Παράταση… παραγωγής για την Toyota GR Corolla Circuit Edition

Aν και αρχικά η Toyota είχε κάνει λόγο για την παραγωγή μόλις 1.500 μονάδων από την πιο σκληροπυρηνική εκδοση της Corolla, η αυξημένη ζήτηση οδήγησε τους Ιάπωνες να αναθεωρήσουν την απόφασή τους παρατείνοντας την κατασκευή του μοντέλου έως και το 2025. Μένει να δούμε αν με αυτό δεδομένο θα αναθεωρήσουν την απόφαση τους και για την έλευσή της έκδοσης στην Ευρώπη

Παράταση… παραγωγής για την Toyota GR Corolla Circuit Edition

Aν και αρχικά η Toyota είχε κάνει λόγο για την παραγωγή μόλις 1.500 μονάδων από την πιο σκληροπυρηνική εκδοση της Corolla, η αυξημένη ζήτηση οδήγησε τους Ιάπωνες να αναθεωρήσουν την απόφασή τους παρατείνοντας την κατασκευή του μοντέλου έως και το 2025. Μένει να δούμε αν με αυτό δεδομένο θα αναθεωρήσουν την απόφαση τους και για την έλευσή της έκδοσης στην Ευρώπη

Οι Ιάπωνες ανακοίνωσαν την αύξηση παραγωγής της GR Corolla, κάτι που θα συμπαρασύρει και τους αριθμούς της ειδικής έκδοσης Circuit Edition η οποία αποτελεί και την πιο σκληροπυρηνική σε εμφάνιση όσο και χαρακτηριστικά παραλλαγή της κορυφαίας έκδοσης του ιαπωνικού hatchback.

Ειδικότερα σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις της Toyota «υπάρχει έντονος ενθουσιασμός για την GR Corolla και ειδικά για την Circuit Edition». Έτσι αν και αρχικά είχε προβλεφθεί η Circuit Edition να κατασκευαστεί σε 1.500 αντίτυπα και μόνο για τον πρώτο χρόνο του λανσαρίσματoς της GR Corolla, ο παραπάνω «ενθουσιασμός» θα οδηγήσει στην αύξηση της παραγωγής τόσο της ειδικής έκδοσης όσο και των «απλών» εκδόσεων της σπορ Corolla, χωρίς προς το παρόν, η Toyota να αποκαλύπτει το ποσοστό αύξησης.

Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να σημειωθεί ότι η συνολική παραγωγή της GR Corolla για το σύνολο του 2023 εκτιμάται σε 8.000 μονάδες, ενώ όπως τονίζει η Toyota δια μέσου εκπροσώπου της «η Circuit Edition θα αποτελεί μέρος των επιλογών της γκάμας της GR Corolla και για το 2024 ενώ διερευνάται το ενδεχόμενο περαιτέρω παρουσίας της στην γκάμα από το 2025 και μετά».

Ως υπενθύμιση, η Circuit Edition αλλά και η «απλή» GR Corolla αξιοποιεί τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα σε εκδοχή ισχύος 304 ίππων και 370 Nm ροπής σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης που εφοδιάζει τις εκδόσεις με την υπογραφή της Gazοo Racing, GR-Four το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής κατανομής της ισχύος κατά 60/40, 50/50 ή 30/70 στον πίσω άξονα.

Στα χαρακτηριστικά της έκδοσης Circuit Edition περιλαμβάνεται ως standard διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen αλλά και σύστημα launch control.

Eπιπλέον η Circuit Edition διαθέτει ένα ανασχεδιασμένο καπό με εισαγωγές αέρα καθώς και ένα εντονότερο spoiler πίσω σε μαύρο φινίρισμα.

Την αναβαθμισμένη εικόνα της συμπληρώνουν η ανθρακονημάτινη οροφή καθώς και οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων με τα σήματα της Gazoo Racing. Αντιστοίχως πολεμική είναι και η εικόνα στο εσωτερικό οπου τα καθίσματα επενδύονται με μείγμα συνθετικού δέρματος/σουέντ με κόκκινες ραφές και είναι θερμαινόμενα όπως και το τιμόνι.

Μια ιδιαίτερη λεπτομέρεια είναι η υπογραφή Morizo στον επιλογέα του μηχανικού κιβωτίου κάτι που δίνει στη συγκεκριμένη έκδοση και μια επιπλέον συλλεκτική αξία καθώς ο Morizo όπως είναι το αγωνιστικό όνομα που έχει επιλέξει ο Akio Toyoda, δεν βρίσκεται πλέον στο τιμόνι του ιαπωνικού ομίλου.

Πάντως, ανεξαρτήτως της αναθεώρησης της παραγωγής του hot-hatch προς το πάνω, η Toyota δεν δείχνει να επιθυμεί προς το παρόν την απόφασή της για την μη διάθεσή των εκδόσεων των GR Corolla στην Ευρώπη. Ο λόγος που είχε επικαλεστεί εξαρχής είναι ο γεωγραφικός διαχωρισμός των προϊόντων GR ώστε να προσφέρεται ένας περιορισμένος αριθμός σε κάθε περιοχή.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!