Ηλεκτρικό supercar της Honda προμηνύει η Acura

Η Honda και η Acura προετοιμάζουν ένα μελλοντικό αμιγώς ηλεκτρικό supercar ως πνευματικό διάδοχο του θρυλικού NSX.

Ηλεκτρικό supercar της Honda προμηνύει η Acura

Η Honda και η Acura προετοιμάζουν ένα μελλοντικό αμιγώς ηλεκτρικό supercar ως πνευματικό διάδοχο του θρυλικού NSX.

Η Honda, μέσω της θυγατρικής μάρκας Acura, που δραστηριοποιείται στην αμερικανική premium αγορά, μας παρείχε μια ματιά στον ηλεκτρικό διάδοχο του supercar NSX που σχεδιάζει να παρουσιάσει τα επόμενα δύο χρόνια. Με νέες εικόνες που υπαινίσσονται τα πρώτα στοιχεία μιας νέας σχεδιαστικής γλώσσας, αυτό το concept με την επωνυμία Acura μας δίνει μια γεύση όσον αφορά αυτά που θα πρέπει περιμένουμε όταν το αυτοκίνητο παραγωγής κάνει τελικά το ντεμπούτο του.

Πολύ λίγες τεχνικές πληροφορίες για το μοντέλο έχουν αποκαλυφθεί μέχρι στιγμής, αλλά γνωρίζουμε ότι θα αποτελέσει το ένα από τα δύο ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα που βρίσκονται ήδη σε φάση εξέλιξης. Η προηγούμενη ναυαρχίδα της ιαπωνικής φίρμας, η δεύτερη γενιά του NSX, ήταν ένα από τα πρώτα supercar με κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα που υιοθέτησε υβριδική ισχύ, αποδίδοντας 580 ίππους από τον turbo υβριδικό V6 κινητήρα του. Αναμένεται ότι η τεχνική καινοτομία θα συνεχιστεί με την τρίτη γενιά του supercar της Honda.

Ο πρόεδρος της Honda, Toshihiro Mibe, αποκάλυψε τα σχέδια της εταιρείας κατά τη διάρκεια μιας βιντεοσκοπημένης παρουσίασης που περιέγραψε τεράστιες επενδύσεις σε ένα ευρύτερο φάσμα εγχειρημάτων για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας κοινοπραξίας που θα δει την εταιρεία να συνεργάζεται με τη General Motors σε EV για την αμερικανική αγορά.

Αποκαλύπτοντας σκιερές teaser εικόνες δύο χαμηλών αυτοκινήτων, ο Mibe δήλωσε: «Σκεφτόμαστε το λανσάρισμα δύο σπορ μοντέλων στην παγκόσμια αγορά, ένα εξειδικευμένο και μια ναυαρχίδα, μοντέλα που ενσωματώνουν την παγκόσμια σπορ νοοτροπία και τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της Honda. Θα εξελίξουμε αυτά τα μοντέλα με επιμονή, προκειμένου να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες».

Οι εικόνες δείχνουν δύο διαφορετικά στυλ αμαξώματος, με το ένα μοντέλο -πιθανότατα ο διάδοχος του NSX– να διατηρεί ένα προφίλ supercar με κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα και το άλλο να έχει σχήμα που μοιάζει περισσότερο με ενός GT. Ο Mibe δεν περιέγραψε λεπτομέρειες σχετικά με τα συστήματα κίνησης ή τη χωρητικότητα των μπαταριών, και ήταν προσεκτικός ώστε να μην ονομάσει ημερομηνία κατά την οποία τα μοντέλα αυτά ενδέχεται να κάνουν την εμφάνισή τους.

Παρά τη χρήση των λέξεων «παγκόσμια αγορά», δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι κάποιο από τα δύο αυτοκίνητα θα καταφθάσει στην Ευρώπη. Η Honda είναι πιθανό να επικεντρωθεί πρώτα στους πελάτες της κινεζικής και της αμερικανικής αγοράς.

Δεδομένης της σχετικά υψηλής τοποθέτησης και των δύο σπορ μοντέλων, φαίνεται πιθανό ότι η Honda θα μπορούσε να τα χρησιμοποιήσει για να παρουσιάσει μπαταρίες στερεάς κατάστασης (solid state), των οποίων τα πολυδιαφημισμένα πλεονεκτήματα περιλαμβάνουν μικρότερες διαστάσεις, και δυνατότητα ταχύτερης φόρτισης.

Στην ίδια παρουσίαση, η Honda ανέφερε ότι επενδύει περισσότερα από 300 εκατομμύρια ευρώ σε ένα εργοστάσιο για την κατασκευή αυτών των κυψελών, και στοχεύει να διαθέτει στην αγορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα με την τεχνολογία αυτή το δεύτερο μισό της δεκαετίας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!