Κάνοντας ένα σημαντικό βήμα για τη βιώσιμη οδική εφοδιαστική αλυσίδα, η SEAT και η εταιρεία μεταφορών SETRAM έθεσαν σε λειτουργία το πρώτο megatruck για τη μεταφορά οχημάτων στην Ισπανία. Μέχρι σήμερα, η SEAT χρησιμοποιούσε αυτόν τον τύπο φορτηγού μόνο για τη μεταφορά ανταλλακτικών, αλλά στο εξής θα μεταφέρει και αυτοκίνητα, που κατασκευάζονται στο Martorell, στα περίχωρα της Βαρκελώνης, περιορίζοντας έτσι τον αριθμό των δρομολογίων και βελτιώνοντας τις οικονομικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Το megatruck είναι μήκους 25,25 μέτρων και μπορεί να μεταφέρει 10 με 11 αυτοκίνητα, ανάλογα με το μοντέλο, σε σύγκριση με τα 8 ή 9 για ένα παραδοσιακό φορτηγό. Ο ετήσιος όγκος μεταφοράς ξεπερνά τα 8.600 οχήματα, κάτι που ισοδυναμεί με μια βελτίωση της τάξης του 12% στην καθημερινή παραγωγικότητα. Σε σύγκριση με ένα συμβατικό φορτηγό, τεσσάρων αξόνων, το megatruck έχει μειωμένες εκπομπές CO2 κατά 10% ανά ταξίδι και περιορίζει το κόστος εφοδιασμού κατά 11%. Ο κύριος λόγος γι’ αυτήν τη μείωση είναι η βελτίωση της αποδοτικότητας της κατανάλωσης καυσίμου ανά τόνο που μεταφέρεται, καθώς η χωρητικότητα φορτίου αυξάνεται κατά 4,75 μέτρα σε μήκος, επιτρέποντας τη φόρτωση έως και τριών επιπλέον αυτοκινήτων.
Η SEAT χρησιμοποίησε ένα… δίδυμο-ρυμουλκό για πρώτη φορά το 2018 σε ένα πιλοτικό project για μεταφορά ανταλλακτικών, αν και δύο χρόνια νωρίτερα είχε ήδη κάνει πρεμιέρα το πρώτο gigatrailer (ο «μικρός αδελφός» του δίδυμου ρυμουλκού), σε μια επίσης δοκιμαστική φάση. Η εταιρεία πρωτοστάτησε στη χρήση και των δύο φορτηγών στην Ισπανία, κάτι που ήταν μέρος της σταθερής δέσμευσής της για βιώσιμη κινητικότητα σε ό,τι αφορά τις οδικές μεταφορές. Η χρήση του megatruck για τη μεταφορά οχημάτων ενισχύει τη δέσμευση της εταιρείας για βιωσιμότητα και αποδοτικότητα εφοδιασμού, ως μέρος του στόχου της να μειώσει το αντίκτυπο της παραγωγής στο μηδέν.
Οι σιδηροδρομικές μεταφορές διαδραματίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στην εφοδιαστική αλυσίδα της SEAT. Η εταιρεία εξάγει περισσότερο από το 80% των οχημάτων, που κατασκευάζει στο Martorell και ο σιδηρόδρομος είναι φιλικός προς το περιβάλλον, οικονομικά αποδοτικός και ένα αποτελεσματικό μέσο μεταφοράς. Χάρη στην υπηρεσία “Autometro”, η οποία συνδέει το εργοστάσιο του Martorell με το λιμάνι της Βαρκελώνης για την εξαγωγή οχημάτων, η SEAT εξαλείφει ετησίως την κυκλοφορία περίπου 25.000 φορτηγών στη συγκεκριμένη διαδρομή. Η εν λόγω υπηρεσία εφοδιάζεται με διώροφα αρθρωτά βαγόνια μεταφοράς, χωρητικότητας 170 οχημάτων και μήκους 411 μέτρων. Τον Οκτώβριο του 2018, η γραμμή Autometro έφτασε το ένα εκατομμύριο οχήματα, που μεταφέρθηκαν από το ντεμπούτο της το 2008.