To Citroen C3 γίνεται SUV και… ταξιδεύει στον κόσμο

Ένα νέο Citroen C3 με SUV χαρακτηριστικά ξεκινάει μια διεθνή καριέρα, πέρα από την αγορά της Ευρώπης

To Citroen C3 γίνεται SUV και… ταξιδεύει στον κόσμο

Ένα νέο Citroen C3 με SUV χαρακτηριστικά ξεκινάει μια διεθνή καριέρα, πέρα από την αγορά της Ευρώπης

Η Citroen αποκάλυψε ένα νέο supermini με στοιχεία από SUV που έχει προορισμό την αγορά της Ινδίας και θα κάνει πρεμιέρα σε αυτή στις αρχές του 2022.

Το «νέο» C3, αυτό το μικρό, κάτω από τέσσερα μέτρα hatchback, είναι το πρώτο από τα τρία μοντέλα που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε ειδικά για τρίτες αγορές, όπως αυτή της Νοτίου Αμερικής και της Ινδίας, εκεί όπου νωρίτερα μέσα στο χρόνο η Citroen παρουσίασε το C5 Aircross.

Περίπου το ένα τρίτο από την ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά της Ινδίας αποτελείται από μικρά hatchback μοντέλα και το «νέο» C3 στοχεύει να κεφαλαιοποιήσει αυτή την ευκαιρία. Θα κατασκευάζεται στο Chennai της Ινδίας, ενώ οι εκδόσεις που προορίζονται για την αγορά της Νοτίου Αμερικής θα κατασκευάζονται στη Βραζιλία.

Ωστόσο, η παρουσίαση αυτού του μοντέλου στην Ευρώπη δεν είναι μέσα στο πρόγραμμα της εταιρείας. Αν και μοιράζεται το ίδιο όνομα με το C3 που κυκλοφορεί στη Γηραιά Ήπειρο, η Citroen τονίζει ότι αυτά τα δύο μοντέλα τα χωρίζουν πολλά.

Υπάρχουν κάποιες ομοιότητες ανάμεσα στο «νέο» C3 και το C3 που διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά. Υιοθετεί κάποια από τα πρόσφατα σχεδιαστικά στοιχεία της μάρκας, αλλά σε ένα μικρό πακέτο διαστάσεων, στα 3,98 μ. μήκους, που το τοποθετεί στη χαμηλή φορολογική κλίμακα, σύμφωνα με τη φορολογία της Ινδίας.

Το ψηλό καπό τονίζεται από τα ξεχωριστά φωτιστικά σώματα που αποτελούν και την ταυτότητα της Citroen που χρησιμοποιείται στα C4 και C5. Τα Airbumb στις πόρτες και τα μαύρα πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος, μαζί με τις ράγες οροφής και τα προστατευτικά στους προφυλακτήρες, εμπρός και πίσω, ενισχύουν το περιπετειώδη SUV χαρακτήρα του μοντέλου.

Το αυξημένο ύψος προσφέρει μεγαλύτερη καθαρή απόσταση από το έδαφος στο «νέο» C3 προκειμένου να κινείται άνετα στους κακούς δρόμους της Ινδίας, όπου το 40% αυτών δεν έχουν άσφαλτο. Επίσης έχει κοντούς προβόλους, τόσο εμπρός, όσο και πίσω, οι οποίοι μαζί με το αυξημένο ύψος, σε σχέση με ένα συμβατικό αυτοκίνητο πόλης, θα είναι αναμφίβολα χρήσιμα για τους δρόμους της Ν. Αμερικής.

Η Citroen υπόσχεται ότι το «νέο» C3 θα έχει πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, με 11 χρώματα αμαξώματος και δύο διχρωμίες.

Στο εσωτερικό υπάρχει αρκετός χώρος για πέντε άτομα, αλλά και πολλές θήκες για αντικείμενα. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 315 λίτρα, δηλαδή είναι κατά 15 λίτρα μεγαλύτερος από αυτόν του ευρωπαϊκού C3.

Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μια μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών του συστήματος πολυμέσων που είναι συμβατή με Android Auto kai Apple CarPlay, ενώ πίσω της υπάρχει και ένας μικρός αποθηκευτικός χώρος. Πάντως, εκτός από τη μεγάλη οθόνη αφής, το «νέο» C3 διατηρεί αρκετά φυσικά πλήκτρα για καλύτερη εργονομία. Επίσης, διαθέσιμες είναι και τρεις υποδοχές για φόρτιση, μία εμπρός και δύο πίσω.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!