Το νέο Renault Espace θα έχει τη μεγαλύτερη πανοραμική οροφή του κόσμου

Το εμβληματικό επταθέσιο μοντέλο της Renault, το Espace, θα αναδιαμορφωθεί σε ένα μεγάλο SUV, και θα φέρει τη μεγαλύτερη γυάλινη οροφή που έχει υπάρξει σε αυτοκίνητο.

Το νέο Renault Espace θα έχει τη μεγαλύτερη πανοραμική οροφή του κόσμου

Το εμβληματικό επταθέσιο μοντέλο της Renault, το Espace, θα αναδιαμορφωθεί σε ένα μεγάλο SUV, και θα φέρει τη μεγαλύτερη γυάλινη οροφή που έχει υπάρξει σε αυτοκίνητο.

Η Renault αποκάλυψε άλλο ένα teaser της επόμενης γενιάς του Espace, του εμβληματικού πολυμορφικού επταθέσιου μοντέλου που βοήθησε στον ορισμό του είδους το 1984. Σε αντίθεση όμως με τους άκρως εξειδικευμένους μονοκόμματους προκατόχους του, το νέο Espace της Renault, που θα αποκαλυφθεί πλήρως στις 28 Μαρτίου, ακολουθεί μια πιο ρεαλιστική οδό, καθώς θα πάρει τη μορφή ενός μεγάλου SUV με τρεις σειρές καθισμάτων, και θα βασίζεται στο νέο Austral.

Νέες εικόνες μας έδωσαν τώρα μια πρώτη ματιά στο σύγχρονο εσωτερικό, το οποίο διαθέτει τη μεγαλύτερη γυάλινη οροφή με μονοκόμματο πάνελ κρυστάλλου –μήκους 1,33 μέτρων– σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο έχει κυκλοφορήσει ποτέ. Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά είναι τυπικά για ένα σύγχρονη Renault, με τη σχεδίαση του ταμπλό και λογισμικό να προέρχονται απευθείας από το Austral.

Αυτή η νέα εικόνα έρχεται να προστεθεί στα προηγούμενα teasers, τα οποία αποκάλυψαν ένα πλευρικό προφίλ πολύ παρόμοιο με αυτό του Austral, ενσωματώνοντας σχεδόν πανομοιότυπες υπογραφές φωτιστικών σωμάτων εμπρός και πίσω. Υπάρχει επίσης μια πίσω αεροτομή και προεξέχοντες «γοφοί» επάνω από τους θόλους των τροχών, οι οποίοι σύμφωνα με τη Renault «συμβάλλουν στη λεπτή εμφάνιση και κομψότητα του οχήματος».

Οι ομοιότητες μεταξύ του Espace και του Austral δεν προκαλούν έκπληξη, δεδομένου ότι μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα CMF-CD. Το Espace είναι στην πραγματικότητα 190 χιλιοστά μακρύτερο από το Austral και λίγο μεγαλύτερο από το Nissan X-Trail, που επίσης μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα. Από προηγούμενες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, μπορούμε να διακρίνουμε πολλά από τα στιλιστικά στοιχεία του νέου μοντέλου. Το εμπρός μέρος δεν θα αλλάξει πολύ σε σχέση με το Austral, ούτε και τα πλαϊνά, μέχρι να φτάσετε στην 3η κολόνα.

Στο πίσω μέρος υπάρχει περισσότερος χώρος για το κεφάλι της τρίτης σειράς επιβατών. Τα πίσω φώτα φαίνεται να έχουν διατηρηθεί, όπως και το συνολικό σχήμα της θύρας του χώρου αποσκευών και η περιοχή γύρω από την πινακίδα κυκλοφορίας. Αν και το σχήμα του αμαξώματος έχει απομακρυνθεί από αυτό του παραδοσιακού πολυμορφικού οχήματος που συνδέουμε με το όνομα Espace, η Renault αναφέρει ότι το νέο μοντέλο διαθέτει τα ίδια επιτυχημένη γονίδια των προκατόχων του. Θα υπάρχουν εκδόσεις 5 και 7 θέσεων, που θα το βοηθήσουν να ξεχωρίσει ως μια πιο πρακτική πρόταση σε σύγκριση με το αποκλειστικά διαθέσιμο ως πενταθέσιο Austral.

Σε αντίθεση με το στενά συνδεδεμένο X-Trail, το Austral δεν θα χρησιμοποιεί τους κινητήρες e-POWER της Nissan, με τη Renault να προτιμά το δικό της υβριδικό σύστημα. Συνεπώς, το Espace θα πρέπει να κάνει χρήση της ίδιας σειράς που υπάρχει στο υπάρχον Austral. Η Renault έχει αφήσει να εννοηθεί ότι με χρυσά διακριτικά σε μια προηγούμενη teaser εικόνα του Espace ότι θα διαθέτει ένα πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης.

Αυτό είναι πιθανό να διαθέτει έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με υπερτροφοδότηση και ισχύ έως και 200 ίππους. Στην ήπια υβριδική έκδοση θα χρησιμοποιείται ένα βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων, που αποδίδει 140 ίππους, με σύστημα 12V και μιας μονάδας 160 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 48V.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!