H βρετανική φίρμα και ο προηγούμενος επικεφαλής της Mike Flewitt απέρριπτε επί σειρά ετών το ενδεχόμενο εξέλιξης ενός SUV, ωστόσο πλέον, με φόντο τις νέες συγκυρίες, αλλά και τις πρόσφατες δηλώσεις του υπεύθυνου για τον προϊοντικό σχεδιασμό της McLaren, Jamie Corstorphine, ο σχεδιασμός φαίνεται να έχει αλλάξει.
Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε το στέλεχος της McLaren, «Το σημαντικότερο είναι να προσφέρουμε μια πρόταση που θα εξασφαλίζει περισσότερους χώρους και δυνατότητες και θα δίνει την ευκαιρία στον ιδιοκτήτη της να μοιράζεται την εμπειρία McLaren με περισσότερους συνεπιβάτες. Τώρα σε ό,τι αφορά την απόσταση από το έδαφος, το αν θα πρόκειται για ένα crossover ή για κάτι άλλο είναι κάτι που μένει να αποφασιστεί. Όποια και αν είναι η απόφαση που θα ληφθεί, το ζητούμενο θα είναι πάντως, η νέα πρόταση να αντικατοπτρίζει το DNA της McLaren».
Αυτό που μένει να διευκρινιστεί πλέον είναι το πότε, καθώς την πιθανότητα εξέλιξης ενός SUV είχε αφήσει να εννοηθεί στο πρόσφατο παρελθόν και ο νέος επικεφαλής της McLaren, Michael Leiters o οποίος προφανώς αντιμετωπίζει τα πράγματα διαφορετικά από τον προκάτοχό του.
Εξάλλου το αντίθετο θα ισοδυναμούσε μάλλον με ανούσια εμμονή σε αξίες παλαιάς κοπής αν αναλογιστεί κανείς την επιτυχία μοντέλων όπως η Lamborghini Urus αλλά και η πρόσφατη Ferrari Purosangue η οποία αποδείχθηκε περισσότερο δημοφιλής και από ότι ίσως θα επιθυμούσε η ίδια η Ferrari.
H εξέλιξη ενός SUV θα μπορούσε να αποδειχθεί σωτήρια για την McLaren που τον τελευταίο καιρό αντιμετωπίζει προβλήματα ρευστότητας αλλά και αξιοπιστίας. Ενδεικτικό είναι ότι προσφάτως η βρετανική φίρμα αναγκάστηκε να διαθέσει έναν άγνωστο αριθμό αυτοκινήτων από την ιστορική συλλογή της στο βασικό της μέτοχο προκειμένου να εξασφαλίσει την απαιτούμενη χρηματοδότηση για να εφαρμόσει μια σειρά απαιτούμενων βελτιώσεων στην plug–in υβριδική Artura.