Volkswagen Tiguan: Πρώτες λεπτομέρειες της 3ης γενιάς

To πιο επιτυχημένο μοντέλο της Volkswagen, το Tiguan, οδεύει προς την παρουσίαση της 3ης του γενιάς και η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες του νέου αυτοκινήτου.

Volkswagen Tiguan: Πρώτες λεπτομέρειες της 3ης γενιάς

To πιο επιτυχημένο μοντέλο της Volkswagen, το Tiguan, οδεύει προς την παρουσίαση της 3ης του γενιάς και η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες του νέου αυτοκινήτου.

Στο πλαίσιο των τελικών δοκιμών εξέλιξης του νέου Volkswagen Tiguan, η γερμανική μάρκα ανακοίνωσε τις πρώτες λεπτομέρειες για την 3η γενιά του μοντέλου. Το νέο Tiguan θα βασίζεται στη νέα γενιά αρθρωτής πλατφόρμας MQB evo, και θα είναι διαθέσιμο με ένα πρόσφατα εξελιγμένο σύστημα ενεργού ελέγχου ανάρτησης και φωτιστικά σώματα HD Matrix. Με plug-in υβριδική κίνηση, το νέο Tiguan θα επιτυγχάνει στο μέλλον ηλεκτρική αυτονομία έως και 100 χιλιόμετρα. Η παγκόσμια πρεμιέρα θα πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο και το best seller θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2024.

Το Tiguan είναι εδώ και χρόνια το μοντέλο της Volkswagen με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως. Από το ντεμπούτο του το φθινόπωρο του 2007, περισσότεροι από 7,4 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν επιλέξει αυτό το SUV. Τώρα η Volkswagen λανσάρει εκ νέου το επιτυχημένο μοντέλο.

Το Tiguan θα είναι ένα από τα πρώτα οχήματα στην κατηγορία του που θα διατίθεται με προαιρετικούς προβολείς HD matrix. Η τεχνολογία προβολέων IQ.LIGHT HD matrix εξελίχθηκε για το Tiguan και το Touareg. Με βάση την αρχή «από πάνω προς τα κάτω» της Volkswagen, η τεχνολογία φωτισμού ενός μοντέλου της premium κατηγορίας θα χρησιμοποιηθεί τώρα στο μεσαίου μεγέθους Tiguan.

Το εσωτερικό του Tiguan έχει ανασχεδιαστεί με ένα εξελιγμένο cockpit και ένα νέο σύστημα infotainment. Μια οθόνη 15” εμφανίζει με ευκρίνεια σημαντικές λειτουργίες όπως η πλοήγηση, η μουσική και ο κλιματισμός και μπορεί να προσαρμοστεί για ταχεία πρόσβαση σε συγκεκριμένες παραμέτρους. Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί επίσης το Driving Experience Control.

Το περιστροφικό χειριστήριο με τη δική του μίνι οθόνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο του λειτουργίας οδήγησης, της έντασης του ηχοσυστήματος ή των χρωμάτων του φωτισμού περιβάλλοντος. Σε συνδυασμό με ένα προαιρετικό «πακέτο ακουστικής», το Tiguan έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει άνεση και ηχομόνωση κορυφαίας κατηγορίας. Οι κεντρικές κονσόλες προσφέρουν επίσης περισσότερο χώρο για αποθήκευση.

Στο μέλλον, το Tiguan θα προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο DSG. Όπως και στα μοντέλα Volkswagen ID. η αλλαγή ταχυτήτων θα πραγματοποιείται πλέον μέσω ενός διακόπτη στα δεξιά της κολόνας του τιμονιού. Επιπλέον, πίσω από το τιμόνι θα βρίσκονται paddles αλλαγής σχέσεων.

Η πλατφόρμα MQB evo παρέχει το σημείο εκκίνησης για τη νέα γενιά του προσαρμοστικού ελέγχου ανάρτησης με το προαιρετικό DCC Pro, που διαθέτει αμορτισέρ δύο βαλβίδων. Το νέο μοντέλο διαθέτει πλέον στον βασικό εξοπλισμό με διαχειριστικό σύστημα δυναμικής οχήματος MQB, που έκανε το ντεμπούτο του στο υφιστάμενο Golf GTI2. Το σύστημα ελέγχει τη λειτουργία του ηλεκτρονικού διαφορικού (XDS) και τα στοιχεία πλευρικής δυναμικής των αμορτισέρ του συστήματος DCC Pro.

Χάρη στο Vehicle Dynamics Manager, το οποίο εκτελεί παρεμβάσεις πέδησης και ρυθμίσεις της σκληρότητας των αμορτισέρ για κάθε τροχό, η συμπεριφορά είναι πιο ουδέτερη, σταθερή, ευέλικτη και ακριβής. Αυτή η πρόοδος θα γίνει αισθητή στο αυτοκίνητο μέσω της αυξημένης άνεσης, καθώς και της σημαντικά βελτιωμένης απόδοσης και δυναμικής στις στροφές.

Το Tiguan θα προσφέρεται με κινητήρες turbo diesel (TDI), turbo βενζινοκινητήρες (TSI), ήπια υβριδικούς turbo κινητήρες βενζίνης (eTSI) και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης (eHybrid). Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία των μοντέλων με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης θα φτάνει έως και τα 100 χλμ. (ανάλογα τον εξοπλισμό), ενώ η φόρτιση εναλλασσόμενου ρεύματος θα είναι ταχύτερη σε όλες τις εκδόσεις eHybrid. Για πρώτη φορά θα είναι δυνατή και η φόρτιση συνεχούς ρεύματος ως στάνταρ.

Το Tiguan θα διατίθεται προαιρετικά με τα εμπρός καθίσματα ergoActive. Μεταξύ άλλων, τα καθίσματα αυτά διαθέτουν πνευματική ρύθμιση οσφυϊκής στήριξης τεσσάρων κατευθύνσεων και λειτουργία μασάζ 10 σημείων πίεσης στην πλάτη τους, χαρακτηριστικά που συνήθως συναντώνται σε μοντέλα της premium κατηγορίας. Θα είναι επίσης εξοπλισμένα με θέρμανση και εξαερισμό καθισμάτων.

Το νέο Tiguan μεγαλώνει σε μήκος κατά περίπου τρία εκατοστά. Το ύψος, το πλάτος και το μεταξόνιο παραμένουν σχεδόν πανομοιότυπα με τον προκάτοχό του. Ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 33 λίτρα, για να φτάσει τα 648 λίτρα, όταν είναι φορτωμένο μέχρι το ύψος της πλάτης των πίσω καθισμάτων.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!