Η ψηφιακή εποχή έχει επηρεάσει αρκετά τις αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες αναθεωρούν την εμφάνιση των λογότυπων τους. Αρκετοί είναι αυτοί που επέλεξαν να κάνουν μια νέα προσέγγιση, δύο διαστάσεων, που τους επιτρέπουν να τα χρησιμοποιήσουν σε όλες τις επιφάνειες, από τις οθόνες, μέχρι τη μάσκα του αυτοκινήτου.
Η Audi είναι η εταιρεία που επέλεξε με την σειρά της να ακολουθήσει αυτή την τάση, εισάγοντας ένα νέο σήμα. Οι τέσσερις δακτύλιοι παραμένουν, αλλά σε αυτή τη φάση η σχεδίαση έχει γίνει πιο απλή, πιο επίπεδη. Σύμφωνα με το σχεδιαστή της Audi, Andre Georgi, «το νέο λογότυπο είναι σημαντικά πιο μοντέρνο από αυτό που αντικαθιστά».
Αυτή η ιδέα για τη δημιουργία ενός δισδιάστατου σήματος χρονολογείται από το 2016. Ωστόσο, αναθερμάνθηκε έντονα το 2020, τότε που η γερμανική φίρμα επανεξέταζε την εταιρική της ταυτότητα, αποφασίζοντας ότι οι τέσσερις κύκλοι θέλει να φαίνονται ίδιοι παντού.
Το νέο λογότυπο της Audi δεν έχει καθόλου χρώμιο, με την αισθητική του να είναι ασπρόμαυρη, με έντονη αντίθεση, που του προσθέτει σε λεπτομέρεια και το κάνει να μοιάζει με τρισδιάστατο. Ωστόσο, θα υπάρχει ακόμα η επιλογή σε αυτά τα νέα δακτυλίδια να είναι μαύρα, με το λευκό να αντικαθίσταται από ένα σκούρο γκρι.
Το νέο λογότυπο της Audi συμπίπτει με την τυποποίηση των γραμματοσειρών που χρησιμοποιεί η αυτοκινητοβιομηχανία επίσης, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Ονομάζεται «Audi Type», το οποίο οι πελάτες θα αρχίσουν να βλέπουν στη δεύτερη κολόνα των νέων μοντέλων Audi και πιθανότατα και αλλού σε όλο το όχημα.
«Η φιλοσοφία μας είναι ότι κάθε λεπτομέρεια πρέπει να μεταφέρει ένα νόημα ή να εξυπηρετεί έναν σκοπό», δήλωσε ο Georgi. «Θέλουμε η ποιότητά μας να μιλάει μέσα από το σχεδιασμό και το ίδιο το προϊόν». Τα τέσσερα δαχτυλίδια της Audi ξεκίνησαν τη ζωή τους ως αποτέλεσμα της συγχώνευσης τεσσάρων αυτοκινητοβιομηχανιών το 1932 ως Auto Union. Αυτή η εταιρεία θα γινόταν αργότερα η Audi όπως την ξέρουμε σήμερα.