Η νεοσύστατη κινεζική εταιρεία αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων Nio αποκάλυψε τα σχέδιά της να παρέχει πιο οικονομικά προσιτά μοντέλα με το λανσάρισμα μίας νέας θυγατρικής μάρκας. Με την κωδική ονομασία Firefly, η θυγατρική μάρκα, της οποίας το τελικό όνομα δεν έχει αποφασιστεί ακόμη, θα παράγει μια σειρά αυτοκινήτων που αναμένεται να ανταγωνιστούν τα Model Y και Model 3 της Tesla.
Μιλώντας αποκλειστικά στο Auto Express, ο αντιπρόεδρος της Nio για την Ευρώπη και διευθύνων σύμβουλος, Hui Zhang, δήλωσε: «Δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα για το όνομα, αλλά θα βρίσκεται κάτω από τη μητρική Nio με τον ίδιο τρόπο που η Volkswagen έχει τη μάρκα και το μητρικό όμιλο».
Αυτό σημαίνει ότι η υφιστάμενη γκάμα της Nio, που ενισχύθηκε από την αποκάλυψη ενός νέου μοντέλου ES6 (που θα ονομάζεται EL6 στην Ευρώπη) και μιας αναθεωρημένης έκδοσης της ναυαρχίδας της ET7 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, θα συνεχίσει να πορεύεται ως η premium πρόταση της μάρκας, υπό τη μητρική εταιρεία Nio.
Ο Zhang αποκάλυψε επίσης ότι σε εξέλιξη βρίσκονται σχέδια για την είσοδο της Nio στην ευρωπαϊκή αγορά, με τον πρώην άνθρωπο της Volvo και της Mercedes, Matt Galvin, να τοποθετείται ως διευθύνων σύμβουλος στο Ηνωμένο Βασίλειο. «Είμαστε αρκετά μακριά, υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει», δήλωσε ο Zhang. «Αλλά ψάχνουμε για την κατάλληλη στιγμή και για να χτίσουμε τις υποδομές μας».
Συνεπώς, η Nio θα κατασκευάσει τους δικούς της σταθμούς ανταλλαγής ενέργειας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτοί θα έχουν τη δυνατότητα να ανταλλάσσουν μια άδεια μπαταρία με μια πλήρως φορτισμένη σε λιγότερο από πέντε λεπτά. Επίσης, θα κατασκευαστεί και και ένα δίκτυο ταχυφορτιστών, με τις νέες μονάδες 500 kW να παρουσιάζονται στη Σαγκάη.
Με το σχεδιασμό και άλλες εργασίες που πρέπει να ολοκληρωθούν, καθώς και τη κατασκευή των σταθμών εναλλαγής ενέργειας, δεν θα περιμέναμε να κυκλοφορήσει μοντέλο της Nio στην Ευρώπη στο πριν από το 2025. Όταν η εταιρεία καταφθάσει στη Γηραιά Ήπειρο, αυτοκίνητα όπως το EL6 θα αποτελέσουν τον πυρήνα της γκάμας της.
Το τελευταίο μοντέλο υιοθετεί τη δεύτερη γενιά σχεδιαστικής γλώσσας της Nio «Design for AD», ενώ βασίζεται στη νέα πλατφόρμα NT2.0, την οποία μοιράζεται με το ET7. Αυτό σημαίνει ότι θα διατίθενται μπαταρίες 75 ή 100 kWh, με αναμενόμενη μέγιστη αυτονομία 645 χλμ.
Εντωμεταξύ, το ET7 διαθέτει 15 αναβαθμίσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν νέο σχεδιασμό καθισμάτων, ανανεωμένο σύστημα infotainment, αναβαθμισμένο εσωτερικό διάκοσμο, ταχύτερη ασύρματη φόρτιση smartphone και νέα εσωτερικά και εξωτερικά χρώματα.
Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express
Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις