Νέα Mercedes-Benz EQS: Πρωταθλήτρια ηλεκτρικής αυτονομίας

Νέο πρόσωπο και έως και 822 χλμ. αυτονομίας θα αποκτήσει η ηλεκτρική sedan ναυαρχίδα της Mercedes-Benz.

Νέα Mercedes-Benz EQS: Πρωταθλήτρια ηλεκτρικής αυτονομίας

Νέο πρόσωπο και έως και 822 χλμ. αυτονομίας θα αποκτήσει η ηλεκτρική sedan ναυαρχίδα της Mercedes-Benz.

Όντας η πρώτη Mercedes-Benz που βασίστηκε στην πρωτοποριακή πλατφόρμα EVA, η EQS πήρε το ρόλο της ναυαρχίδας της αμιγώς ηλεκτρικής σειράς EQ της γερμανικής εταιρείας, και τώρα δέχεται μία ανανέωση στα μέσα της ζωής της.

Η Mercedes αναφέρει ότι δεν πρόκειται για facelift, αλλά για ενημέρωση του μοντέλου για τη φετινή χρονιά, γεγονός που υποδηλώνει ότι θα μπορούσαν να υπάρξουν περαιτέρω βελτιώσεις για την EQS. Το νέο μοντέλο διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 118 kWh (10 kWh παραπάνω από το προηγούμενο), γεγονός που αυξάνει ήδη εντυπωσιακή αυτονομία του sedan.

Υπάρχει επίσης ένα νέο επίπεδο εξοπλισμού, το οποίο επικεντρώνεται σε μια πιο παραδοσιακή σχεδίαση του εμπρός τμήματος με το γνωστό έμβλημα του τριάκτινου αστεριού να φιγουράρει περήφανα στην άκρη του καπό, καθώς και πλήθος νέων τεχνολογιών.

Η μεγαλύτερη μπαταρία είναι το πιο σημαντικό μέρος αυτής της αναβάθμισης της Mercedes EQS και διαθέτει διάφορες παραλλαγές, με μονό ηλεκτροκινητήρα και κίνηση στον πίσω άξονα για την 450+ και εκδόσεις με δύο μοτέρ και τετρακίνηση στις 500 και 580.

Η μέγιστη αυτονομία της EQS φτάνει τα 822 χλμ. στην έκδοση 450+. Η μεγαλύτερη μπαταρία ενσωματώνει νέες κυψέλες μέσα σε ένα αμετάβλητο περίβλημα, οπότε παρά το γεγονός ότι πρόκειται για μια πιο ενεργειακά πυκνή μονάδα, οι διαστάσεις παραμένουν οι ίδιες. Η Mercedes αναφέρει ότι αυτές οι κυψέλες θα βρουν το δρόμο τους και σε EQ με βάση την πλατφόρμα EVA2 στο εγγύς μέλλον, οπότε αναμένουμε ότι η EQS SUV και ακόμη και τα EQE και EQE SUV θα λάβουν σύντομα ενίσχυση αυτονομίας.

Οι τετρακίνητες εκδόσεις 4MATIC, όπως είναι λογικό, δεν έχει τόσο μεγάλη αυτονομία, με τις 450, 500 και 580 να προσφέρουν 799 χλμ. Στην αύξηση της αυτονομίας συμβάλλουν η αντλία θερμότητας που αποτελεί πλέον μέρος του βασικού εξοπλισμού, η βελτιωμένη ανάκτηση ενέργειας και εμπρός ηλεκτροκινητήρας που μπορεί να αποσυνδεθεί στα μοντέλα 4MATIC.

Οι επιδόσεις παραμένουν οι ίδιες με πριν, η 450+ ολοκληρώνει το σπριντ από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα χάρη στους 360 ίππους της, η 450 4MATIC το κάνει 5,6 δλ., η 500 4MATIC χρειάζεται 4,8 δλ. και η 580 4MATIC μόλις 4,3 δλ. χάρη στην ισχύ 552 ίππων.

Μια νέα εμφάνιση προσφέρεται στο επίπεδο εξοπλισμού «Electric Art Line», το οποίο θα βρίσκεται δίπλα στην AMG Line και αμφότερες δέχονται μια νέα υπογραφή φωτιστικών σωμάτων. Στο εσωτερικό, η γιγαντιαία Hyperscreecn έχει γίνει πλέον στάνταρ και είναι εξοπλισμένη με το πιο πρόσφατο σύστημα infotainment MBUX. Η πλάτη των πίσω καθισμάτων έχει τη δυνατότητα πλέον να πάρει κλίση έως και 38 μοίρες (από τις 30 μοίρες), βελτιώνοντας την άνεση για τους επιβάτες της δεύτερης σειράς.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!