Το ίδιο κιτ υψηλών επιδόσεων που βοήθησε την Porsche Taycan να σημειώσει ρεκόρ γύρου στο Nordschleife του Nurburgring, ενδέχεται σύντομα να προσφέρεται και σε πελάτες. Οι συνεργάτες μας από το Auto Express είχαν την ευκαιρία να βιώσουν από πρώτο χέρι τις δυνατότητες του εν λόγω κατά τη διάρκεια μιας βόλτας στην πίστα.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, μια Taycan Turbo S, διέθετε στάνταρ σύστημα κίνησης, αλλά ήταν εφοδιασμένη με φαρδύτερα ελαστικά Pirelli P Zero Corsa εμπρός και πίσω και διέθετε αναβαθμισμένη ανάρτηση. Κατέγραψε χρόνο 7:33.35 στη διάσημη γερμανική πίστα, επισκιάζοντας το Model S Plaid της Tesla για να γίνει το ταχύτερο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο Nurburgring.
Ένας γρήγορος γύρος στο ιταλικό κέντρο εμπειρίας της Porsche στη Franciacorta αποδεικνύει πως οι μικρές ρυθμίσεις κάνουν μεγάλη διαφορά. Το αυτοκίνητό μας οδηγούσε ο πρώην νικητής των 24 Ωρών του Le Mans, Marc Lieb, και ενώ η επιτάχυνση της Taycan από το pit lane είναι απολύτως φυσιολογική για μια Turbo S, ο τρόπος με τον οποίο το αυτοκίνητο αλλάζει κατεύθυνση και το κράτημα στις παρατεταμένες στροφές είναι πολύ πιο εντυπωσιακό από το συνηθισμένο.
Εντέλει, τα ελαστικά εγκαταλείπουν τη μάχη, με ένα πνιχτό ουρλιαχτό, αλλά δεν έχουμε αμφιβολία ότι ένα κανονικό όχημα θα είχε υποστρέψει προς την άκρη του δρόμου πολύ νωρίτερα. Και η προθυμία της Taycan να αλλάξει κατεύθυνση στα ταχύτερα chicane της της Franciacorta είναι αξιοσημείωτη.
Αυτό που είναι λιγότερο ξεκάθαρο, στον ομαλό σαν τραπέζι μπιλιάρδου ασφαλτοτάπητα της ιταλικής πίστας, είναι ποια θα ήταν η αίσθηση που θα έδιναν τα πιο φαρδιά ελαστικά και η αναπροσαρμοσμένη ανάρτηση σε πιο ανομοιόμορφους δρόμους.
Δεν είναι ακόμη σαφές αν θα το μάθουμε ποτέ: το κιτ είναι ήδη διαθέσιμο στους Γερμανούς πελάτες για μόλις 13.337 ευρώ. Ενώ πηγές εντός της Porsche λένε ότι δεν υπάρχει τεχνικός λόγος για τον οποίο δεν θα μπορούσε να προσφερθεί και εκτός της Γερμανίας, η επίσημη γραμμή της εταιρείας είναι ότι «αξιολογεί ακόμη» την καταλληλότητα του κιτ για άλλες αγορές.