Το νεότερο πρωτότυπο αυτοκίνητο της BMW ακούει στο όνομα Concept Skytop. Πρόκειται για ένα κομψό ανοιχτό μοντέλο, με όμορφες αναλογίες που θα μπορούσε κάλλιστα να επαναπροσδιορίσει τη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας.
Η BMW επέλεξε την λίμνη Como στην Ιταλία και πιο συγκεκριμένα το Concorso d’Eleganza Villa d’Este, το χαρακτηριστικό event που γίνεται κάθε χρόνο στο ξενοδοχείο Villa d’Este και συγκεντρώνει κλασικά αυτοκίνητα κατασκευασμένα από τη δεκαετία του 1920 ως και τη δεκαετία του 1970.
Η μπροστινή μάσκα του Concept Skytop είναι αιχμηρή και αρκετά πιο ντελικάτη από αυτές που έχουμε δει σε πρόσφατα μοντέλα της μάρκας, χάρη στα κομψά “νεφρά” τα οποία είναι στενόμακρα και θυμίζουν διαχρονικά όμορφα μοντέλα της μάρκας όπως η BMW Z8. Σαν επιπρόσθετο χαρακτηριστικό, οι γρίλιες στο Concept Skytop φωτίζονται από συστάδες με LED. Τα φωτιστικά σώματα είναι και αυτά LED, και μάλιστα πολύ λεπτά, χωρίς ιδιαίτερες σχεδιαστικές υπερβολές.
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Tο νέο crossover της smart που αποτελεί το ιδανικό κίνητρο για να κινείστε ηλεκτρικά
- Το Leapmotor T03 τώρα με νέα τιμή από 13.950 ευρώ
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
Το υπόλοιπο αμάξωμα ξεφεύγει και αυτό από την πρόσφατη σχεδιαστική φιλοσοφία της BMW, καθώς έχει κλασικές, κομψές γραμμές οι οποίες και πάλι θυμίζουν αυτές της Z8. Η οροφή του κάμπριο οχήματος δεν είναι υφασμάτινη, αλλά αποτελείται από δύο αφαιρούμενα πάνελ σε διαμόρφωση targa.
Το πίσω μέρος έχει επίσης απλές γραμμές, με δύο οριζόντια φωτιστικά σώματα και καθαρό σχεδιαστικά πίσω προφυλακτήρα. Συγκρίνοντας το Concept Skytop με τα υπόλοιπα πρωτότυπα Neue Klasse της BMW, μπορούμε να δούμε πως ο σχεδιασμός είναι λιγότερο ριζοσπαστικός στο Skytop.
Ο χρωματισμός του οχήματος έχει δημιουργηθεί έτσι ώστε να φαίνεται ότι «αναμειγνύεται» το εσωτερικό με το εξωτερικό. Το χρώμα έχει διαβαθμίσεις, ξεκινώντας από την καφέ απόχρωση του δερμάτινου εσωτερικού και καταλήγοντας στο μουντό ασημί του εξωτερικού με εφέ ελαφριάς επιχρωμίωσης.
Κάτω από το – ομολογουμένως – όμορφο αμάξωμα, βρίσκονται τα μηχανικά μέρη της Σειράς 8 της BMW. Αυτό σημαίνει πως το πρωτότυπο μοιράζεται τις διαστάσεις, τον κινητήρα αλλά και το εσωτερικό του με το όχημα παραγωγής. Την κίνηση αναλαμβάνει ένας V8 4,4 λίτρων με twin turbo ο οποίος, παρότι δεν ανακοινώνεται επίσημα πόσους ίππους παράγει, περιμένουμε να βγάζει όσο και η M850i, δηλαδή περί τους 530 ίππους. Η ισχύς περνάει σε όλους τους τροχούς μέσα από ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν το μοντέλο θα περάσει στην παραγωγή. Κατά πάσα πιθανότητα, δημιουργήθηκε περισσότερο ως ένας φόρος τιμής στο παρελθόν της μάρκας παρά ως ένα μοντέλο που θα δείξει την σχεδιαστική πορεία της BMW στο μέλλον.