Mercedes-Benz GLC Coupe: Το χρονικό μιας προδιαγεγραμμένης άφιξης

Η Coupe SUV παραλλαγή της GLC καταλαμβάνει εκ νέου τα πεδία δοκιμών εν όψει της επικείμενης άφιξής της που αναμένεται μέσα στην χρονιά

Mercedes-Benz GLC Coupe: Το χρονικό μιας προδιαγεγραμμένης άφιξης

Η Coupe SUV παραλλαγή της GLC καταλαμβάνει εκ νέου τα πεδία δοκιμών εν όψει της επικείμενης άφιξής της που αναμένεται μέσα στην χρονιά

H παραδοσιακή SUV έκδοση αμαξώματος της νέας γενιάς της σημαντικά βελτιωμένης και πλέον αποκλειστικά διαθέσιμης με υβριδική τεχνολογία GLC έχει ήδη πάρει την θέση της στις ανά τον κόσμο εκθέσεις της Mercedes-Benz, αφήνοντας το πεδίο –δοκιμών– ελεύθερο για την επόμενη, αναμφισβήτητα δυναμικότερη και για ορισμένους πιο γοητευτική προσθήκη στην γκάμα της.

Ο λόγος φυσικά για την GLC Coupe η οποία αν και δεν επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις με δεδομένο ότι έχουμε ήδη δει την GLC SUV εμμένει στο καμουφλάζ το οποίο δεν περιορίζεται αποκλειστικά στο πίσω τμήμα. Εκεί κυρίαρχο στοιχείο θα είναι και πάλι η διαφορετική χάραξη της οροφής η οποία, φυσικά, συμπαρασύρει την σχεδίαση του πίσω τμήματος σε διαφορετική διαμόρφωση.

Αν και μένει να αποδειχθεί ποιο θα είναι το τίμημα της συγκεκριμένης σχεδίασης στον χώρο του πορτ μπαγκάζ ο οποίος στην ήδη γνωστή έκδοση αμαξώματος της GLC ο οποίος ξεκινάει από τα 620 λίτρα, η νέα χάραξη δεν αποκλείεται να λειτουργήσει επίσης ευεργετικά για την αεροδυναμική, στοιχείο που δεν αποκλείεται να προσθέσει μια οριακή αύξηση στην ηλεκτρική αλλά και συνδυαστική αυτονομία του μοντέλου.

Στις λεπτομέρειες, παρά το καμουφλάζ που καλύπτει το μπροστινό τμήμα, εύκολα διακρίνει κανείς το μοτίβο του άστρου σε συνδυασμό με την οριζόντια γραμμή που χωρίζει σε δύο μισά την κεντρική γρίλια που, με τη σειρά της, αποτελείται από μικροσκοπικά άστρα. Αντιστοίχως, τα αναλόγως επιμελώς καμουφλαρισμένα φωτιστικά σώματα LED θα ενσωματώνουν και στην περίπτωση της coupe έκδοσης την τεχνολογία Digital Light που μπορεί να προβάλει στο οδόστρωμα διάφορα μοτίβα.

Στο συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο ξεχωρίζουν επίσης οι αεροδυναμικού σχεδιασμού τροχοί με διάσταση 19 ιντσών ενώ η πρώτη λήψη από το εσωτερικό του δεν προκαλεί έκπληξη με δεδομένη την ομοιότητα με την GLC SUV.

Yπενθυμίζεται ότι ο ψηφιακός εξοπλισμός του θαλάμου επιβατών απαρτίζεται από μια κεντρική, κάθετου προσανατολισμού οθόνη 11,9 ιντσών για το infotainment σε συνδυασμό με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, με αμφότερα να βασίζονται στην τελευταία εκδοχή του λειτουργικού της γερμανικής φίρμας, MBUX, το οποίο (και) στην περίπτωση της GLC περιλαμβάνει δυνατότητες φωνητικού ελέγχου, ψηφιακό βοηθό και σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας. Με δεδομένη τη διαφορετική σχεδίαση και την μικρότερη ορατότητα προς τα πίσω ιδιαίτερα χρήσιμο στην περίπτωση της coupe έκδοσης θα είναι η κάμερα οπισθοπορείας και το σύστημα περιμετρικής θέασης που αποτελεί μέρος της λίστας εξοπλισμού της GLC.

Εκπλήξεις δεν αναμένονται ούτε στην γκάμα κινητήρων που και στην περίπτωση της coupe έκδοσης θα αποτελείται από τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel σε ήπια υβριδική ή plug-in υβριδική διαμόρφωση.

Εφαλτήριο θα αποτελεί η έκδοση 200 4Matic με κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων σε συνδυασμό με επικουρικό ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt με απόδοση 204 ίππους. Τις επιλογές diesel θα «ανοίγει» η αντίστοιχης τεχνολογίας έκδοση 220 d με ισχύ 197 ίππους.

Η σκυτάλη περνά στις plug-in υβριδικές εκδόσεις βενζίνης και diesel 300 e και 300 de οι οποίες υπόσχονται απόδοση 313 και 335 ίππων αντίστοιχα, από το συνδυασμό δίλιτρων κινητήρων με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 31,2 KWh που υπόσχεται αυτονομία έως και 120 χλμ. Η έκδοση GLC 300 θα είναι διαθέσιμη και ως ήπια υβριδική με τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 258 ίππων ενώ την προσωρινή κορυφή της γκάμας θα καταλαμβάνει η έκδοση 400 e με plug-in υβριδική τεχνολογία και απόδοση 381 ίππων. Να σημειωθεί ότι κοινή συνισταμένη όλων των εκδόσεων της GLC αποτελεί το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων αλλά και το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC.

Σε δεύτερο χρόνο θα υπάρξει φυσικά και έκδοση AMG η οποία θα υιοθετήσει το plug-in υβριδικό, προσανατολισμένο στις επιδόσεις σύνολο της C 63 AMG το οποίο συνδυάζει V8 κινητήρα με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρία, προσφέροντας ισχύ 680 ίππων.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!