Ένα πειραματικό ηλεκτρικό στο Goodwood

Μία πιο ισχυρή και σπορ έκδοση του Polestar 2 δοκιμάζει τα όριά της στο Φεστιβάλ Ταχύτητας

Ένα πειραματικό ηλεκτρικό στο Goodwood

Μία πιο ισχυρή και σπορ έκδοση του Polestar 2 δοκιμάζει τα όριά της στο Φεστιβάλ Ταχύτητας

Η Polestar, το σπορ παρακλάδι της Volvo με αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα, αποκάλυψε ένα πειραματικό Polestar 2 στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood. Στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει γίνει μία σειρά από επεμβάσεις, που εμπνεύστηκαν από την επιθυμία του Διευθύνοντος Συμβούλου της Polestar, Thomas Ingenlath, να ωθήσει στα άκρα το όριο της σχεδίασης και των δυνατοτήτων απόδοσης του ηλεκτρικού fastback επιδόσεων.

«Προκάλεσα τις ομάδες σχεδίασης και μηχανολογίας να “παίξουν” με το Polestar 2, ώστε να βρεθεί κάτι, που ουσιαστικά θα αποτελεί μια ισχυρή δήλωση εκ μέρους μας για το Goodwood», σχολιάζει ο Thomas Ingenlath. «Για λίγους μήνες, μου άρεσε να οδηγώ ένα άλλο πειραματικό Polestar 2, με το παρατσούκλι “Beast”, γύρω από την πανεπιστημιούπολη του Γκέτεμποργκ, το οποίο ενέπνευσε την ομάδα να βρει αυτήν την έκδοση για το Goodwood.»

Το Polestar 2, με τους δύο ηλεκτροκινητήρες και τη μεγάλη αυτονομία αποδίδει συνδυαστική ισχύ 476 ίππων. Στο αυτοκίνητο δόθηκε πιο δυναμική παρουσία στο δρόμο, με φαρδύτερο μετατρόχιο (+10 χιλιοστά σε κάθε άξονα), καθώς και χαμηλότερο ύψος (-30 χιλιοστά). Επίσης, έχουν τοποθετηθεί φαρδύτερα τόξα τροχών, ώστε να χωρέσουν οι μεγάλοι τροχοί των 21 ιντσών και τα εμπρός φρένα με τις εξαπίστονες δαγκάνες της Akebono από το Polestar 1. Τα ελαστικά επιδόσεων της Pirelli, PZero Rosso, διαστάσεων 275/30 R21 έχουν προέλθει επίσης από το Polestar 1.

Τα ελατήρια είναι πιο σφιχτά κατά 80% στον μπροστινό άξονα και κατά 40% στον πίσω σε σύγκριση με τις αρχικές ρυθμίσεις. Ταυτόχρονα, τα επίσης ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Öhlins DFV έχουν αναβαθμιστεί σε αμορτισέρ επιδόσεων τριών ρυθμίσεων (της Öhlins επίσης), τα οποία είναι κατά περίπου 30% πιο σφιχτά σε σχέση με τα αυθεντικά αμορτισέρ δρόμου. Για να αυξηθεί περαιτέρω η ακαμψία, έχει τοποθετηθεί ένα μπροστινό γόνατο ανάρτησης από ανθρακονήματα, το οποίο προέρχεται από ένα Volvo S60 Polestar Engineered, που συμπληρώνεται από ένα αποκλειστικά κατασκευασμένο για την περίσταση πίσω γόνατο.

Το αυτοκίνητο θα οδηγηθεί στην ανάβαση του Goodwood από τον επικεφαλής μηχανικό των σασί της Polestar, Joakim Rydholm, ο οποίος έκανε την πρώτη εμφάνισή του στο Goodwood Festival of Speed το 2018 με το ντεμπούτο του πρωτοτύπου Polestar 1.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!