Εντοπίστηκε σε δοκιμές η ανανεωμένη Porsche 911 Turbo S

Η ναυαρχίδα της Porsche, η τετρακίνητη 911, ενδέχεται να λάβει υβριδική ενίσχυση όταν αποκαλυφθεί το 2024.

Εντοπίστηκε σε δοκιμές η ανανεωμένη Porsche 911 Turbo S

Η ναυαρχίδα της Porsche, η τετρακίνητη 911, ενδέχεται να λάβει υβριδική ενίσχυση όταν αποκαλυφθεί το 2024.

Η Porsche εργάζεται πάνω σε μια ανανεωμένη εκδοχή της 911, και αυτή η νέα γενιά 992.2 θα αποκτήσει μια κορυφαία έκδοση Turbo S, που θα γίνει επικεφαλής της γκάμας. Εντοπίσαμε αυτό το αυτοκίνητο να δοκιμάζεται για πρώτη φορά, με κάποιες από τις στιλιστικές αναθεωρήσεις να είναι ορατές. Η ανανέωση της 911 θα εισάγει μια σειρά από βελτιώσεις που εστιάζουν στην τεχνολογία, το στιλ και το πλαίσιο. Η Turbo S θα μπορούσε επίσης να περιλαμβάνει το υβριδικό σύστημα που ήδη γνωρίζουμε ότι θα τοποθετηθεί στο βασικό μοντέλο 911 Carrera.

Όπως έχει ήδη επιβεβαιωθεί από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Porsche, Oliver Blume, η επερχόμενη γενιά 911 Carrera 992.2 θα παρουσιάσει ένα ολοκαίνουργιο υβριδικό σύστημα σχεδιασμένο για να ενισχύσει τις επιδόσεις και να βελτιώσει την κατανάλωση καυσίμου. Αντί να είναι ένα βαρύ plug-in σύστημα, η υβριδική τεχνολογία της νέας 911 αναμένεται να υιοθετήσει μια καλύτερη λύση, χρησιμοποιώντας έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο μέσα στο κιβώτιο 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Αυτός ο ηλεκτροκινητήρας, θα αντλεί ενέργεια από μία μικρή μπαταρία.

Η Porsche εργάζεται εδώ και αρκετό καιρό πάνω σε ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, παρουσιάζοντας την τεχνολογία ήδη από το 2010 στην GT3 R Hybrid. Στην περίπτωση της νέας 992.2, θα σχεδιαστεί κυρίως για να βελτιώσει την απόκριση και την απόδοση του κινητήρα, αλλά θα πρέπει να προσφέρει βελτίωση και στην κατανάλωση καυσίμου.

Η ανανέωση της 992.2 θα ενσωματώσει επίσης αλλαγές στον εξωτερικό σχεδιασμό, με επίκεντρο το πίσω μέρος. Ένα νέο σετ πίσω φώτων LED, που ενσωματώνει μια πιο λεπτή φωτεινή μπάρα και μεγαλύτερες λωρίδες ένδειξης αλλαγής κατεύθυνσης θα είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα. Όπως συμβαίνει με όλα τα πρωτότυπα 992.2, το εξωτερικό άκρο των πίσω φώτων παραμένει καμουφλαρισμένο, πιθανότατα για να κρύψει άλλη μια σχεδιαστική αλλαγή. Αυτό το πρωτότυπο διαθέτει επίσης νέες απολήξεις εξατμίσεων, που βρίσκονται δίπλα σε έναν ανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα.

Ο υπόλοιπος εξωτερικός σχεδιασμός παραμένει αμετάβλητος, συμπεριλαμβανομένου του υπάρχοντος σχεδιασμού της εμπρός μάσκας με διπλά φωτιστικά σώματα LED και κινητά πτερύγια για τον έλεγχο της ροής του αέρα που εισέρχεται στα ψυγεία τα οποία είναι τοποθετημένα μπροστά.

Περισσότερες αλλαγές αναμένονται στο εσωτερικό της καμπίνας, όπου μαζί με άλλα μοντέλα 911 992.2, η Turbo αναμένεται να υιοθετήσει μια κυρτή οθόνη οργάνων τύπου Taycan, αντικαθιστώντας το σημερινό αναλογικό στροφόμετρο και τις πλευρικές οθόνες του. Η κεντρική οθόνη αφής θα λάβει επίσης το τελευταίο λογισμικό της Porsche, αλλά η γενική σχεδίαση του εσωτερικού θα είναι σε μεγάλο βαθμό οικεία.

Οι τεχνικές αλλαγές της 911 Turbo είναι αυτές που θα μπορούσαν να αποτελέσουν τη μεγαλύτερη αναβάθμιση, όταν τελικά αποκαλυφθεί. Η νέα Carrera 992.2 θα μας δώσει μια εικόνα για το τι μπορούμε να περιμένουμε, πριν από την άφιξη της ναυαρχίδας λίγους μήνες αργότερα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!