Η Peugeot παρουσίασε τις νέες 48V υβριδικές εκδόσεις των 3008 και 5008. Το νέο σύνολο υποστηρίζει την υπάρχουσα εξηλεκτρισμένη γκάμα κινητήρων της Peugeot και αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής, από τον PureTech βενζίνης, που συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, το οποίο ενσωματώνει τον ηλεκτρικό κινητήρα, που βοηθάει στη μείωση της κατανάλωση καυσίμου κατά 15%.
Αυτό το νέο σύνολο αντικαθιστά το PuerTech 130 EAT8 και σύντομα θα διατίθεται και με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας της γαλλικής φίρμας, τα 208, 2008, 308, 30 SW και το νέο 408. Τα Peugeot 3008 και 4008 είναι τα πρώτα μοντέλα που υιοθετούν αυτή το νέο υβριδικό σύνολο, με τις πρώτες παραδόσεις αυτοκινήτων σε πελάτες να έχουν προγραμματιστεί για το καλοκαίρι του 2023.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτρικός μπορούν να λειτουργήσουν ταυτόχρονα ή ξεχωριστά, με γνώμονα πάντα τη μέγιστη αποδοτικότητα. Ο οδηγός ενημερώνεται μέσω του i-Cockpit για τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος και την πηγή ενέργειας που χρησιμοποιείται κάθε στιγμή.
Στην περίπτωση που το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας το επιτρέπει, αλλά και οι συνθήκες κίνησης, το σύστημα Hybrid επιτρέπει την εκκίνηση, τους ελιγμούς, αλλά και την οδήγηση με χαμηλές ταχύτητες με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, τα Peugeot 3008 και 5008 Hybrid μπορούν να κινηθούν για περισσότερο από το μισό χρόνο σε 100% ηλεκτρική λειτουργία.
Σε σύγκριση με την απλή έκδοση PureTech, η νέα, ήπια υβριδική 48V, καταναλώνει 2,5 λτ./100 χλμ. λιγότερη βενζίνη σε αστικό περιβάλλον, ενώ εκτός αυτού το όφελος είναι 0,7 λτ./100 χλμ. Κατά μέσο όρο το ήπια υβριδικό σύνολο έχει 1 λτ./100 χλμ. μικρότερη κατανάλωση σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Παράλληλα οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά μέσο όρο 20 γρ./χλμ.
Κάτω από το καπό βρίσκεται η νέα γενιά του 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech, με απόδοση 136 ίππων (100 kW) στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Το σύνολο διαθέτει υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρία, λειτουργεί σε κύκλο Miller και έχει αλυσίδα χρονισμού για μείωση του κόστους συντήρησης.
Το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων φιλοξενεί το ηλεκτρικό κινητήρα, που αποδίδει 21 kW (28 ίππους) και 55 Nm ροπής. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 898 Wh και ωφέλιμη 432 Wh και είναι τοποθετημένη κάτω από το εμπρός δεξί κάθισμα.