 λίτρα ανά 100 χλμ. στην πιο οικονομική έκδοση) και τις εκπομπές ρύπων (105 γρ./χλμ.) μέσω του υβριδικού συστήματος που προβλέπει την ιδανική χρήση των δύο κινητήρων για μέγιστη αποδοτικότητα.

Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο της Renault που θα βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα CMF-CD. Το εσωτερικό έχει ανασχεδιαστεί για να προσφέρει τη μέγιστη εφικτή ευρυχωρία με τα ανεξάρτητα πίσω καθίσματα να έχουν τη δυνατότητα να μετακινηθούν έως και 16 εκατοστά. Στο εμπρός μέρος της καμπίνας επιβατών, μια από τις μεγαλύτερες κεντρικές οθόνες αφής (12,3 ιντσών) της αγοράς, η οποία σε συνδυασμό με την οθόνη (12’’) πίσω από το τιμόνι και το head up display (9,3’’), προσφέρει στον οδηγό οπτική επιφάνεια που αθροιστικά, αντιστοιχεί στο εμβαδόν τριών iPad.

H Renault, σε συνεργασία με την Google Automotive Services, προσφέρει πλούσιες δυνατότητες συνδεσιμότητας μέσω του συστήματος OpenR Link, το οποίο είδαμε για πρώτη φορά στο Megane E-Tech. Παράλληλα, 32 συστήματα οδηγικών βοηθημάτων προσφέρουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για ευκολία στο παρκάρισμα, την οδήγηση και τη βελτίωση της ασφάλειας.

Επιπλέον, το Austral διαθέτει σύστημα στρέψης των πίσω τροχών, έως 5 μοίρες προς κάθε κατεύθυνση, το 4Control, το οποίο η Renault εξελίσσει από το 2008. Η δυνατότητα αυτή προσφέρει περισσότερη ευκινησία, με κύκλο στροφής στα 10,1 μέτρα, αντίστοιχο ενός αυτοκινήτου πόλης. Επιπλέον, το γεγονός ότι στρίβουν οι πίσω τροχοί παρέχει καλύτερη πρόσφυση και σταθερότητα. Το νέο Renault Austral αναμένεται να κυκλοφορήσει στην παγκόσμια αγορά το τελευταίο τρίμηνο του 2022.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!