RAM 1500 Revolution BEV Concept: Στην σκληροτράχηλη πλευρά της ηλεκτροκίνησης

H RAM παρουσίασε στο CES ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο pickup με μια σειρά επιβλητικών εξοπλιστικών προδιαγραφών, εν είδει προπομπού για το πρώτο της αντίστοιχο εγχείρημα

RAM 1500 Revolution BEV Concept: Στην σκληροτράχηλη πλευρά της ηλεκτροκίνησης

H RAM παρουσίασε στο CES ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο pickup με μια σειρά επιβλητικών εξοπλιστικών προδιαγραφών, εν είδει προπομπού για το πρώτο της αντίστοιχο εγχείρημα

Οι φήμες που θέλουν την RAM να εξελίσσει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο pickup υπάρχουν εδώ και αρκετό καιρό, για την ακρίβεια εδώ και αρκετά χρόνια, ωστόσο η αμερικανική φίρμα που πλέον αποτελεί μέλος του ομίλου Stellantis, έκανε το πρώτο βήμα προς την συγκεκριμένη κατεύθυνση, παρουσιάζοντας στην έκθεση CES του Las Vegas, το RAM 1500 Revolution BEV Concept που όπως υποδηλώνει και η ονομασία του είναι ηλεκτροκίνητο.

Αν και η RAM δεν μπαίνει σε λεπτομέρειες σε σχέση με τις ηλεκτρικές επιδόσεις του μοντέλου, εφοδιάζεται με ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ (ένα για κάθε άξονα), ενώ όπως σημειώνει η αμερικανική φίρμα, η διάταξη θα επιτρέπει την υιοθέτηση διαφορετικών τύπων μοτέρ τα οποία θα μπορούν να υποστηρίξουν και διαμορφώσεις, προσανατολισμένες στις υψηλές επιδόσεις.

Στις προδιαγραφές του ηλεκτροκίνητου pickup συγκαταλέγεται και σύστημα τετραδιεύθυνσης το οποίο, μπορεί να στρέψει τους πίσω τροχούς έως και κατά 15 μοίρες

ενώ σε ό,τι αφορά τις ηλεκτρικές περγαμηνές του, αν και η αμερικανική φίρμα δεν ανακοινώνει στοιχεία για την χωρητικότητα της μπαταρίας, αυτή μπορεί να υποστηρίξει  τη δυνατότητα φόρτισης με τάση έως και 350 KW, δυνατότητα η οποία εξασφαλίζει την ενέργεια που απαιτείται για 160 χλμ. σε χρόνο περίπου δέκα λεπτών.

Αφετηρία για το πρωτότυπο μοντέλο αποτελεί η αρχιτεκτονική της Stellantis, STLA Large, σε μια υλοποίηση πλαισίου σκάλας που μπορεί να υποστηρίξει τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του pickup.

Το εσωτερικό του φιλοξενεί δύο σειρές καθισμάτων, ωστόσο υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης δύο ακόμα καθισμάτων στον χώρο φόρτωσης ο οποίος είναι ηλεκτρικά επεκτεινόμενος. Παραδόξως για την κατηγορία, το πρωτότυπο διαθέτει πανοραμική, ηλεκτροχρωματική, ηλιοροφή.

Εξίσου παραδόξως για την κατηγορία αν και όχι για πρωτότυπο το RAM 1500 Revolution Concept διαθέτει ένα υπερμέγεθες infotainment αποτελούμενο από δύο οθόνες 28 ιντσών. Την εικόνα συμπληρώνει ένα head-up display επαυξημένης πραγματικότητας ενώ στις προδιαγραφές του περιλαμβάνεται ψηφιακός βοηθός, ευφυές σύστημα πλοήγησης και ηλεκτρικές ρυθμίσεις για οτιδήποτε υπάρχει στον θάλαμο από τα καθίσματα, τον φωτισμό, τον κλιματισμό έως το τιμόνι. Από την εξίσωση δεν λείπουν οι εξωτερικές κάμερες αντί καθρεπτών που τροφοδοτούν με δεδομένα δύο ακόμα οθόνες ακροβολισμένες στο ταμπλό.

Χάρη επίσης στην αφθονία καμερών και ραντάρ, το ηλεκτρικό pickup διαθέτει σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 το οποίο προσφέρει μια παράξενη δυνατότητα καθώς το αυτοκίνητο έχει τη δυνατότητα να ακολουθεί τον οδηγό όταν αυτός κινείται μπροστά του. Πλήρως αυτόματο είναι και το σύστημα φόρτισης χάρη σε ένα μικρό ρομπότ με την ονομασία Ram Charger το οποίο φροντίζει να συνδέσει το 1500 Revolution στον φορτιστή, χωρίς την συνδρομή του οδηγού του.

Φυσικά, η πλειονότητα των παραπάνω χαρακτηριστικών δεν πρόκειται να αποτελέσουν μέρος της έκδοσης παραγωγής η οποία θα πρέπει να αναμένεται μετά το 2024. Σύμφωνα με πληροφορίες δεν αποκλείεται να υιοθετήσει τον χαρακτήρα ενός plug-in υβριδικού μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης στον ρόλο του range extender.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!