Mercedes-Benz G-Class: Αειθαλώς… εξελισσόμενη

Το εμβληματικό G-Wagen ετοιμάζεται να υποδεχτεί την ανανεωμένη εκδοχή του η οποία, παρά τις τάσεις των καιρών, θα διατηρήσει τον V8 κινητήρα στις επιλογές του, αν και “ενισχυμένο” με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας

Mercedes-Benz G-Class: Αειθαλώς… εξελισσόμενη

Το εμβληματικό G-Wagen ετοιμάζεται να υποδεχτεί την ανανεωμένη εκδοχή του η οποία, παρά τις τάσεις των καιρών, θα διατηρήσει τον V8 κινητήρα στις επιλογές του, αν και “ενισχυμένο” με σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας

Η G-Class αποτελεί από τα πλέον διαχρονικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας καθώς τα διακριτικά GClass είναι τα τρίτα κατά σειρά, παλαιότερα στην γκάμα της Mercedes μετά τις SL και SClass.

Σε αντίθεση με τα τελευταία μοντέλα η G-Class, λόγω ακριβώς του ιδιάζοντος χαρακτήρα της εξελίσσεται πιο «αργά» σε σχέση με τα υπόλοιπες προτάσεις της γερμανικής φίρμας, αγνοώντας επιδεικτικά μόδες, τάσεις, εμμένοντας στον πολυτελώς σκληρότράχηλο χαρακτήρα της και αγνοώντας «επιδεικτικά» τον συρμό Για του λόγου το ακριβές, η τρέχουσα γενιά της G-Class η οποία πρωτοεμφανίστηκε το 2018, ήταν η πρώτη σημαντικά αλλαγμένη εκδοχή του μοντέλου στην 40χρονη πορεία του.

Πλέον η αειθαλής G-Class ετοιμάζεται να υποδεχτεί την ανανεωμένη εκδοχή της η οποία, αναμενόμενα, θα μείνει πιστή στο τετραγωνισμένο σχήμα της και στoν offroad χαρακτήρα της που, εξάλλου, απέφερε 40.000 μονάδες πωλήσεων το 2021.

Στην περίπτωση του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτότυπου, είναι προφανές ότι έχουμε να κάνουμε με την κορυφαία παραλλαγή του off-roader με τα διακριτικά G 63.

Σε ό,τι αφορά τις διαφορές με την μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση, ξεχωρίζουν οι νέες εισαγωγές αέρα στο κάτω τμήμα του επίσης ανασχεδιασμένου προφυλακτήρα. Ψηλότερα ξεχωρίζει η χαρακτηριστική γρίλια της AMG με τα κάθετα στοιχεία ενώ απαράλλακτο μένει προς το παρόν και το μοτίβο των κεντρικών φωτιστικών σωμάτων.

Ένα διακριτικό στοιχείο που δείχνει να επιβιώνει (και) στη νέα έκδοση, είναι οι χαρακτηριστικές πλευρικές απολήξεις της εξάτμισης ενώ, προς το παρόν τουλάχιστον, το δοκιμαστικό πρωτότυπο διατηρεί ίδιου σχεδιασμού τροχούς με διάσταση 20 ιντσών αν και αυτό αναμένεται να αλλάξει όπως δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η δυνατότητα επιλογής μεγαλύτερων τροχών 22 ιντσών.

Οι πιο σημαντικές αλλαγές αναμένεται να αφορούν ωστόσο το εσωτερικό όπου θα πάρει θέση η τελευταία εκδοχή του συστήματος MBUX το οποίο θα αναδιαμορφώσει τη σχεδίαση του ταμπλό γύρω από δύο οθόνες, μια κάθετου προσανατολισμού για το infotainment και μια ευμεγέθη για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Τα νέα στοιχεία αναμένεται να προσφέρουν περισσότερες δυνατότητες σε επίπεδο ψηφιακής τεχνολογίας, συστημάτων άνεσης και υποβοήθησης, ενώ δεν θα προκαλούσε εντύπωση να δούμε και να gadgets όπως μια εξελιγμένη εκδοχή του διαφανούς καπό που εξοπλίζει την πρόσφατη GLC.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η κύρια αλλαγή θα αφορά τον V8 κινητήρα ο οποίος αναμένεται να ενσωματώσει ήπια υβριδική τεχνολογία με την μορφή ενός παράλληλου ηλεκτρικού κυκλώματος 48 Volt προς όφελος μεγαλύτερης αποδοτικότητας αλλά και ισχύος.

Η ανανεωμένη G-Class αναμένεται να περιλαμβάνει στις τάξεις και την ακραία 4x4x2 έκδοση η οποία αναμένεται να ακολουθήσει με μια μικρή χρονική απόσταση από τις «απλές» εκδόσεις του ανανεωμένου off-roader που θα αποκαλυφθούν εντός του 2023. Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η γερμανική φίρμα, εξελίσσει ήδη και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση της GClass η οποία θα υιοθετήσει τα διακριτικά EQG και ηλεκτρική τεχνολογία φροντίζοντας για την «επιβίωση» του εμβληματικού μοντέλου και στη νέα εποχή. Η ηλεκτρική έκδοση θα πρέπει να αναμένεται από το 2024.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!