Nio ES8: Πληθωρική ηλεκτροκίνηση εκ Κίνας

Η Nio αποκαλύπτει την ανανεωμένη εκδοχή του μεγαλύτερου SUV της η οποία επωφελείται από μια νέα αρχιτεκτονική, προσφέρει περισσότερη ισχύ αλλά και μια σειρά σημαντικών βελτιώσεων

Nio ES8: Πληθωρική ηλεκτροκίνηση εκ Κίνας

Η Nio αποκαλύπτει την ανανεωμένη εκδοχή του μεγαλύτερου SUV της η οποία επωφελείται από μια νέα αρχιτεκτονική, προσφέρει περισσότερη ισχύ αλλά και μια σειρά σημαντικών βελτιώσεων

H κινεζική φίρμα συνεχίζει την πληθωρική λογική πολλαπλασιασμού των ηλεκτρικών προϊόντων της παρουσιάζοντας, εκτός από το EC7, την coupe SUV έκδοση του πρόσφατου EL7, ένα ακόμα ηλεκτρικό SUV με την μορφή της νέας γενιάς του ES8 NT2.

H προσθήκη του NT2 στην ονομασία υποδεικνύει την μετάβασή του στην ομώνυμη αρχιτεκτονική όπου ήδη βασίζεται η πλειονότητα των μοντέλων της Nio (ΕΤ5, ΕΤ7, ΕS7 και EL7). Να σημειωθεί ότι το ES8 είναι το παλαιότερο σε σχέση με τα προαναφερθέντα μοντέλα έχοντας ως αφετηρία την πρώτη εκδοχή της συγκεκριμένης αρχιτεκτονικής.

Αυτό ωστόσο πλέον άλλαξε, όπως και το κινητήριο σύνολο το οποίο αποτελείται πλέον από ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ με συνδυαστική ισχύ 653 ίππων και 850 Nm ροπής καθιστώντας εφικτή την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 200 χλμ./ώρα. Όπως και τα λίγο μικρότερα αλλά εξίσου νέα SUV της κινεζικής φίρμας, τα δύο μοτέρ αναμένεται να τροφοδοτούνται από μπαταρίες 75 ή 100 kWh, αναλόγως την επιλογή, ενώ η Νio σχεδιάζει να προσφέρει σε σύντομο χρονικό διάστημα και την επιλογή μιας ακόμα μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία 150 kWh.

Με δεδομένες τις γενναιόδωρες διαστάσεις του ηλεκτροκίνητου SUV που συνοψίζονται σε 5,1 μ. μήκος, 1,99 μ. πλάτος 1,75 μ. ύψος. και μεταξόνιο 3,07 μέτρων, το εσωτερικό του υιοθετεί επταθέσια διάταξη.

Κυρίαρχο στοιχείο του εσωτερικού είναι και στην προκειμένη περίπτωση το ευμέγεθες infotainment των 12,8 ιντσών το οποίο συνδυάζεται με τον ψηφιακό βοηθό Nomi ο οποίος ενσωματώνει σύστημα τεχνητής νοημοσύνης. Χάρη στην παρουσία της, συνδυαστικά και με τα περιφερειακά συστήματα επιτήρησης του αυτοκινήτου, μια σειρά από κάμερες και ραντάρ, το ES8 υπόσχεται λειτουργία ημιαυτόνομης οδήγησης η οποία μπορεί να επιληφθεί και της διαδικασίας αντικατάστασης των μπαταριών καθώς η κινεζική φίρμα έχει προκρίνει, εκτός από την φόρτιση των μπαταριών, την αντικατάσταση τους με νέες φορτισμένες, σε ειδικά διαμορφωμένα hubs τα οποία εγκαθιστά σε Κίνα αλλά και σε Ευρώπη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την πληθωρική και τετραγωνισμένη σιλουέτα του, το ES8 καταφέρνει να εμφανίζει αεροδυναμικό συντελεστή 0.25. Επίσης ως μέρος του βασικού εξοπλισμού του περιλαμβάνεται η αερανάρτηση δύο θαλάμων η οποία συνδυάζεται με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ που καλούνται να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις ανωμαλίες ιδίως όταν η επιλογή για τους τροχούς αφορά το διαμέτρημα των 22 ιντσών αν και προσφέρονται επίσης σε διαστάσεις 20 και 21 ιντσών.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!