Brabus 930 (ίππων): Μία S-Class στο φουλ

Η Brabus δημιούργησε μια Mercedes S-Class με 930 ίππους και εμφάνιση που ταιριάζει στη θηριώδη ισχύ.

Brabus 930 (ίππων): Μία S-Class στο φουλ

Η Brabus δημιούργησε μια Mercedes S-Class με 930 ίππους και εμφάνιση που ταιριάζει στη θηριώδη ισχύ.

Η ιστορία μάς λέει πως όταν συνδυάζεις τη Mercedes και την Brabus, συνήθως έχεις μια ακραία δημιουργία με περισσότερη ιπποδύναμη από τη λογική και η τελευταία Brabus 930 θα μπορούσε να είναι η πιο εξωφρενική δημιουργία της εταιρείας μέχρι στιγμής. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Brabus εργάζεται επάνω σε μια Mercedes S-Class. Πέρυσι παρουσίασε την Brabus 850 με βάση τη Mercedes-Maybach S 580, αλλά αυτό το νέο μοντέλο είναι ακόμα πιο ισχυρό.

Σε αντίθεση με την Brabus 850 με κινητήρα V12 και απόδοση 850 ίππων, η Brabus 930 βασίζεται στη Mercedes-AMG S 63 E Performance, που διαθέτει έναν υβριδικό, 4λιτρο twin-turbo V8 με απόδοση 803 ίππων και 1.430 Nm ροπής. Όπως θα περίμενε κανείς από τη γερμανική εταιρεία tuning, η Brabus έχει ανεβάσει την ισχύ σε 930 ίππους και 1.510 Nm ροπής.

Μια νέα σπορ εξάτμιση, εισαγωγή αέρα και νέο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα συμβάλλουν στην ενίσχυση των επιδόσεων, με το χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα  να είναι 3,2 δλ. Το κανονικό αυτοκίνητο περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, αλλά αυτό δεν συμβαίνει με το Brabus, το οποίο θα φτάσει μέχρι τα 290 χλμ./ώρα.

Η Brabus 930 έχει μια ειδική εξωτερική σχεδίαση με το μεγάλο σήμα «B» να βρίσκεται μέσα σε μια μάσκα με νέα ένθετα από ανθρακονήματα. Περισσότερα ανθρακονήματα υπάρχουν στο κάτω μέρος της μάσκας με τις ανασχεδιασμένες εισαγωγές που διοχετεύουν περισσότερο αέρα στα φρένα.

Στο πλάι υπάρχει ένα σετ σφυρήλατων τροχών 22” από την Brabus σε στυλ «Monoblock». Η απόσταση από το έδαφος μπορεί να είναι έως και 10 χλστ. μικρότερη από το στάνταρ αυτοκίνητο χάρη στο σύστημα αερανάρτησης της Brabus. Περαιτέρω ανθρακονήματα μπορούν να εντοπιστούν στο πίσω μέρος, με ένα μικρό χείλος spoiler και διαχύτη. Το σύστημα εξάτμισης με τέσσερις απολήξεις είναι κατασκευασμένο από άνθρακα και τιτάνιο.

Με στόχο να ταιριάζει με το μάλλον επιβλητικό εξωτερικό, η Brabus έχει ανασχεδιάσει και το εσωτερικό. Είναι επενδυμένο με μαύρο δέρμα υψηλής ποιότητας με μοτίβο από «διαμάντια κοχυλιών» στα καθίσματα, τις κάρτες των θυρών, το υποβραχιόνιο και ακόμη και τα πατάκια. Το «77» της διακόσμησης παραπέμπει στο έτος ίδρυσης της Brabus (1977).

Ακόμη περισσότερα ανθρακονήματα βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα, το ταμπλό και το τιμόνι, το οποίο το σήμα «B». Τα πεντάλ αλουμινίου φέρουν επίσης το ίδιο σήμα της Brabus. Η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά θα μπορούσε κάλλιστα να ξεπεράσει το μισό εκατομμύριο ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!