To Δεκέμβριο θα αποκαλυφθεί το ηλεκτρικό Munro Mk1

Το βρετανικής κατασκευής αμιγώς ηλεκτρικό εκτός δρόμου όχημα θα προσφέρει απαράμιλλες ικανότητες αναφέρει η σκοτσέζικη μάρκα Munro.

To Δεκέμβριο θα αποκαλυφθεί το ηλεκτρικό Munro Mk1

Το βρετανικής κατασκευής αμιγώς ηλεκτρικό εκτός δρόμου όχημα θα προσφέρει απαράμιλλες ικανότητες αναφέρει η σκοτσέζικη μάρκα Munro.

Η σκοτσέζικη εταιρεία Munro Vehicle, που ιδρύθηκε το 2019, είναι σχεδόν έτοιμη να παρουσιάσει το πρώτο της αυτοκίνητο, το Mk1. Οι προπαραγγελίες των δύο εκδόσεων (Individual και Commerical) είναι διαθέσιμες τώρα, με την Munro να αναμένει την κατασκευή 50 μονάδων το 2023 και την αύξηση της παραγωγής σε 2.500 μονάδες ετησίως έως το 2027.

Το Mk1 θα παράγεται σε ειδικά κατασκευασμένες εγκαταστάσεις κοντά στη Γλασκώβη, δημιουργώντας 300 νέες θέσεις εργασίας. Έχουμε δει το αυτοκίνητο σε μια σειρά από σκίτσα και πρωτότυπα, αλλά το τελικό μοντέλο παραγωγής θα παρουσιαστεί στο Εδιμβούργο στις 5 Δεκεμβρίου.

Η Munro χαρακτηρίζει το Mk1 ως το πιο ικανό αμιγώς ηλεκτρικό 4×4 στον κόσμο με δυνατότητα να περιηγείται στα πιο δύσκολα εδάφη και να λειτουργεί έως και 16 ώρες με μία μόνο φόρτιση της μπαταρίας. Ο Munro λέει ότι το αυτοκίνητο θα επιτρέψει σε τομείς όπως η εξόρυξη πρώτων υλών, οι κατασκευές, η γεωργία, η δασοκομία και η ορεινή διάσωση να απαλλαγούν από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Ενώ το Mk1 έχει ως στόχο να καλύψει το κενό που άφησε η προηγούμενη γενιά του Land Rover Defender, θα έχει κάποιο εξειδικευμένο ανταγωνισμό με τη μορφή του στιβαρού Bollinger B1, του νέου ηλεκτρικού GMC Hummer και του Ineos Grenadier.

Munro Mk1

Χρησιμοποιώντας ένα απλό σκαλωτό πλαίσιο, το δημιούργημα της Munro διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση, μπλοκέ διαφορικά και κιβώτιο δύο ταχυτήτων. Ο Munro προσπάθησε να χρησιμοποιήσει υπάρχοντα εξαρτήματα φρένων και ανάρτησης, τα οποία προμηθεύτηκε από κατασκευαστές εντός του Ηνωμένου Βασιλείου, όπου αυτό ήταν δυνατό, αντί να σχεδιάσει νέες μονάδες. Το αμάξωμα και το πλαίσιο, για παράδειγμα, προέρχονται αμφότερα από την Ibex Automotive του Yorkshire.

Τα οφέλη αυτής της τακτικής είναι διττά. Η Munro αναφέρει ότι το αυτοκίνητο θα είναι εύκολο στη συντήρηση, καθώς όλα τα εξαρτήματά του θα είναι άμεσα διαθέσιμα. Δεύτερον, συμβάλλει στην ελαχιστοποίηση του αποτυπώματος άνθρακα του αυτοκινήτου και στηρίζει την οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου.

Το σύστημα κίνησης του Munro Mark 1 διαθέτει μια μπαταρία 80,1 kWh και έναν κινητήρα μόνιμου μαγνήτη εναλλασσόμενου ρεύματος με 380 ίππους και 700 Nm ροπής, ο οποίος, υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, παρέχει μέγιστη αυτονομία 270 χλμ.

Ωστόσο, ο Munro ισχυρίζεται επίσης ότι η μπαταρία θα έχει ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία περισσότερο σε χαμηλές ταχύτητες, όπως π.χ. όταν περνάει μέσα από ένα χωράφι. Η ταχεία φόρτιση DC 100 kW είναι επίσης στάνταρ, πράγμα που σημαίνει ότι η μπαταρία μπορεί να γεμίσει από το 15% στο 80% της χωρητικότητάς της σε μόλις 36 λεπτά.

Το Mundo Mk1 έχει απόσταση από το έδαφος 29 εκατοστά. Η γωνία προσέγγισης είναι 88 μοίρες και η γωνία αναχώρησης 70 μοίρες. Για να παραθέσουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το νέο Defender έχει γωνία προσέγγισης 38 μοίρες και αναχώρησης 40 μοίρες.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!