Αποκαλύφθηκε το εσωτερικό του νέου MINI Cooper

Η MINI αποκάλυψε το μινιμαλιστικών γραμμών εσωτερικό του νέου hatchback της, που θα φέρει το όνομα Cooper και παίρνει έμπνευση από το θρυλικό αρχικό σχεδιασμό του Alec Issigonis.

Αποκαλύφθηκε το εσωτερικό του νέου MINI Cooper

Η MINI αποκάλυψε το μινιμαλιστικών γραμμών εσωτερικό του νέου hatchback της, που θα φέρει το όνομα Cooper και παίρνει έμπνευση από το θρυλικό αρχικό σχεδιασμό του Alec Issigonis.

Αν και δεν έχει παρουσιαστεί επίσημα, έχουμε ήδη δει ότι η MINI έχει δώσει στο νέο MINI Cooper μια πιο κομψή, hi-tech εξωτερική εμφάνιση για την επόμενη γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών και βενζινοκίνητων μοντέλων. Τώρα όμως, η βρετανική μάρκα αποκάλυψε για πρώτη φορά μια ανανεωμένη καμπίνα που διαθέτει πιο προηγμένο infotainment και μερικές έξυπνες λειτουργίες εξατομίκευσης.

Το νέο hatchback της MINI υιοθετεί το διάσημο όνομα MINI Cooper για όλα τα μοντέλα αυτής της γενιάς. Όπως κάθε άλλο MINI σε όλη την ιστορία, στο κέντρο της καμπίνας βρίσκεται μία μεγάλη κυκλική οθόνη.

Αυτό που κάποτε ήταν ένα απλό ταχύμετρο είναι τώρα μια εξαιρετικά λεπτή οθόνη OLED διαμέτρου 9,4 ιντσών. Όλα τα μοντέλα MINI Cooper θα την αποκτήσουν ως το κεντρικό σημείο του ταμπλό, όπου θα εμφανίζονται η ταχύτητα, τα μέσα ενημέρωσης και όλες οι επιλογές προσαρμογής, από τις οποίες υπάρχουν πολλές.

Παράλληλα με αυτές τις πληροφορίες, στα μοντέλα MINI Cooper Electric θα εμφανίζονται δεδομένα σχετικά με την κατάσταση φόρτισης και τη διαθέσιμη αυτονομία. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα νέο λειτουργικό σύστημα OS9, που ονομάζεται MINI Interaction Unit, με τους ιδιοκτήτες να μπορούν να επιλέγουν διαφορετικά θέματα από τα μενού, τα οποία αλλάζουν την εμφάνιση και την αίσθηση της οθόνης και του εσωτερικού φωτισμού.

Αυτά τα MINI Experience Modes κυμαίνονται από Core έως Balance και Timeless, το τελευταίο από τα οποία δίνει μια ψηφιακή απεικόνιση ενός κλασικού ταχύμετρου Mini στην κεντρική οθόνη. Υπάρχει επίσης μια προσωπική λειτουργία, όπου οι χρήστες μπορούν να ανεβάσουν μια φωτογραφία φόντου της επιλογής τους. Το σύστημα θα ανιχνεύσει στη συνέχεια το κύριο χρώμα από την εικόνα και θα το επεκτείνει σε όλη την οθόνη για να ενσωματώσει καλύτερα την εικόνα.

Ο χάρτης πλοήγησης μπορεί επίσης να εμφανιστεί στο κέντρο της οθόνης, ενώ η προβολή του Apple CarPlay επεκτείνεται σε ολόκληρη την περιοχή της στρογγυλής οθόνης. Περιλαμβάνεται επίσης η δυνατότητα χρήσης Android Auto, αλλά λόγω τεχνικών παραγόντων, αυτή εμφανίζεται μόνο σε ένα ορθογώνιο πλαίσιο στην κυκλική οθόνη. Η MINI αναφέρει ότι θα υπάρχουν επίσης κάποια «πασχαλινά αυγά» διάσπαρτα στο σύστημα infotainment, με αυτά τα χαρακτηριστικά-έκπληξη να είναι το κλειδί για την αίσθηση που θα δίνει κάθε MINI.

Ο ατμοσφαιρικός φωτισμός LED κάτω από τα υφασμάτινα ένθετα του ταμπλό και γύρω από τον κεντρικό κρυφό αεραγωγό θα συνδυάζεται με προβολές LED που λάμπουν από την οροφή προς το επάνω μέρος του ταμπλό. Το χρώμα και το μοτίβο των LED που λάμπουν στα πάνελ αλλάζει ανάλογα με τη λειτουργία. Η λειτουργία Go-Kart να δείχνει ένα πιο σπορ σχέδιο, σε συνδυασμό με τον ανάλογο, πιο επιθετικό ήχο.

Υπάρχει τρισδιάστατο head-up display μπροστά από τον οδηγό, καθώς και ένα νέο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, το οποίο είναι παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιείται σε ορισμένες BMW όσον αφορά το σχήμα και τη διάταξη των κουμπιών.

Πρόκειται στην ουσία για ένα τιμόνι δύο ακτινών, που διαθέτει μια τρίτη από ύφασμα, προσθέτοντας λίγο περισσότερο στυλ. Ένα από τα κουμπιά που είναι τοποθετημένα στο τιμόνι είναι για το νέο σύστημα φωνητικού ελέγχου της MINI, αν και αυτό μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί με φωνητική εντολή και να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο πολλών από τα νέα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Το ηλεκτρικό MINI Cooper θα κατασκευαστεί στην Κίνα σε μια πλατφόρμα που αναπτύχθηκε από κοινού από την BMW και την κινεζική εταιρεία κατασκευής SUV Great Wall. Τα βενζινοκίνητα MINI θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν, με μια σημαντική αναβάθμιση του υπάρχοντος μοντέλου να αναμένεται μέσα στους επόμενους 12 μήνες, με την παραγωγή να συνεχίζεται στο εργοστάσιο της BMW στην Οξφόρδη. Παρά τις διαφορετικές τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται για τις εκδόσεις ICE και EV, τα δύο θα συνεχίσουν να μοιράζονται ένα παρόμοιο σχεδιαστικό θέμα.

To ηλεκτρικό MINI Cooper θα είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά σε δύο εκδόσεις: Cooper E και Cooper SΕ. Η πρώτη θα χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα απόδοσης 135 kW (184 ίππων), με την ισχυρότερη Cooper SE να λαμβάνει κίνηση από μια μονάδα 160 kW (218 ίππων).

Τα εισαγωγικά ηλεκτρικά μοντέλα Cooper Electric θα χρησιμοποιούν μια μπαταρία 40 kWh, με τις εκδόσεις SE υψηλότερων προδιαγραφών να ανεβάζουν τη χωρητικότητά της σε 54 kWh. Και οι δύο μπαταρίες θα προσφέρουν σημαντική αύξηση της αυτονομίας σε σχέση με το σημερινό MINI Electric, με το E να μπορεί να φτάσει τα 320 χλμ. και το SE να πλησιάζει τα 400 χλμ.

Δείτε τις τιμές όλων των μοντέλων της MINI στην Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!