Hyundai RN24: Ηλεκτρικό drift car με έμπνευση από το WRC

Το RN24 είναι ένα πρωτότυπο της Hyundai το οποίο αξιοποιεί την πλατφόρμα του Ioniq 5 N αλλά με κοντύτερο μεταξόνιο για να θυμίζει το i20 N Rally1 WRC.

Hyundai RN24: Ηλεκτρικό drift car με έμπνευση από το WRC

Το RN24 είναι ένα πρωτότυπο της Hyundai το οποίο αξιοποιεί την πλατφόρμα του Ioniq 5 N αλλά με κοντύτερο μεταξόνιο για να θυμίζει το i20 N Rally1 WRC.

To Hyundai RN24 είναι το νεότερο πρωτότυπο μοντέλο το οποίο «παρουσιάζει το όραμα της N για το εγγύς μέλλον».

Το RN24 κατασκευάστηκε από το σπορ τμήμα N της Hyundai και μας δίνει μια εικόνα της τεχνολογίας που θα διαθέτουν τα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων της μάρκας.

Βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα του Hyundai Ioniq 5 N, ωστόσο έχει δεχθεί αρκετές αλλαγές.

Η μπαταρία έχει διαφορετικό προφίλ, ώστε να διατηρεί την χωρητικότητα 84 kWh, αλλά να χωράει σε ένα αμάξωμα με μεταξόνιο μικρότερο κατά 340 χιλιοστά. Ως αποτέλεσμα, η Hyundai μπορεί να καυχιέται ότι το RN24 είναι παρόμοιο σε διαστάσεις με το i20 N Rally1 Hybrid αυτοκίνητο που αγωνίζεται τώρα στο WRC.

Το αμάξωμα διαθέτει ελάχιστα πάνελ, ενώ σε συνδυασμό με την μικρότερη συνολικά κατασκευή του σασί, το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.880 κιλά355 κιλά λιγότερο από το Ioniq 5 N. Ωστόσο αξιοποιεί τους ίδιους ηλεκτροκινητήρες με το Ioniq 5 N, με συνολική ισχύ 650 ίππων και επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3,4 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα υπολογίζεται στα 240 χλμ./ώρα.

Hyundai RN24 (6)

Οι επιρροές από το WRC δεν περιορίζονται μόνο στο κοντό μεταξόνιο, καθώς τα υποπλαίσια και τα αμορτισέρ έχουν τροποποιηθεί σε προδιαγραφές ράλλυ. Υπάρχει επίσης ένα νέο σύστημα ονόματι «WRC Powertrain Drive Control Logic» το οποίο μπορεί να ρυθμίσει την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα, την ευαισθησία της επιτάχυνσης, την ανάκτηση ενέργειας και την ισορροπία ισχύος στον μπροστινό και τον πίσω άξονα μέσω κουμπιών στο τιμόνι.

Hyundai RN24 (1)

Αναμφίβολα το στοιχείο που προκαλεί τα βλέμματα ωστόσο είναι ο σχεδιασμός. Ο κλωβός ασφαλείας θυμίζει εξωσκελετό και σύμφωνα με την Hyundai είναι πλήρως λειτουργικός και προστατεύει σε ενδεχόμενη σύγκρουση. Οι σφυρήλατοι τροχοί 19 ιντσών και η πίσω αεροτομή συμπληρώνουν την όλη παρουσίαση.

Ο Joon Park, αντιπρόεδρος του τμήματος N της Hyundai χαρακτήρισε το πρωτότυπο σαν ένα «κινητό εργαστήριο» και υποστηρίζει πως: «υπάρχουν ακόμη ανεκμετάλλευτες δυνατότητες για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και με τις νέες τεχνολογίες μπροστά μας, έχουμε πολλά να περιμένουμε».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!