O επικεφαλής της Fiat, Oliver Francois, αποκάλυψε ότι η ιταλική φίρμα βρίσκεται «σε προχωρημένες συζητήσεις» με τους εταίρους της στον όμιλο Stellantis, Citroen και Opel προκείμενου να αποκτήσει τη δική της εκδοχή για το Citroen Ami/Opel Rocks-e.
«Φυσικά και έχουμε κάνει συζητήσεις. Αν θέλουμε να έχουμε παρουσία στην συγκεκριμένη αστικών προδιαγραφών κατηγορία –το οποίο για να είμαι ειλικρινής επιθυμούμε- είναι ξεκάθαρο ότι το μοντέλο των Citroen/Opel, αποτελεί την ιδανική βάση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος δίνοντας ωστόσο και ορισμένες διευκρινίσεις για τον τρόπο που θα επιχειρήσει να διαφοροποιηθεί η Fiat.
«Ο σχεδιασμός τους (Citroen Ami/Opel Rocks-e) θυμίζει κύβο και θα αποτελούσε ιδιαίτερη πρόκληση για εμάς να κάνουμε ένα κύβο sexy. Ωστόσο αν υπάρχει μια φίρμα που μπορεί να το κάνει, αυτή είναι η Fiat», δήλωσε ο ίδιος για το project.
Aν και οι επίσημες πληροφορίες σταματούν στις παραπάνω δηλώσεις, σύμφωνα με τις «ανεπίσημες» αν το σχέδιο ευοδωθεί, η διαφορετική αισθητική που θα επιχειρήσει η Fiat θα συνοδευτεί με ένα γνωστό όνομα καθώς η ιταλική εκδοχή του ηλεκτροκίνητου μοντέλου αναμένεται να υιοθετήσει την ονομασία Topolino. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά του θα συγκαταλέγεται και η δυνατότητα επιλογής μιας υφασμάτινης αναδιπλούμενης οροφής.
Να σημειωθεί ότι η Fiat φέρεται να έχει ήδη δείξει ήδη στους αντιπροσώπους της μια πρωτότυπη εκδοχή του μοντέλου και οι αντιδράσεις ήταν ευνοϊκές.
Αυτό που θα κρίνει ωστόσο την έκβαση του project, είναι η εξασφάλιση της απαραίτητης δυναμικότητας παραγωγής που θα δώσει στην Fiat τη δυνατότητα να δώσει τη δική της εκδοχή για το μικρό τετράτροχο μοντέλο. Να σημειωθεί πάντως ότι ο όμιλος Stellantis ανακοίνωσε μια επένδυση ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ στο εργοστάσιο της Kenitra στο Μαρόκο όπου κατασκευάζεται το Ami, προκειμένου να αυξήσει την δυναμικότητα παραγωγής στις 50.000 μονάδες στοιχείο που μπορεί να είχε ως κίνητρο την απόφαση της Fiat.
Εξάλλου, όπως επεσήμανε ο Olivier Francois, «αν προχωρήσουμε θέλω να είναι τεράστια επιτυχία και για να γίνει τεράστια επιτυχία θα πρέπει να έχουμε την απαιτούμενη δυνατότητα παραγωγής. Και αυτό ακριβώς είναι το είδος της συζήτησης που κάνω με τους συναδέλφους μου στην Citroen και την Opel».