Ένα σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν αρκεί να μην εκπέμπει ρύπους, αλλά οφείλει να έχει οικολογική… συμπεριφορά σε όλο τον κύκλο ζωής του. Η φιλικότητα προς το περιβάλλον του νέου Fiat 500e και η σημασία που δίνει στη βιωσιμότητα φαίνονται από το χαμηλό περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα, την ευκολία χρήσης, την ασφάλεια και το χαμηλό κόστος.
Συνδυάζοντας αυτή την προσέγγιση του μοντέλου με τις πολλαπλές δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρει η οικογένεια 500, η Fiat σε συνεργασία με τη Mopar, επίσημη μάρκα υπηρεσιών After Sales της Stellantis, δημιούργησαν μια σειρά αξεσουάρ, ειδικά για το νέο ηλεκτρικό 500. Με το μοντέλο να εφοδιάζεται ήδη με το καινοτόμο ύφασμα SEAQUAL, το οποίο στην κατασκευή του περιλαμβάνει ανακυκλωμένα πλαστικά που έχουν συλλεγεί από τις θάλασσες σε όλο τον κόσμο, οι σχεδιαστές για τη σειρά των αξεσουάρ ακολούθησαν μια εξίσου ξεχωριστή διαδρομή.
Για παράδειγμα το «κλειδί βότσαλο» είναι κατασκευασμένο με βάση την ανακυκλωμένη πρώτη ύλη DURABIO. Πρόκειται για ένα πολυμερές φυτικής προέλευσης, το οποίο έχει εξαιρετική αντοχή, καθιστώντας δυνατή την εφαρμογή του σε μια μεγάλη ποικιλία εφαρμογών, όπως οπτικά εξαρτήματα που σχετίζονται με την ενέργεια, σαν υποκατάστατο εξαρτημάτων γυαλιού υψηλής απόδοσης, για ηλεκτρονικό εξοπλισμό στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και για εσωτερικά και εξωτερικά διακοσμητικά στοιχεία.
Δείτε ακόμη: Μάρκα μόνο με ηλεκτρικά αυτοκίνητα η Fiat στα τέλη της δεκαετίας
Αντίστοιχα τα κατασκευασμένα από ECONYL πατάκια, συνεχίζουν τη λογική των καθισμάτων από SEAQUAL. Το αναγεννημένο νάιλον ECONYL είναι ένα προϊόν που κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου από υλικά όπως πλαστικά που έχουν συλλεχθεί από τους ωκεανούς, υπολείμματα υφασμάτων από επιχειρήσεις κατασκευής ενδυμάτων, κατεστραμμένα δίχτυα αλιείας, κτλ. Ένα επιπλέον εξαιρετικό χαρακτηριστικό του ECONYL είναι ότι μπορεί να ανακυκλώνεται συνεχώς χωρίς απώλεια της ποιότητας στο τελικό προϊόν, ενώ η διαδικασία ανακύκλωσης απαιτεί μόνο ατμό, χωρίς τη χρήση χημικών. Με αυτό τον τρόπο τα αξεσουάρ του νέου 500 είναι φιλικά προς το περιβάλλον κατά την κατασκευή τους, αλλά και όταν ολοκληρώσουν τον «κύκλο της ζωής» τους.