Με “οδηγό” το Sportage η ανανεωση του KIA Sorento

H κορεατική φίρμα ετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή του επταθέσιου Sorento το οποίο θα εναρμονιστεί με τα νεότερα και ενδιαφέροντα σχεδιαστικά πρότυπα που έχουν προκύψει στο οπλοστάσιο των Κορεατών διατηρώντας την σύνδεση του με τους θερμικούς κινητήρες αν και αναβαθμισμένους

Με “οδηγό” το Sportage η ανανεωση του KIA Sorento

H κορεατική φίρμα ετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή του επταθέσιου Sorento το οποίο θα εναρμονιστεί με τα νεότερα και ενδιαφέροντα σχεδιαστικά πρότυπα που έχουν προκύψει στο οπλοστάσιο των Κορεατών διατηρώντας την σύνδεση του με τους θερμικούς κινητήρες αν και αναβαθμισμένους

Οι Κορεάτες έχουν στρέψει αναπόφευκτα το βλέμμα προς την κατεύθυνση της ηλεκτροκίνησης για την οποία εργάζονται πυρετωδώς και προετοιμάζοντας νέα μοντέλα όπως το EV9 αλλά και το EV4, ωστόσο δεν αμελεί τις καθιερωμένες προτάσεις της γκάμας της με κινητήρες εσωτερικής καύσης όπως αποδεικνύει περίτρανα το προσφάτως νέο Sportage.

Στο σχεδιαστικό και τεχνολογικό μοτίβο του νέου Sportage αναμένεται να κινηθεί και η ανανεωμένη εκδοχή του Sorento που αν και προς το παρόν καλύπτεται από άφθονο καμουφλάζ, πραγματοποιώντας δοκιμές εξέλιξης, μια προσεκτική παρατήρηση στην όψη δείχνει μια ανάλογη διαφοροποίηση και ομοιότητα με το μικρότερο SUV της ΚΙΑ.

Αυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει είναι οι τετραγωνισμένες αναλογίες του Sorento το οποίο θα αποτελεί την συμβατική εναλλακτική του επικείμενου EV9.

Aπό το νεότερο Sportage αναμένεται να αντλήσουν έμπνευση και οι αλλαγές στο εσωτερικό του μοντέλου το οποίο θα υιοθετήσει ένα πιο μινιμαλιστικό όσο και ψηφιακά ενσυνείδητο θάλαμο επιβατών. Επίκεντρο θα αποτελέσει το νέο infotainment ΚΙΑ Connect το οποίο θα φιλοξενείται σε μεγαλύτερη οθόνη 12,3 ιντσών αντί 10,25 και θα συνδυάζεται με ένα εξίσου ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Βελτιώσεις με έμφαση στην αποδοτικότητα αναμένονται και στην γκάμα κινητήρων που πιθανότατα θα εξακολουθήσει να αποτελείται από κινητήρες diesel 2,2 λίτρων με απόδοση έως 191 ίππους και ήπιας υβριδικής τεχνολογίας κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων 228 ίππων με βελτιώσεις σε όρους αποδοτικότητας.

Η δεδομένη plug-in υβριδική έκδοση των 265 ίππων αναμένεται να αξιοποιήσει μια μεγαλύτερη μπαταρία που αναμένεται να της εξασφαλίζει υψηλότερη ηλεκτρική αυτονομία αλλά μειωμένες τιμές για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και την κατανάλωση καυσίμου, αλλά και ενδεχομένως έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα.

Όλες οι εκδόσεις του Sorento αναμένεται να εξακολουθήσουν να προσφέρουν «de facto» τετρακίνηση συνδυαζόμενη με προγράμματα οδήγησης Mud, Snow και Sand που θα φροντίζουν για την πλήρη αξιοποίησή της και στις πλέον απαιτητικές συνθήκες.

Αποκλειστική συνεργασία: AutoExpress

Aποδοση: Νατάσσα Τσεγρένη

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!