Νέες BMW X5 και X6 M Competition με 625 ίππους

Η BMW ενίσχυσε το προφίλ των X5 M Competition και X6 M Competition, στους τομείς της αποδοτικότητας και της τεχνολογίας.

Νέες BMW X5 και X6 M Competition με 625 ίππους

Η BMW ενίσχυσε το προφίλ των X5 M Competition και X6 M Competition, στους τομείς της αποδοτικότητας και της τεχνολογίας.

Με ήπια υβριδική τεχνολογία, αλλά πάντα έμφαση στις επιδόσεις, οι κορυφαίες εκδόσεις BMW X5 M Competition και Χ6 M Competition έρχονται να προστεθούν στη γκάμα των SUV επιδόσεων της γερμανικής εταιρείας. Ακολουθούν την παρουσίαση των απλών, νέων X5 και X6 και στη συγκεκριμένη περίπτωση εφοδιάζονται με έναν κινητήρα 4,4 λίτρων V8 twin-turbo, που έχει την αρωγή ενός ήπια υβριδικού συστήματος 48V.

Ο ηλεκτροκινητήρας του τελευταίου είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων M Steptronic και  αποδίδει 9 kW (12 ίππους) και 200 Nm ροπής, ενώ λειτουργεί ως μίζα-γεννήτρια τοποθετημένη στον στροφαλοφόρο άξονα. Η μπαταρία των 48V είναι τοποθετημένη στο χώρο του κινητήρα.

Ο θερμικός κινητήρας M TwinPower Turbo V8 των 4,4 λίτρων διαθέτει ενισχυμένο στροφαλοφόρο άξονα, εξελιγμένο σύστημα υπερτροφοδότησης, νέα εισαγωγή αέρα και βελτιωμένο σύστημα παροχής λαδιού, αποδίδοντας 750 Nm, σταθερά από τις 1.800 έως τις 5.800 σ.α.λ. και 625 ίππους στις 6.000 σ.α.λ.

Σε επίπεδο επιδόσεων, οι νέες X5 M Competition και X6 M Competition είναι εκρηκτικές, με άμεση απόκριση στο γκάζι και επιδόσεις που κόβουν την ανάσα. Επιταχύνουν από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα, με τη μέγιστη ταχύτητα να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα ή πάει στα 285 χλμ./ώρα με το προαιρετικό πακέτο M. Τις επιδόσεις «ντύνει» ο ήχος από το σύστημα εξάτμισης της M Sport, που έχει ηλεκτρικά ελεγχόμενα πτερύγια που διαμορφώνουν την ένταση.

Η ισχύς του κινητήρα μεταφέρεται με τη βοήθεια μιας νέας έκδοσης του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων M Steptronic 8 σχέσεων με Drivelogic, το οποίο προσφέρει μια επιλογή τριών ρυθμίσεων όσον αφορά τις αλλαγές ταχυτήτων τόσο στην αυτοματοποιημένη όσο και στη χειροκίνητη λειτουργία. Τα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, βελτιστοποιημένο setup και ταχύτερη αμεσότητα στις αλλαγές σχέσεων.

Το σύστημα τετρακίνησης M xDrive συνεργάζεται με ενεργό διαφορικό M στον πίσω άξονα. Το μενού M Setup επιτρέπει την επιλογή 4WD ή 4WD Sport, στο οποίο μεγάλο μέρος της ροπής περνάει στον πίσω άξονα επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να πλαγιολισθαίνει.

Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει την προσαρμοζόμενη ανάρτηση M Professional με νέας σχεδίασης ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς. Μια τροποποιημένη εφαρμογή του συστήματος διεύθυνσης M Servotronic έχει ως αποτέλεσμα ένα λόγο υποπολλαπλασιασμού που ευνοεί ακόμη περισσότερο το δυναμικό χειρισμό.

Τα φρένα M Compound λειτουργούν σε συνδυασμό με το τελευταίας γενιάς ενσωματωμένο σύστημα πέδησης σε μια διάταξη ειδική για μοντέλα M που προσφέρει στον οδηγό δύο ρυθμίσεις αίσθησης του πεντάλ. Αμφότερα τα μοντέλα πατάνε σε τροχούς M 21 ιντσών εμπρός και M 22 ιντσών πίσω.

Αισθητικά, οι σπορ εκδόσεις των μεγάλων SUV της BMW διακρίνονται για το νέο εμπρός μέρος. Και τα δυο μοντέλα διαθέτουν νέους προβολείς LED matrix, με προσαρμοζόμενο έλεγχο και αντιθαμβωτική δέσμη μεγάλης σκάλας φώτων BMW Selective Beam.  Το περίγραμμα των νέων μονάδων των προβολέων είναι κατά 35 χιλιοστά στενότερο σε σχέση με τα απερχόμενα μοντέλα, με τη μάσκα να έχει πλέον μαύρο χρώμα.

Το προφίλ ενισχύει τη δυναμική των μοντέλων, με τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και την αεροτομή στο πίσω μέρος να είναι διαθέσιμες προαιρετικά και σε carbon. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει του diffuser και οι τέσσερις εξατμίσεις, χαρακτηριστικό των γρήγορων εκδόσεων της BMW.

Στο εσωτερικό των BMW X5 M Competition και X6 M Competition ξεχωρίζει η καμπυλωτή οθόνη (BMW Curved Display). Αποτελείται από μια οθόνη πληροφοριών 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι και μια οθόνη ελέγχου 14,9 ιντσών, με μια ενιαία γυάλινη επιφάνεια να ενσωματώνει και τις δύο. Από την απτική επιφάνεια της οθόνης ελέγχου ο οδηγός μπορεί να ελέγχει ψηφιακά πολλές λειτουργίες, με αποτέλεσμα έναν αισθητά μειωμένο αριθμό κουμπιών και χειριστηρίων.

Άλλα νέα χαρακτηριστικά είναι η φαρδιά διακοσμητική επένδυση από λεπτό ξύλο Fineline Black με high-gloss μεταλλικό εφέ, η μπάρα φωτισμού περιβάλλοντος με εντυπωσιακό φωτισμό φόντου και την προσθήκη ενός λογοτύπου M στο γραφικό της, καθώς και το δερμάτινο τιμόνι M με τα νέα carbon χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων. Η λίστα βασικού εξοπλισμού περιλαμβάνει επίσης καθίσματα πολλαπλών λειτουργιών M, προστατευτικά γονάτων, την ποιοτική πλήρως δερμάτινη επένδυση Merino και το σύστημα ήχου Harman Kardon Surround.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!