Ετοιμάζεται Porsche Taycan με 1.000+ ίππους

Μια Porsche Taycan με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες και απόδοση που θα ξεπερνάει τους 1.000 ίππους, ετοιμάζουν οι Γερμανοί.

Ετοιμάζεται Porsche Taycan με 1.000+ ίππους

Μια Porsche Taycan με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες και απόδοση που θα ξεπερνάει τους 1.000 ίππους, ετοιμάζουν οι Γερμανοί.

Παράλληλα με την προγραμματισμένη ανανέωση της Taycan, η Porsche ετοιμάζει μια έκδοση με εξωπραγματική ισχύ, έχοντας ως στόχο να ανταγωνιστεί το Tesla Model S Plaid. Ήδη κατέχει τον ταχύτερο χρόνο στο Nurburgring με την Taycan Turbo S, όσον αφορά την κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά η εταιρεία με έδρα τη Στουτγάρδη «ξεκλειδώνει» ακόμα περισσότερους ίππους, για να μην αφήσει κανένα περιθώριο στον ανταγωνισμό να την ακολουθήσει.

Σε αυτ τη φάση, βρίσκεται στους δρόμους για εξέλιξη, αλλά δεν κατάφερε να ξεφύγει από το φωτογραφικό φακό των συνεργατών μας από το Auto Express. Το αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες, ξεχωρίζει για την επιθετική του εμφάνιση, με μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος και τεράστιους τροχούς.

Επιπλέον, πιο χαμηλό είναι το εμπρός μέρος του προφυλακτήρα, άλλα αεροδυναμικά βοηθήματα, που… φωνάζουν ότι αυτή η Taycan πιθανότατα είναι κάτι εντελώς ειδικό και ίσως το πρώτο ηλεκτρικό GT της Porsche. Αυτό φυσικά θα συνοδεύεται από ένα πιο σφιχτό πλαίσιο, ειδικά ρυθμισμένο για χρήση και σε πίστα, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες το σύστημα κίνησης θα έχει σημαντική αναβάθμιση.

Στην παρούσα εκδοχή της και την πιο ισχυρή, η Taycan εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, άρα έχοντας ως στόχο να ξεπεράσει τους 1.000 ίππους πιθανότατα θα υιοθετηθεί ένας ακόμα κινητήρας. Αυτό θα κάνει ακόμα πιο ακριβές το σύστημα κατανομής της ροπής και της ισχύος, γεγονός που αναμένεται να συμβάλει και στη μείωση του χρόνου που έχει κάνει η Turbo S στο Nurburgring, που είναι 7 λεπτά και 33 δευτερόλεπτα.

Στις πιο χαμηλές εκδόσεις, η Taycan θα έχει αλλαγές κάτω από το μανδύα της και ενδεχομένως να περισσότερες βελτιώσεις σε επιδόσεις και αυτονομία. Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έχουμε στη διάθεσή μας, υποδηλώνουν ότι η Porsche στοχεύει να ανανεώσει την αισθητική του μοντέλου και όχι να το επαναπροσδιορίσει ριζικά.

Ένα νέο σύστημα ραντάρ φαίνεται να έχει εγκατασταθεί πίσω από το παρμπρίζ, κάτι που μεταφράζεται σε νέα, βελτιωμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Επίσης, νέας σχεδίασης τροχοί αναμένεται να συνοδεύουν την ανανεωμένη Taycan, με τις μεγαλύτερες επιφάνειες του μοντέλου να μένουν σχεδόν ίδιες. Κάτι που φαίνεται και από το μικρό καμουφλάζ σε επιλεκτικά σημεία, τα οποία θα αλλάξουν.

Στο εσωτερικό δεν υπάρχει καμουφλάζ, άρα δεν θα πρέπει να περιμένουμε συνταρακτικές αλλαγές εκεί. Θα μπορούσε να έχει νέες επιλογές επενδύσεων για τα καθίσματα και τις πόρτες, αλλά και αναβαθμισμένο λογισμικό για το σύστημα πολυμέσων. Οι τρεις οθόνες κυριαρχούν, με αυτή του πίνακα οργάνων να είναι 16,8 ιντσών, του συστήματος πολυμέσων 10,9 ιντσών, με τη μικρότερη για το χειρισμό του κλιματιστικού να συμπληρώνει την εικόνα. Προαιρετικά υπάρχει διαθέσιμη και μια ακόμα οθόνη για το σύστημα πολυμέσων, που τοποθετείται εμπρός από τον οδηγό.

Επίσης, αναμένεται να επωφεληθεί από το νέο λογισμικό και την απομακρυσμένη ενημέρωση που είναι διαθέσιμη και ανεβάζει την αυτονομία της Taycan. Αυτό θεωρείται βέβαιο, αφού είναι ήδη διαθέσιμο, ενώ θα μπορούσε να υιοθετήσει και αλλαγές που θα προσφέρουν και καλύτερη απόδοση και βελτιωμένες επιδόσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!