Το νέο Rimac Nevera R είναι ένα ηλεκτρικό hypercar για την πίστα

Το «κανονικό» Rimac Nevera είναι ένα ιδιαίτερα γρήγορο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά το R πάει σε άλλο επίπεδο, με 2.136 ίππους!

Το νέο Rimac Nevera R είναι ένα ηλεκτρικό hypercar για την πίστα

Το «κανονικό» Rimac Nevera είναι ένα ιδιαίτερα γρήγορο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά το R πάει σε άλλο επίπεδο, με 2.136 ίππους!

Η Rimac αποκάλυψε το τελευταίο μοντέλο της το οποίο ονομάζεται Nevera R και θα παραχθεί σε μόλις 40 συνολικά αντίτυπα.

Βασίζεται στο ήδη υπάρχον Rimac Nevera, όμως το νέο R είναι πιο εστιασμένο για οδήγηση στην πίστα, με υποσχέσεις για πιο έντονη οδηγική εμπειρία και ένα ακόμα πιο δυναμικό σύστημα κίνησης.

Η μέγιστη ισχύς εκτιμάται στους 2.136 ίππους. To θηριώδες αυτό νούμερο ισχύος παράγεται από τέσσερις κινητήρες οι οποίοι τροφοδοτούνται από την επόμενης γενιάς μπαταρία 108 kWh της Rimac.

Αυτό σημαίνει πως το R παράγει σχεδόν 200 ίππους περισσότερους από το «βασικό» Nevera (αν θα μπορούσαμε ποτέ να το αποκαλέσουμε «βασικό»), με την μπαταρία να είναι οριακά μικρότερης χωρητικότητας από τη μονάδα προηγούμενης γενιάς και χωρητικότητας 120 kWh.

Η Rimac δεν έχει ακόμη δημοσιεύσει στοιχεία αυτονομίας. Ωστόσο λέει ότι το νέο πακέτο μπαταριών είναι πιο πυκνό σε ισχύ και πιο αποδοτικό από την προηγούμενη γενιά. Αυτή μπορούσε να διανύσει περίπου 480 χιλιόμετρα με μια φόρτιση.

rimac nevera r dynamic 7

Όταν μιλάμε για τέτοιες ταχύτητες το 0-100 χλμ./ώρα είναι πλέον μη αντιπροσωπευτικό, καθώς το Nevera R επιταχύνει σε αυτή την ταχύτητα στον ίδιο χρόνο με το «βασικό» Nevera – στα 1,81 δευτερόλεπτα. Οι διαφορές διαφαίνονται σε μεγαλύτερες ταχύτητες, καθώς το R είναι 0,6 δευτερόλεπτα πιο γρήγορο στο… 0-300 χλμ./ώρα (!)

Ωστόσο, η Rimac αναφέρει ότι οι αλλαγές στο σύστημα κίνησης δεν επικεντρώθηκαν μόνο στην παροχή περισσότερης ισχύος και επιδόσεων. Το έξυπνο σύστημα διαμοιρασμού ροπής και στους τέσσερις τροχούς – που διευκολύνεται από τη διάταξη των τεσσάρων κινητήρων – έχει βελτιωθεί, προσφέροντας περισσότερες ρυθμίσεις στα προγράμματα πρόσφυσης και ευστάθειας.

Για να ελέγξει καλύτερα την επιπρόσθετη ισχύ, το R έχει επίσης αναβαθμισμένη ανάρτηση, με αλλαγές στο σετάρισμα του μπροστινού άξονα, ενώ οι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών εμπρός και 21 ιντσών πίσω φοράνε ένα νέο σετ ελαστικών της Michelin. Τα φρένα είναι επίσης καινούργια και κατασκευασμένα από ένα μείγμα κεραμικού και ανθρακονημάτων.

rimac nevera r dynamic 18

Μαζί με όλες τις τεχνικές αναβαθμίσεις, το R έχει και διαφορετική εμφάνιση χάρη σε ένα νέο μπροστινό προφυλακτήρα. Υπάρχει επίσης ένα πλήρως επανασχεδιασμένο πίσω τμήμα, που ενσωματώνει διαχύτη, μαζί με μια ψηλή πίσω πτέρυγα. Η Rimac δηλώνει πως αυτά τα νέα αεροδυναμικά στοιχεία αυξάνουν τη συνολική αρνητική άντωση του αυτοκινήτου κατά 15% σε σχέση πάντα με το «απλό» Nevera, ενώ μειώνουν την αντίσταση κατά 10%.

rimac nevera r dynamic 16

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!