Το ανανεωμένο Hyundai i30 έρχεται μέχρι το καλοκαίρι

Το facelift του i30 επικεντρώνεται σε ήπιες αλλαγές στην εμφάνιση, τεχνολογικές αναβαθμίσεις στο εσωτερικό και νέα συστήματα ασφαλείας.

Το ανανεωμένο Hyundai i30 έρχεται μέχρι το καλοκαίρι

Το facelift του i30 επικεντρώνεται σε ήπιες αλλαγές στην εμφάνιση, τεχνολογικές αναβαθμίσεις στο εσωτερικό και νέα συστήματα ασφαλείας.

Ήταν 2017 όταν η Hyundai παρουσίασε το i30 3ης γενιάς. Το κορεατικό μικρομεσαίο αποδείχθηκε ιδιαίτερα δημοφιλές, με την εταιρεία να του προχωρά στο πρώτο facelift το 2020.

Σήμερα, το i30 δέχεται το δεύτερο facelift, το οποίο θα μπει στην παραγωγή μέσα στον Απρίλιο για να συνεχίσει να κοντράρει με επιτυχία τον ανταγωνισμό των Toyota Corolla, Opel Astra, Volkswagen Golf και Ford Focus.

Εξωτερικά, το σχέδιο της εμπρός γρίλιας, ο προφυλακτήρας και τα πλαίσια γύρω από τους προβολείς ομίχλης έχουν δεχθεί αλλαγές, ενώ στην γκάμα μπαίνουν και νέες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Η σημαντικότερη αλλαγή όμως στο εξωτερικό είναι η ενσωμάτωση LED φωτιστικών σωμάτων μπρος και πίσω σε όλες τις εκδόσεις.

Τα μοντέλα NLine διατηρούνται για εκείνους που θέλουν πιο δυναμική εμφάνιση στο όχημά τους και ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα τους με σκούρες πινελιές στις πλαϊνές εισαγωγές αέρα, αλλά και νέο σχεδιασμό στα πλαϊνά σπόιλερ.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές επικεντρώνονται στον τεχνολογικό τομέα, με την έγχρωμη οθόνη LCD 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων να περιλαμβάνεται πλέον στον βασικό εξοπλισμό, αντικαθιστώντας την TFT οθόνη 3,5 ιντσών. Στα υψηλότερα επίπεδα εξοπλισμού, τα όργανα αντικαθίστανται από έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, 3 ίντσες μεγαλύτερο από τον πίνακα στο προηγούμενο μοντέλο. Το σύστημα πλοήγησης δέχεται πλέον ασύρματες over the air ενημερώσεις στους χάρτες του, ενώ οι επιβάτες έχουν διαθέσιμες συνολικά 6 θύρες φόρτισης USBC (3 εμπρός και 3 πίσω).

Σημαντικές είναι επίσης και οι αναβαθμίσεις ασφαλείας. Στον ήδη πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό ασφάλειας προστίθενται τα συστήματα Lane Following Assist (LFA) και Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), ενώ προαιρετικό είναι το Highway Driving Assist 1.5.

Οι κινητήρες παραμένουν οι ίδιοι, ήπια υβριδικοί με την pre-facelift έκδοση, με τον κινητήρα 1.0 Turbo 120 ίππων να βρίσκεται στην βασική έκδοση, ενώ για τις εκδόσεις N-Line να υπάρχει ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,5 λίτρων και 160 ίππων. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με 6τάχυτο χειροκίνητο ή 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!