Mε «περισσότερη» και βελτιωμένη ηλεκτρική τεχνολογία το ανανεωμένο Peugeot 2008

H ανανέωση του μικρότερου crossover της γαλλικής φίρμας θα εστιάσει στην βελτίωση των προδιαγραφών της αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης αλλά και στην ένταξη ήπιας υβριδικής τεχνολογίας στις εκδόσεις βενζίνης

Mε «περισσότερη» και βελτιωμένη ηλεκτρική τεχνολογία το ανανεωμένο Peugeot 2008

H ανανέωση του μικρότερου crossover της γαλλικής φίρμας θα εστιάσει στην βελτίωση των προδιαγραφών της αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης αλλά και στην ένταξη ήπιας υβριδικής τεχνολογίας στις εκδόσεις βενζίνης

Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα η Peugeot ανακοίνωσε την πρόθεσή της να αυξήσει τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της κατά πέντε έως το 2025 ενώ ταυτόχρονα θα ενισχύσει την παρουσία ήπιας υβριδικής τεχνολογίας στην συντριπτική πλειονότητα των εκδόσεων βενζίνης των μοντέλων της γκάμας της εν όψει και των ολοένα αυστηρότερων εκπομπών ρύπων.

Το 2008 εμπίπτει κατά κάποιο τρόπο και στις δύο παραπάνω κατηγορίες καθώς το μικρότερο crossover στην γκάμα της Peugeot, πρόκειται, στην ανανεωμένη εκδοχή του η οποία αναμένεται το 2023, αφενός να επωφεληθεί της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, αλλά και να προσφέρει βελτιωμένες προδιαγραφές σε ό,τι αφορά την αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή του e-2008.

Ξεκινώντας από την τελευταία, η ηλεκτρική έκδοση που αναμένεται να μετονομαστεί σε Ε-2008 με κεφαλαίο το «E» βάσει των πρόσφατων συνηθειών της γαλλικής φίρμας και  να  υιοθετήσει μιας μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία 54 kWh (αντί 51 KWh) που θα επιφέρει μια θετική επίδραση στην αυτονομία που στην μέχρι σήμερα γνωστή, αντίστοιχη έκδοση, ανέρχεται σε 342 χλμ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι την ίδια μπαταρία αξιοποιεί το ανανεωμένο Ε-208 όσο και το Jeep Avenger προσφέροντας αυτονομία 400 και 392 χλμ., αντίστοιχα. Παράλληλα με την μεγαλύτερη μπαταρία το e-2008 θα υιοθετήσει και ένα ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 158 ίππων αντί των 136 ίππων στην σημερινή εκδοχή του.

Ταυτόχρονα με τις αλλαγές στην ηλεκτρική έκδοση, οι εκδόσεις βενζίνης Puretech θα επωφεληθούν από βελτιωμένους κινητήρες που θα συνδυάζονται με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt, αναβαθμίζοντας τις επιδόσεις τους σε περιβαλλοντικούς όρους αλλά και την προσφερόμενη ισχύ η οποία, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες θα κυμαίνεται από 100 έως 138 ίππους.

Η παρουσία του ήπιου υβριδικού συστήματος αναμένεται αυτονόητα να καταστήσει περισσότερη ροπή διαθέσιμη από την εκκίνηση χάρη σε ένα ενσωματωμένο στο κιβώτιο ηλεκτρικό μοτέρ 21 kW, εξασφαλίζοντας στο μικρό crossover περισσότερη «σπιρτάδα», αλλά και να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως και κατά 15% σε σχέση με τις σημερινές τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Τα παραπάνω θα υπογραμμίζονται και από τις απαραίτητες σχεδιαστικές μεταβολές στην εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου, κάποιες από τις οποίες είναι ήδη ορατές στο παρόν καμουφλαρισμένο πρωτότυπο. Σε αυτές συγκαταλέγονται τα ανασχεδιασμένα γραφικά των φωτιστικών σωμάτων αλλά και οι ξαναγραμμένοι προφυλακτήρες.

Με δεδομένο ότι το 2008 ενσωματώνει την τελευταία εκδοχή του i-Cockpit της Peugeot, οι αλλαγές στο εσωτερικό του και σε επίπεδο λογισμικού δεν προδιαγράφονται συνταρακτικές αν και δεδομένα θα υπάρξουν στοχευμένες βελτιώσεις σε ό,τι αφορά τις δυνατότητες και τα γραφικά του infotainment καθώς και προσθήκες σε επίπεδο χρωματισμών και υλικών για τις επενδύσεις.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!