Aston Martin DBX707: Το ισχυρότερο πολυτελές SUV στον κόσμο

Η παραγωγή του μοντέλου θα αρχίσει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022, με τις πρώτες παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί στις αρχές του καλοκαιριού.

Aston Martin DBX707: Το ισχυρότερο πολυτελές SUV στον κόσμο

Η παραγωγή του μοντέλου θα αρχίσει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022, με τις πρώτες παραδόσεις να έχουν προγραμματιστεί στις αρχές του καλοκαιριού.

Η νέα Aston Martin DBX707 συνδυάζει τις επιδόσεις, το στυλ και την πολυτέλεια, στοχεύοντας στην οδηγική απόλαυση. Χρησιμοποιώντας ως βάση τη V8 DBX, η DBX707 βελτιώνει τα χαρακτηριστικά της για να κατασκευάσει το ισχυρότερο πολυτελές SUV που υπάρχει.

Ξεκινώντας από το σύστημα μετάδοσης, οι μηχανικοί της Aston Martin αξιοποίησαν στο έπακρο τις δυνατότητες του διπλά υπερτροφοδοτούμενου V8 4,0 λίτρων της DBX. Ο κινητήρας της DBX707 έχει βελτιώσεις για να αποκτήσει περισσότερη ισχύ και ροπή. Επίσης τοποθετήθηκε ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων «υγρού συμπλέκτη» 9 σχέσεων, που μπορεί να διαχειρίζεται την ισχύ των 707 ίππων και τα 900 Nm ροπής του μοντέλου, που είναι αυξημένα κατά 157 ίππους και 200 Nm σε σχέση με τη V8 DBX.

Η χρήση του νέου κιβωτίου υγρού συμπλέκτη επιτρέπει πολύ πιο γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων σε σύγκριση με το κιβώτιο με μετατροπέα ροπής της DBX, συμβάλλοντας στο εντυπωσιακό 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα. Αναπόσπαστο μέρος των βελτιώσεων της DBX707 είναι τα στάνταρ 6πίστονα Carbon κεραμικά φρένα, με διαστάσεις 420 mm εμπρός και 390 mm πίσω.

Πέρα από τη μείωση του βάρους κατά 40,5 κιλά, τα φρένα αυτά βελτιώνουν την αίσθηση του πεντάλ και την αποτελεσματικότητα του φρεναρίσματος. Η ψύξη τους βελτιώθηκε με αεραγωγούς τόσο από την κύρια εισαγωγή ψύξης όσο και από το δάπεδο, ενώ τα τακάκια υψηλής απόδοσης είναι αποτελεσματικά σε ένα ευρύ φάσμα θερμοκρασιών.

Οι ζάντες είναι στάνταρ 22 ιντσών, με επιλογή μεταξύ δύο σχεδίων: Sport και Ribbon και προαιρετικά τοποθετούνται ζάντες 23 ιντσών. Η χρήση των τελευταίων φέρνει και δυναμικά οφέλη, αφού το ελαστικό μεγαλύτερης διαμέτρου προσφέρει καλύτερη απόκριση στο τιμόνι, καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος και ταχύτερους χρόνους στην πίστα. Η DBX707 έχει επίσης μια νέα εκδοχή του πίσω ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (e-diff), για να χειρίζεται την τεράστια ροπή.

Η κατανομή της ροπής εμπρός-πίσω παραμένει αυτόματη, με δυνατότητα δίνει έως και το 100% της ροπής στον πίσω άξονα όταν χρειάζεται. Η προσεκτική ρύθμιση του e-diff εξασφαλίζει ότι η DBX707 θα έχει ευελιξία στις στροφές, σπορ αίσθηση και τον δυναμικό χαρακτήρα ενός αμιγώς σπορ αυτοκινήτου.

Το κλειδί για τον εξαιρετικό χειρισμό της DBX707 είναι το σύστημα αερανάρτησης. Διατηρώντας τη βασική αρχιτεκτονική και τους αεροθαλάμους τριπλού όγκου της DBX, το νέο μοντέλο έχει ειδική ρύθμιση στο σασί, η οποία ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις του μοντέλου. Η ανάρτηση έχει νέα αμορτισέρ και συνδυάζονται με ελατήρια διαφορετικής ρύθμισης για βελτίωση του ελέγχου και της απόκρισης του συστήματος διεύθυνσης. Το ηλεκτρονικό σύστημα διεύθυνσης έχει επίσης προσαρμοστεί για καλύτερη αίσθηση του τιμονιού που βοηθά τον οδηγό να καταλαβαίνει καλύτερα τα φορτία και την πρόσφυση στις στροφές.

Επιπλέον αλλαγές έγιναν στο σύστημα eARC (Electronic Active Roll Control) για να βελτιώσουν την ισορροπία του αυτοκινήτου. Υπογραμμίζοντας τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της DBX707 εμπλουτίστηκαν τα προγράμματα οδήγησης με την προσθήκη του «Race Start» που είναι διαθέσιμο στα GT Sport και Sport+.

Μια νέα κονσόλα φιλοξενεί τους διακόπτες επιλογής προγράμματος οδήγησης, ρύθμισης της ανάρτησης, του ESP, τον επιλογέα ταχυτήτων και τη ρύθμιση της εξάτμισης, που ανοίγει τις βαλβίδες του νέου τετραπλού συστήματος σπορ εξάτμισης χωρίς να χρειάζεται να είναι σε λειτουργία «Sport».

Εξωτερικά, στο εμπρός μέρος υπάρχει μια μεγαλύτερη μάσκα από αυτή της DBX, νέες εισαγωγές αέρα και αεραγωγοί ψύξης των φρένων, καθώς και νέος εμπρός διαχύτης. Στο πίσω μέρος έχει προστεθεί ένα spoiler για να αυξήσει τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και ο διπλός διαχύτης είναι σημαντικά μεγαλύτερος για να φιλοξενήσει το νέο σύστημα εξάτμισης μεγάλης διαμέτρου, με τέσσερις απολήξεις.

Στο εσωτερικό δίνεται η επιλογή μεταξύ κανονικών ή σπορ καθισμάτων, χωρίς επιπλέον χρέωση, ενώ τόσο τα εμπρός όσο και τα πίσω καθίσματα είναι θερμαινόμενα. Υπάρχουν τρεις επιλογές σαλονιού, το Accelerate, με συνδυασμό δέρματος και Alcantara, το Comfort και το Inspire Sport, το οποίο έχει διάτρητο δέρμα, κεντημένα τα φτερά της Aston Martin στα προσκέφαλα και μια λωρίδα χρωματικής αντίθεσης στο κέντρο των καθισμάτων. Για όσους επιθυμούν να δημιουργήσουν κάτι πραγματικά μοναδικό, υπάρχει το Q by Aston Martin, η υπηρεσία εξατομίκευσης της μάρκας.

Ως το κορυφαίο μοντέλο της σειράς DBX, η DBX707 είναι έτοιμη να ακολουθήσει την επιτυχία του πρώτου SUV της Aston Martin, το οποίο σημείωσε περισσότερες από 3000 πωλήσεις τον πρώτο χρόνο παραγωγής του και έχει κερδίσει πολλές διακρίσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!