To ανανεωμένο Ford Puma ακονίζει τα νύχια του

To πολύ επιτυχημένο μικρό SUV Ford Puma δέχθηκε ανανέωση στα μέσα της ζωής του, με τις κύριες αλλαγές να εντοπίζονται στο εσωτερικό του, με βελτιωμένα επίπεδα τεχνολογίας.

To ανανεωμένο Ford Puma ακονίζει τα νύχια του

To πολύ επιτυχημένο μικρό SUV Ford Puma δέχθηκε ανανέωση στα μέσα της ζωής του, με τις κύριες αλλαγές να εντοπίζονται στο εσωτερικό του, με βελτιωμένα επίπεδα τεχνολογίας.

Η Ford αποκάλυψε το ανανεωμένο Puma, μια εξέλιξη υψηλής τεχνολογίας του δημοφιλέστερου επιβατικού οχήματος της αμερικανικής μάρκας στην Ευρώπη. Το μικρό B-SUV δέχεται μια ανανέωση στα μέσα της ζωής του, η οποία φέρνει μερικές εξωτερικές τροποποιήσεις και μια σημαντική αναβάθμιση της καμπίνας με βελτιωμένα επίπεδα τεχνολογίας.

Εξωτερικά, το νέο Puma δε φέρει μεγάλες αλλαγές από το αυτοκίνητο που αναβίωσε την ονομασία όταν παρουσιάστηκε το 2019. Το εμπρός μέρος έχει την πιο πρόσφατη εκδοχή του σήματος της Ford, καθώς και ολοκαίνουργια φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν μια νέα υπογραφή. Υπάρχουν επίσης παραλλαγές στα επίπεδα εξοπλισμού, με τα μοντέλα της έκδοσης Titanium να διαθέτουν μάσκα χωρίς χρώμιο, ενώ οι εκδόσεις ST-Line αποκτούν έναν πιο επιθετικό σπορ σχεδιασμό στο εμπρός  μέρος.

Οι άλλες κύριες εξωτερικές αλλαγές είναι η ανανεωμένη γκάμα χρωμάτων, συμπεριλαμβανομένου του Cactus Grey που φαίνεται στις συνοδευτικές φωτογραφίες. Η Ford έχει επενδύσει περισσότερο στην ανανέωση του εσωτερικού, με νέα διάταξη του ταμπλό, αεραγωγούς κλιματισμού και ένα νέο σχεδιασμό τιμονιού με δύο ακτίνες.

Αυτό δίνει μία πιο καθαρή εμφάνιση και σημαίνει ότι το Puma ακολουθεί τις τάσεις, χάνοντας τους φυσικούς διακόπτες και τοποθετεί τα χειριστήρια για τις βασικές λειτουργίες στην κεντρική οθόνη αφής. Συνεπώς, το Puma αποκτά δύο οθόνες που είναι σημαντικά μεγαλύτερες από ό,τι πριν.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει πλέον διαγώνιο 12,8” και μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να δίνει προτεραιότητα στις πληροφορίες που προτιμά ο οδηγός, ενώ η οθόνη infotainment είναι 12”. Αυτή τρέχει το λογισμικό SYNC 4 της Ford, με ταχύτερη επεξεργασία, καθώς και έναν αλγόριθμο μηχανικής μάθησης.

Άλλα σημαντικά στοιχεία της ανανεωμένης καμπίνας του αυτοκινήτου περιλαμβάνουν φωτισμό περιβάλλοντος, παρμπρίζ με πολλαπλές στρώσεις για καλύτερη ηχομόνωση, προαιρετική πανοραμική γυάλινη οροφή και επένδυση από συνθετικό δέρμα στα καθίσματα, το τιμόνι και το υποβραχιόνιο, με διαφορετικά χρώματα ραφών, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού.

Κάτω από το καπό, η εταιρεία έχει εξορθολογήσει ελαφρώς τη σειρά κινητήρων του Puma. Στον πυρήνα του βρίσκεται ο γνωστός 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας EcoBoost 1.000 κ. εκ., διαθέσιμος με 125 ή 155 ίππους και υποβοηθούμενος από μια ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Η χαμηλότερης ισχύος επιλογή διατίθεται είτε με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων είτε με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων της Ford, ενώ η πιο ισχυρή μονάδα διατίθεται μόνο με σε αυτόματη μορφή.

Η κορυφή της γκάμας αραιώνεται επίσης, καθώς το Puma ST χάνει τον κινητήρα 1,5 λίτρων και 200 ίππων, καθώς και την επιλογή μηχανικού κιβωτίου. Αντ’ αυτού, το μοντέλο υψηλών επιδόσεων θα προσφέρεται μόνο με την ήπια υβριδική έκδοση του κινητήρα 1.0 EcoBoost των 170 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Αποκτά επίσης ένα splitter της Ford Performance που ενισχύει το αεροδυναμικό φορτίο στο εμπρός μέρος, μαζί με ειδική μάσκα ST και την επιλογή ενός γυαλιστερού μαύρου φινιρίσματος αντίθεσης για την οροφή.

Οι αναθεωρήσεις φέρνουν επίσης νέα συστήμα υποβοήθησης της ασφάλειας: το Puma αποκτά τώρα Intersection Assist (που παρακολουθεί το δρόμο μπροστά του για πιθανές συγκρούσεις με πεζούς και ποδηλάτες), Reverse Brake Assist (που μπορεί να σταματήσει την οπισθοπορεία του αυτοκινήτου όταν ανιχνεύονται στατικά αντικείμενα) και Rear Cross Traffic Braking, που κάνει το ίδιο αν εντοπίσει ανθρώπους ή άλλα οχήματα να κινούνται απέναντι από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Πολλοί από τους ανταγωνιστές του Puma διατίθενται με επιλογή βενζίνης ή αμιγώς ηλεκτρικής ενέργειας. Η Ford θα λανσάρει το ηλεκτροκίνητο Puma Gen-E αργότερα φέτος. Αναμένεται να μοιράζεται την ίδια μπαταρία με την ηλεκτρική έκδοση του Tourneo Courier που παρουσιάστηκε πέρυσι.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!