Μια ιδιαίτερη «Jaguar» σε τιμή ενός Yaris

Μια ανακατασκευή που έχει βάση ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, αλλά τη σχεδίαση ενός κλασικού, παλαιότερου.

Μια ιδιαίτερη «Jaguar» σε τιμή ενός Yaris

Μια ανακατασκευή που έχει βάση ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, αλλά τη σχεδίαση ενός κλασικού, παλαιότερου.

Μετράει πάνω από 60 χρόνια ζωής, με έτος ίδρυσης το 1960 η Mitsuoka και εξειδικεύεται στη δημιουργία ιδιαίτερων μοντέλων που μοιάζουν με παλαιότερα κλασικά. Τη βάση για αυτά αποτελούν καθημερινά, σύγχρονα μοντέλα, με το Nissan Micra να είναι, μέχρι πρότινος τουλάχιστον, το «όχημα» για τη δημιουργία του Viewt, ενώ στην πιο πρόσφατη εκδοχή του, αυτή που απεικονίζεται στις φωτογραφίες του θέματος κάτω από αυτό βρίσκεται το Toyota Yaris.

Έτσι, το ιαπωνικό supermini, μετά τη δεύτερη ζωή που έχει με τα σήματα του Mazda2 Hybrid, αποκτά στην Ιαπωνία και μια τρίτη. Και αν, ίσως σας φαίνεται αστείο, αυτό δεν ισχύει για τους αγοραστές της χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου, οι οποίοι έχουν τιμήσει με τον ενδιαφέρον το Viewt αφού οι πωλήσεις της προηγούμενης γενιάς που είχε ως βάση το Nissan Micra έφτασαν τις 13.000 αυτοκίνητα.

Αυτή, η νέα γενιά είναι η τέταρτη και υιοθετεί στοιχεία από την Jaguar δεύτερης γενιάς. Περισσότερο στο εμπρός μέρος όπου τα στρογγυλά φανάρια και η κάθετη μάσκα, αποτελούν ευθεία παραπομπή στο βρετανικό μοντέλο. Τουλάχιστον υπό κλίμακα. Γιατί ακόμα και με 70 χιλιοστά μεγαλύτερο μήκος που έχει σε σχέση με το απλό Yaris, το Viewt παραμένει ένα μικρό αυτοκίνητο κοντά στα 4 μέτρα, με το πλήρες όνομά του να είναι Mitsuoka Viewt Story.

Αν και εξωτερικά η δουλειά που έχει γίνει αξίζει αναφοράς και έχει δημιουργήσει ένα ιδιαίτερο σύνολο που δύσκολα, τουλάχιστον από μπροστά καταλαβαίνεις ότι είναι Yaris, μέσα τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά. Περνώντας στο εσωτερικό γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι βρίσκεσαι σε Yaris, με τις αλλαγές να είναι λιγότερο σημαντικές, σε σχέση με το εξωτερικό.

Νέες είναι οι ταπετσαρίες του, όπως και τα χρώματα στις επενδύσεις, με τη γενική εικόνα όμως να παραμένει γνώριμη. Το σήμα της Toyota έχει φύγει από το τιμόνι και έχει αντικαταστάθηκε από το λογότυπο της κατασκευάστριας εταιρείας.

Όσον αφορά την τιμή του, ενδεικτικά στην Ιαπωνία στοιχίζει από 3.080.000 γιεν (περίπου 21.530 ευρώ). Στην περίπτωση της κορυφαίας έκδοσης η τιμή εκτοξεύεται στα 4.202.000 γιεν (29.350 ευρώ).

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!