Ξεκίνησε το ταξίδι εξερεύνησης μιας πολύ ιδιαίτερης Porsche 911

Ένα μοναδικό ζευγάρι πειραματικών Porsche 911 ανέβηκε στις απόκρημνες πλαγιές του Ojos del Salado στη Χιλή, του υψηλότερου ηφαιστείου στον κόσμο.

Ξεκίνησε το ταξίδι εξερεύνησης μιας πολύ ιδιαίτερης Porsche 911

Ένα μοναδικό ζευγάρι πειραματικών Porsche 911 ανέβηκε στις απόκρημνες πλαγιές του Ojos del Salado στη Χιλή, του υψηλότερου ηφαιστείου στον κόσμο.

Για σχεδόν 60 χρόνια, η Porsche 911 έχει φτάσει στα άκρα τόσο στην πίστα όσο και στον ανοιχτό δρόμο. Τώρα, ένα νέο κεφάλαιο γράφεται: ένα μοναδικό ζευγάρι πειραματικών σπορ 911 δοκιμάζεται εκεί όπου δεν υπάρχουν δρόμοι, όπου ο αέρας είναι αραιός, όπου η θερμοκρασία είναι πολύ κάτω από το μηδέν και όπου ούτε η χλωρίδα δεν μπορεί να επιβιώσει.

Μια ομάδα με επικεφαλής τον οδηγό αγώνων αντοχής και τυχοδιώκτη Romain Dumas, έχει βάλει σκοπό να εξερευνήσει τα όρια της 911 και έχει επιλέξει ένα από τα πιο δύσκολα μέρη του κόσμου για να ξεκινήσει την περιπέτειά της: τις απόκρημνες πλαγιές του Ojos del Salado, στη Χιλή, το υψηλότερο ηφαίστειο στον κόσμο.

Η πρώτη δοκιμασία της ομάδας και των αυτοκινήτων πραγματοποιήθηκαν. Κατά συνέπεια, μια Porsche 911 έγινε ένα από τα πολύ λίγα οχήματα κάθε είδους που έχουν φτάσει ποτέ σε τόσο ακραίο υψόμετρο. Εξερευνώντας μέχρι τα 6.007 μέτρα (19.708 πόδια), η 911, με τον Romain Dumas στο τιμόνι, ανέλαβε να εξερευνήσει βουνοπλαγιές καθώς και πεδία πάγου που δοκίμασαν τις ικανότητες τόσο του αυτοκινήτου όσο και της ομάδας, σε θερμοκρασίες που κυμαίνονταν γύρω από τους 30 βαθμούς Κελσίου υπό το μηδέν και με το μισό διαθέσιμο οξυγόνο στον αέρα σε σχέση με το επίπεδο της θάλασσας.

Αδιαπέραστα τείχη χιονιού και πάγου κοντά στην κορυφή αποτέλεσαν τα ανώτερα όρια της δοκιμής, η οποία έδωσε μια βασανιστική γεύση για το τι μπορούν να κάνουν τα αυτοκίνητα υπό τις κατάλληλες συνθήκες. Προς το παρόν, όμως, η δοκιμή ολοκληρώθηκε και η ομάδα ενθουσιάστηκε από την εμπειρία.

Ο Romain Dumas δήλωσε: «Αυτή ήταν μια πραγματικά αξέχαστη και ξεχωριστή στιγμή σε ένα μέρος που είναι ταυτόχρονα όμορφο και βίαιο. Υποθέτω ότι οι μόνες μηχανές που υπήρχαν στον κόσμο που ήταν υψηλότερα από εμάς σήμερα ήταν αεροσκάφη! Για την ομάδα και το αυτοκίνητο ήταν θέμα μάθησης και αμέσως μετά, το αυτοκίνητο ήταν ανθεκτικό και ευκίνητο. Ήμασταν σκληροί με τους εαυτούς μας και το βάλαμε πραγματικά στα βαθιά για την πρώτη του δοκιμή, ωστόσο ένιωθε σαν στο σπίτι του».

«Έχουμε τεράστιο σεβασμό για όσους έχουν πάει υψηλότερα. Κανείς δεν έχει δει τόσο πολύ πάγο και χιόνι προς την κορυφή του ηφαιστείου, παρόλα αυτά ανεβήκαμε πάνω από τα 6.000 μέτρα, μέχρι το σημείο όπου τα τείχη πάγου και χιονιού σήμαιναν ότι δεν μπορούσαμε να πάμε παραπέρα. Είμαστε πραγματικά υπερήφανοι για το τι είναι ικανό να κάνει το αυτοκίνητο και η ομάδα για πρώτη φορά. Ελπίζουμε ότι μπορούμε να υπολογίζουμε σε πολλές ακόμα περιπέτειες στο μέλλον».

Τα δύο αυτοκίνητα εξοπλίστηκαν με κλωβούς ασφαλείας και καθίσματα και ζώνες ασφαλείας από ανθρακονήματα για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ασφαλείας που απαιτεί ένα τέτοιο εγχείρημα. Στη συνέχεια, προστέθηκαν σκαλωτοί άξονες, για να αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος στα 350 χλστ. Τα ειδικά διαμορφωμένα αυτοκίνητα διαθέτουν πιο κοντές σχέσεις μετάδοσης και είναι εξοπλισμένα με ειδική ελαφριά, αλλά και εξαιρετικά ανθεκτική, προστασία στο δάπεδο, με ίνες αραμιδίου, για να επιτρέπουν την ολίσθηση πάνω σε βράχους.

Προστέθηκε επίσης μια κατασκευή που ονομάζεται Porsche Warp-Connecter. Αρχικά σχεδιασμένο για εφαρμογή στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, αποτελεί έναν μηχανικό σύνδεσμο μεταξύ και των τεσσάρων τροχών για να ασκεί σταθερό φορτίο στους τροχούς ακόμη και όταν το πλαίσιο υπόκειται σε ακραίες κλίσεις, συμβάλλοντας στη μέγιστη πρόσφυση.

Χρησιμοποιήθηκαν ρυθμιζόμενα διαφορικά μαζί με ένα προηγμένο σύστημα διεύθυνσης steer-by-wire. Το σύστημα απαγωγής θερμότητας έπρεπε επίσης να μετακινηθεί προς τα επάνω για να μπορέσει το αυτοκίνητο να αντιμετωπίσει πιο ακραία τμήματα χωρίς φόβο ζημιάς.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!