Περισσότερα από 20 νέα αυτοκίνητα ετοιμάζει η Audi έως το 2026

Καθώς η Audi στρέφεται προς μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα, ετοιμάζεται να κάνει το μεγαλύτερο λανσάρισμα νέων μοντέλων της ιστορίας της μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Περισσότερα από 20 νέα αυτοκίνητα ετοιμάζει η Audi έως το 2026

Καθώς η Audi στρέφεται προς μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα, ετοιμάζεται να κάνει το μεγαλύτερο λανσάρισμα νέων μοντέλων της ιστορίας της μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Είδαμε τα concept, μελετήσαμε την τεχνολογία, και τώρα ήρθε η ώρα για την υλοποίηση των σχεδίων της Audi. H γερμανική μάρκα έχει υπαινιχθεί τη νέα γενιά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της με πολυάριθμα πρωτότυπα, από το A6 e-tron μέχρι το Activesphere που μόλις παρουσιάστηκε, και τα επόμενα χρόνια θα δούμε αυτές τις ιδέες να φτάνουν στις εκθέσεις, ως μέρος του πιο φιλόδοξου σχεδίου προώθησης προϊόντων της.

Τα επόμενα χρόνια θα είναι μεταβατικά για την Audi, καθώς προχωρά προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση, με μια σειρά από πρωτοποριακά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα να καταφθάνουν παράλληλα με νέα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μιλώντας αποκλειστικά στους συνεργάτες μας στο Auto Express, ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας Marc Lichte δήλωσε: «Εργαζόμαστε πάνω σε ηλεκτρικά οχήματα και διαδόχους των μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης».

«Πρόκειται να δούμε το μεγαλύτερο λανσάρισμα προϊόντων στην ιστορία της Audi με περισσότερα από 20 αυτοκίνητα μέσα στα επόμενα δυόμισι χρόνια. Για αυτό εστιάζουμε σε αυτοκίνητα όπως το Activesphere concept, το οποίο είναι το τελευταίο μας αυτοκίνητο επίδειξης για τα επόμενα χρόνια, ώστε να μπορέσουμε να επικεντρωθούμε στη γραμμή παραγωγής».

Όπως είναι φυσικό, πολλά από αυτά τα αυτοκίνητα θα είναι παραλλαγές των βασικών σειρών μοντέλων, αλλά είναι βέβαιο ότι θα δούμε αναβαθμίσεις σε όλη τη γκάμα και νέα αμιγώς ηλεκτρικά Audi μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Το προαναφερθέν Activesphere θα είναι ένα από τα τελευταία, και θα προωθηθεί ως μια ηλεκτρική εναλλακτική λύση για το Land Rover Defender και τη Mercedes G-Class.

Η επερχόμενη πλατφόρμα PPE της εταιρείας, που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Porsche, θα αποτελέσει τη βάση αυτού και άλλων ηλεκτρικών οχημάτων. Η πλατφόρμα τεχνολογίας 800V επιτρέπει την ταχεία φόρτιση έως και 270 kW, με μεγάλες μπαταρίες 100 kWh για τις κορυφαίες εκδόσεις. Αυτό θα πρέπει να παρέχει αυτονομία άνω των 640 χλμ. με μία μόνο φόρτιση, για ορισμένα μοντέλα της γκάμας. Οι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε εκδόσεις με έναν ή δύο κινητήρες και τετρακίνηση Quattro, ενώ οι εκδόσεις υψηλών επιδόσεων RS θα βρίσκονται στην κορυφή της γκάμας.

Σύμφωνα με τον Lichte, αυτές οι ναυαρχίδες υψηλών επιδόσεων θα συνδυάσουν τη σχεδιαστική γλώσσα ηλεκτρικών αυτοκινήτων της μάρκας με τη μυώδη εμφάνιση που αρμόζει σε ένα RS: «Για μένα, το RS είναι ένας συνδυασμός επιδόσεων, λειτουργικότητας και στάσης. Λατρεύω το RS 6 λόγω του μεγάλου μετατροχίου και μπορώ να σας υποσχεθώ ότι αυτό θα συνεχιστεί με τα ηλεκτρικά μας οχήματα. Υπάρχει μια γεύση αυτού στο πρωτότυπο e-tron GT, που δείχνει αυτό για το οποίο κάνω λόγο εδώ».

Το πρώτο Audi που θα εμφανιστεί με βάση την πλατφόρμα PPE θα είναι το φετινό Q6 e-tron, το οποίο θα ανταγωνίζεται το Tesla Model Y ως coupe-SUV. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό sedan A6 e-tron αναμένεται επίσης να ενταχθεί στη μάχη το 2023, πριν από μια πιο πρακτική έκδοση Avant το επόμενο έτος. Πιο πάνω στη γκάμα, η ναυαρχίδα των πολυτελών sedan της Audi θα προσδιοριστεί εκ νέου ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με τη μορφή του A8 e-tron. Αυτό θα βασιστεί σε μεγάλο βαθμό στο περυσινό πρωτότυπο Grandsphere που βασίζεται στην πλατφόρμα PPE, αν και με μια πιο συμβατική καμπίνα επιβατών από τη διαστημική διάταξη του αυτοκινήτου επίδειξης.

Αναμένονται επίσης και άλλες εκδόσεις βασικών μοντέλων με μπαταρία, αν και η Audi θα λανσάρει παράλληλα και νέες εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η τελευταία από τις οποίες θα μπει σε παραγωγή το 2025. Παρά τα ακριβότερα αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, η εταιρεία υπόσχεται να διατηρήσει τις τιμές των EV αρκετά ευθυγραμμισμένες με τα αντίστοιχα συμβατικά αυτοκίνητα, τα οποία θα είναι λιγότερο περιπετειώδη στο σχεδιασμό τους. «Είναι πολύ πιο εύκολο να εφαρμόσουμε στοιχεία από αυτοκίνητα όπως το Activesphere σε πλατφόρμες ηλεκτρικών οχημάτων. Οι ηλεκτρικές πλατφόρμες μας δίνουν μεγαλύτερη ελευθερία, ενώ τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης θα είναι πιο παραδοσιακά», κατέληξε ο Lichte.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!