Η Citroen παρουσίασε μικρές αναβαθμίσεις και βελτιώσεις στο σύστημα μετάδοσης κίνησης για τα plug-in υβριδικά C5 X και C5 Aircross για το 2022, οι οποίες, όπως υποστηρίζει, αυξάνουν την ηλεκτρική αυτονομία των δύο μοντέλων, ενώ παράλληλα μειώνουν τις εκπομπές CO2.
Το C5 Aircross είναι το μεγαλύτερο SUV της εταιρείας, και στην plug-in υβριδική έκδοση χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος πλαισιώνεται από έναν ηλεκτροκινητήρα για να παρέχει 225 ίππους. Για το 2022, η Citroen έχει αντικαταστήσει την μπαταρία 13,2 kWh του αυτοκινήτου με μια μονάδα 14,2 kWh, αυξάνοντας την ηλεκτρική αυτονομία στα 66 χλμ. (WLTP), από 53 χλμ.
Σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, το C5 Aircross μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως και 135 χλμ./ώρα. Χάρη στη μεγαλύτερη μπαταρία, οι εκπομπές CO2 έχουν επίσης μειωθεί, από 32 γρ./χλμ. σε 29 γρ./χλμ.
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Tο νέο crossover της smart που αποτελεί το ιδανικό κίνητρο για να κινείστε ηλεκτρικά
- Το Leapmotor T03 τώρα με νέα τιμή από 13.950 ευρώ
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
Το C5 X είναι η ναυαρχίδα της Citroen ωστόσο, σε αντίθεση με τον συγγενή του SUV, δεν έχει λάβει μεγαλύτερη μπαταρία το πακέτο των 13,2 kWh παραμένει, αλλά ένα βελτιωμένο κατώτατο όριο ελάχιστης φόρτισης έχει προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία από το ίδιο υλικό.
Το fastback crossover προσφέρει τώρα 13 επιπλέον χλμ. για αυτονομία 63 χλμ. (WLTP), ενώ με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει ταχύτητα έως και 134 χλμ./ώρα. Οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί στα 27 γρ./χλμ. Τόσο το C5 X όσο και το C5 Aircross μπορούν να φορτιστούν πλήρως σε λιγότερο από δύο ώρες, χρησιμοποιώντας έναν φορτιστή 7,4 kW.