To νέο Toyota C-HR σε δοκιμές εξέλιξης

Η νέα, γενιά του δημοφιλούς ιαπωνικού crossover εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης επιβεβαιώνοντας την επικείμενη άφιξή της αλλά και ορισμένα από τα στοιχεία που θα συνθέσουν την ενδιαφέρουσα προσωπικότητα του νέου C-HR

To νέο Toyota C-HR σε δοκιμές εξέλιξης

Η νέα, γενιά του δημοφιλούς ιαπωνικού crossover εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης επιβεβαιώνοντας την επικείμενη άφιξή της αλλά και ορισμένα από τα στοιχεία που θα συνθέσουν την ενδιαφέρουσα προσωπικότητα του νέου C-HR

Πριν περίπου ένα μήνα, στο πλαίσιο του Kenshiki forum η Toyota αποκάλυψε ένα πρωτότυπο μοντέλο με την «αποκαλυπτική» ονομασία C-HR Prologue η οποία δεν άφηνε περιθώρια αμφισβήτησης για τις προθέσεις της ιαπωνικής φίρμας σε σχέση με το μέλλον του δημοφιλούς και ενδιαφέροντος αισθητικά –και όχι μόνο- crossover της.

Πλέον το ιαπωνικό μοντέλο καταλαμβάνει τα πεδία δοκιμών, εν όψει της άφιξής του η οποία αναμένεται πριν την εκπνοή του 2023, αποκαλύπτοντας ότι η έκδοση παραγωγής θα μείνει πιστή στο πρωτότυπο που προηγήθηκε αλλά και στην αιχμηρή αισθητική της πρώτης γενιάς του.

Στις λεπτομέρειες που αφήνει να διαφανούν το επιμελές καμουφλάζ, συγκαταλέγονται η χαρακτηριστική χάραξη στην τρίτη κολώνα καθώς και το spoiler στο πίσω τμήμα. Στο μπροστινό τμήμα δείχνει να κυριαρχεί η γνωστή λογική την οποία η Toyota έχει εμπνευστεί από σφυροκέφαλο καρχαρία. Μια βασική διαφορά σε σχέση με το πρωτότυπο που προηγήθηκε αφορά τα πίσω φωτιστικά σώματα τα οποία υιοθετούν μια πιο προσγειωμένη σχεδίαση σε σχέση με το concept car.

Όπως όλα δείχνουν, ανέπαφη θα παραμείνει και στην έκδοση παραγωγής η χάραξη της οροφής η οποία προτεραιοποιεί το επιθετικό προφίλ έναντι μιας πιο συμβατικής διάταξης που θα ευνοούσε την ευρυχωρία του πίσω τμήματος του εσωτερικού. Παρ΄όλα αυτά, σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του μοντέλου οι τελευταίες κολώνες δείχνουν να έχουν μετακινηθεί προς τα πίσω, στοιχείο που αναμένεται να συντείνει σε περισσότερη άνεση στους επιβάτες του πίσω καθίσματος.

Σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις, αν και μέχρι στιγμής η Toyota δεν έχει ανακοινώσει μεγέθη, το νέο C-HR θα μείνει κοντά στα μεγέθη της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής του αν και αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν βελτιώσεις, με το μεταξόνιο να αυξάνεται οριακά ενώ το ίδιο αναμένεται να ισχύσει και για τις εξωτερικές διαστάσεις του μοντέλου.

Σε κάθε περίπτωση αφετηρία για το μοντέλο θα αποτελέσει η ίδια αρχιτεκτονική, TNGA η οποία όμως στη νέα γενιά του θα φιλοξενεί εκτός από το νέας γενιάς αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα της ιαπωνικής φίρμας και plug-in υβριδική τεχνολογία για πρώτη φορά.

Αν και δεν έχουν γίνει γνωστές οι προδιαγραφές του plug-in υβριδικού συνόλου, το C-HR αναμένεται να υιοθετήσει μια παραλλαγή του συνδυασμού δίλιτρου κινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία που εφοδιάζει τη νέα γενιά του Prius.

Σε κάθε περίπτωση μένει να αποδειχθεί κατά πόσο θα πρόκειται για το ίδιο ακριβώς σύνολο που αποτελείται από δίλιτρο κινητήρα βενζίνης 151 ίππων, ηλεκτρικό μοτέρ 164 ίππων, μπαταρία 13,6 kWh και συνδυαστική ισχύ 224 ίππων ή αν η Toyota προτιμήσει ένα μικρότερου κυβισμού κινητήρα βενζίνης με δεδομένο το μικρότερο μέγεθος του C-HR.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!