Στο παρασκήνιο του ρεκόρ του Honda Civic Type R S στο Nürburgring

Για να πετύχει το ρεκόρ γύρου στο Nürburgring, η Honda χρησιμοποίησε το Type R S, μία ελαφρύτερη δηλαδή εκδοχή του κανονικού μοντέλου υψηλών επιδόσεων και απαριθμούμε τις αλλαγές που υπέστη για να «σπάσει» τα χρονόμετρα.

Στο παρασκήνιο του ρεκόρ του Honda Civic Type R S στο Nürburgring

Για να πετύχει το ρεκόρ γύρου στο Nürburgring, η Honda χρησιμοποίησε το Type R S, μία ελαφρύτερη δηλαδή εκδοχή του κανονικού μοντέλου υψηλών επιδόσεων και απαριθμούμε τις αλλαγές που υπέστη για να «σπάσει» τα χρονόμετρα.

Πολλοί κατασκευαστές προσπαθούν να διεκδικήσουν το ρεκόρ γύρου στο Nürburgring σε διάφορες κατηγορίες και το νέο Honda Civic Type R S μόλις σημείωσε ένα νέο χρόνο αναφοράς για τα hot hatch με κίνηση στον εμπρός άξονα.

Το νέο FL5 Civic Type R διέσχισε τις 150+ στροφές του Nordschleife σε 7 λεπτά και 44.881 δλ., μειώνοντας κατά μισό δευτερόλεπτο τον χρόνο που σημείωσε το Renault Megane RS Trophy-R το 2019. Ο χρόνος του FL5 ήταν πιο αργός από το ρεκόρ που είχε σημειώσει ο προκάτοχός του, FK8, το 2017, αλλά το FL5 έτρεχε στη νεότερη, μεγαλύτερη διαδρομή των 20,8 χλμ. του Nürburgring, ενώ το FK8 χρονομετρήθηκε στην παλαιότερη διαμόρφωση της πίστας των 20,6 χλμ.

To αυτοκίνητο που σημείωσε το ρεκόρ είναι μία ελαφρύτερη έκδοση του Type R με την ονομασία «S», η οποία θα είναι διαθέσιμη για παραγγελίες μόνο στην ευρωπαϊκή αγορά (με το τιμόνι στα αριστερά). Χρησιμοποιεί τον 2λιτρο κινητήρα KA, που αποδίδει 330 ίππους και η εξοικονόμηση βάρους επετεύχθη μέσω αφαίρεσης πολλών στοιχείων εξοπλισμού.

Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται το hardware του συστήματος πλοήγησης, ο κλιματισμός, οι αισθητήρες παρκαρίσματος, τα άγκιστρα για το δίχτυ του χώρου αποσκευών. Το σύστημα σκίασης του κεντρικού καθρέπτη επίσης απουσιάζει, όπως και ο φωτισμός στα σκίαστρα, ενώ το σύστημα ρύθμισης των εξωτερικών -μη θερμαινόμενων- καθρεπτών είναι μηχανικό και όχι ηλεκτρικό.

Δεν γνωρίζουμε πόσο βάρος είχαν τη δυνατότητα να εξοικονομήσουν οι τεχνικοί της Honda, αλλά ως μέτρο σύγκρισης, στο FK8 Type R LE είχαν αφαιρεθεί 47 κιλά. To ρεκόρ επετεύχθη με τη βοήθεια ειδικών σφυρήλατων τροχών από κράμα αλουμινίου σε συνδυασμό με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, τα οποία όμως οι υποψήφιοι αγοραστές θα πρέπει να παραγγείλουν από τη γαλλική εταιρεία.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!