Προοπτικές παραγωγής για το Renault R5 Turbo 3E

Ο επικεφαλής του γαλλικής φίρμας Luca de Meo, δήλωσε από την έκθεση του Παρισιού όπου δίνει το παρών το αγωνιστικών προδιαγραφών ηλεκτροκίνητο R5 Turbo 3E, ότι η γαλλική φίρμα θα διερευνήσει τις προοπτικές παραγωγής του

Προοπτικές παραγωγής για το Renault R5 Turbo 3E

Ο επικεφαλής του γαλλικής φίρμας Luca de Meo, δήλωσε από την έκθεση του Παρισιού όπου δίνει το παρών το αγωνιστικών προδιαγραφών ηλεκτροκίνητο R5 Turbo 3E, ότι η γαλλική φίρμα θα διερευνήσει τις προοπτικές παραγωγής του

Το Νο1 της Renault, Luca de Meo σε δηλώσεις του από τη διεθνή έκθεση του Παρισιού εξέφρασε την πρόθεση της γαλλικής φίρμας να οδηγήσει το ακραίο αλλά γοητευτικό Renault 5 Turbo 3E εφόσον βρεθούν οι απαραίτητοι οικονομικοί πόροι οι οποίοι, όπως είπε, αποτελούν την κρίσιμη παράμετρο για το μέλλον του ως έκδοσης παραγωγής μιας και η τεχνολογική πτυχή είναι απολύτως εφικτή και υλοποιήσιμη.

Υπενθυμίζεται ότι το Turbo 3E το οποίο δίνει το παρών στη γαλλική έκθεση αποτελεί φόρο τιμής στα 50 χρόνια του αρχέτυπου R5. Αφετηρία αποτελεί το χωροδικτύωμα του αγωνιστικού Andros Trophy το οποίο φιλοξενεί ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ με συνδυαστική ισχύ 380 ίππων και 700 Nm ροπής με την ισχύ να μεταδίδεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα.

Σε ό,τι αφορά τις προοπτικές του, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο L. De Meo στη συνέντευξη Τύπου της Renault στη γαλλική έκθεση, οι μηχανικοί της φίρμας έχουν ήδη βρει τρόπο να το υλοποιήσουν και ότι ήδη φαντάζεται ένα «νέο Ragnotti» να βρίσκεται στην θέση του οδηγού, αναφερόμενος στον θρυλικό γάλλο οδηγό που έγραψε ιστορία στο ράλι Μοnte Carlo, στη διαδρομή Col de Turini.

Mιλώντας αργότερα στο περιθώριο της εκδήλωσης, ο Luca de Meo σημείωσε ότι είναι οι δηλώσεις του περί προοπτικών παραγωγής δεν αποτελούν κίνηση εντυπωσιασμού,  διευκρινίζοντας ότι «έχουμε σχεδόν βρει την τεχνολογική λύση αν και αφαιρώντας στοιχεία όπως ο κλωβός ασφαλείας. Πλέον το πρόβλημα είναι να βρούμε την χρηματοδότηση για του δώσουμε την ώθηση που χρειάζεται. Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς εξελίσσονται τα πράγματα και αν οι προοπτικές είναι ευοίωνες θα προχωρήσουμε. Ίσως πάλι να διερευνήσουμε την μέθοδο του crowdfunding για να βρούμε τους απαιτούμενους πόρους».

Στο ίδιο πλαίσιο, ο επικεφαλής της Renault, απηύθυνε έκκληση προς την FIA να δημιουργήσει νέες κατηγορίες και κανόνες που θα επιτρέψουν σε αυτοκίνητα σαν το Turbo 3E να διαγωνίζονται.

Πάντως να σημειωθεί ότι η Renault έχει ήδη ανακοινώσει μια έκδοση επιδόσεων για το επικείμενο Renault 5 με την υπογραφή της Alpine. Mε αυτό δεδομένο το Turbo 3E θα μπορούσε να λειτουργήσει ως μια περιορισμένη έκδοση αγωνιστικών προδιαγραφών με προνομιακό πεδίο δράσης τις πίστες.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!