Περαιτέρω λεπτομέρειες για την ηλεκτρική Porsche Macan

Η επόμενη γενιά της Porsche Macan θα κυκλοφορήσει μόνο σε ηλεκτρική έκδοση και θα αποδίδει περισσότερους από 600 ίππους, διαθέτοντας ένα σύστημα κίνησης με δύο ηλεκτροκινητήρες.

Περαιτέρω λεπτομέρειες για την ηλεκτρική Porsche Macan

Η επόμενη γενιά της Porsche Macan θα κυκλοφορήσει μόνο σε ηλεκτρική έκδοση και θα αποδίδει περισσότερους από 600 ίππους, διαθέτοντας ένα σύστημα κίνησης με δύο ηλεκτροκινητήρες.

Το λανσάρισμα της πλήρως ηλεκτρικής Porsche Macan απέχει ακόμη, καθώς η επόμενη γενιά του δημοφιλούς SUV δεν πρόκειται να φτάσει πριν από το 2024. Αλλά αυτό δεν εμπόδισε την Porsche να μας δώσει κάποιες τεχνικές λεπτομέρειες στο μεταξύ. Η ηλεκτρική Macan θα χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα PPE που θα υποστηρίζει το επερχόμενο Audi Q6 e-tron SUV, το A6 e-tron saloon και το A6 Avant e-tron estate.

Η ισχύς θα προέρχεται από μια μπαταρία χωρητικότητας περίπου 100 kWh, ενώ οι ταχύτητες φόρτισης θα είναι πιο γρήγορες ακόμα και από τα 270 kW της Porsche Taycan, χάρη σε ένα ηλεκτρικό σύστημα 800 Volt. Η Porsche αναφέρει ότι η φόρτιση 5-80% θα διαρκεί λιγότερο από 25 λεπτά, αν οι ιδιοκτήτες μπορούν να βρουν έναν ταχυφορτιστή 350 kW. Η πλατφόρμα PPE μπορεί να φιλοξενήσει τόσο τετρακίνητα σύνολα όσο και με κίνηση μόνο στον πίσω άξονα, αλλά η ηλεκτρική Macan θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, αναπτύσσοντας συνολική ισχύ άνω των 600 ίππων και πάνω από 1.000 Nm ροπής στα ταχύτερα μοντέλα.

Οι εμπλεκόμενοι με την εξέλιξη του αυτοκινήτου μας είπαν επίσης ότι τις περισσότερες φορές, το αυτοκίνητο θα κινείται με λειτουργία πίσω κίνησης και τον εμπρός κινητήρα αποσυνδεδεμένο, όπως στις τελευταίες Taycan. Η Macan θα μπορεί επίσης να διαθέτει torque vectoring από εμπρός προς τα πίσω, καθώς και σύστημα τετραδιεύθυνσης με τους πίσω τροχούς να στρίβουν έως και 5 μοίρες, το οποίο θα βοηθήσει στους ελιγμούς στην πόλη και τη σταθερότητα σε υψηλότερες ταχύτητες.

Ανώτεροι μηχανικοί του εγχειρήματος δήλωσαν πέρυσι στο DrivingElectric ότι η πλατφόρμα PPE επέτρεψε σημαντικές βελτιώσεις στο πλαίσιο που «θα κάνουν τη Macan να αισθάνεται αδιαμφισβήτητα σαν Porsche». Το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Porsche θα διαθέτει μία από τις πιο προηγμένες εκδόσεις του συστήματος Active Suspension Management που έχει αναπτύξει η γερμανική μάρκα μέχρι σήμερα, καθώς και την περίπτωση χρήσης αμορτισέρ δύο βαλβίδων σε οποιοδήποτε μοντέλο της. Θα διατίθενται τόσο συμβατικά όσο και ατσάλινα ελατήρια καθώς και αερανάρτηση, με διάταξη διπλών ψαλιδιών εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων (multi-link) πίσω. Η ηλεκτρική Macan θα προσφέρεται επίσης με ζάντες αλουμινίου έως και 22 ιντσών..

Η πλατφόρμα PPE επέτρεψε επίσης στη νέα Macan να αποκτήσει μεγαλύτερο μεταξόνιο, χωρίς να αυξηθεί πολύ σε μέγεθος σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Αυτό αναμένεται να ενισχύσει τον χώρο της καμπίνας, ειδικά στο πίσω μέρος. Ο Dominik Hartmann, επικεφαλής μηχανικός πλαισίου του αυτοκινήτου, δήλωσε στο DrivingElectric: «Είμαι πάνω από 1,80 μ. και νιώθω πολύ άνετα στην πίσω καμπίνα. Είμαστε σίγουροι ότι έχουμε βρει κέρδη στη διάταξη εκεί».

Η Porsche δεν έχει ακόμη ανακοινώσει πότε θα παρουσιαστεί η ηλεκτρική Macan, αλλά αναμένουμε ότι θα κάνει το ντεμπούτο της στα μέσα του 2023, πριν ξεκινήσουν οι πρώτες παραδόσεις στις αρχές του 2024. Έχουμε ήδη δει την Macan να δοκιμάζεται στην πίστα του Nurburgring, με τις κατασκοπευτικές μας φωτογραφίες να δείχνουν ότι το επόμενο μοντέλο θα είναι πιο κομψό από το σημερινό και θα υιοθετήσει ένα σχήμα που θα μοιάζει περισσότερο με coupe.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που ένα από τα υπάρχοντα μοντέλα της Porsche εγκαταλείπει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης για χάρη ενός ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, αλλά η μάρκα εργάζεται ήδη για την αντικατάσταση των σημερινών σπορ αυτοκινήτων Boxster και Cayman σε μοντέλα με μηδενικές εκπομπές ρύπων που θα κυκλοφορήσουν μέχρι το 2025. Μια ηλεκτρική 911 δεν είναι μέρος του σχεδίου προς το παρόν, αλλά μια υβριδική 911 αναμένεται να παρουσιαστεί το 2023.

Η Porsche προβλέπει ότι μέχρι το 2025 περισσότερα από τα μισά καινούργια αυτοκίνητα που θα διαθέτει θα είναι είτε αμιγώς ηλεκτρικά, είτε plug-in υβριδικά, ενώ μέχρι το 2030 πάνω από το 80% των ταξινομήσεών της θα αφορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!