Peugeot e-208: Υπό συνεχή -ηλεκτρική- εξέλιξη

Η γαλλική φίρμα μεταφέρει την νέα βελτιωμένη ηλεκτρική τεχνολογία που σύστημα μέσω του E-308 στο μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο της γκάμας της το οποίο υπόσχεται αυξημένη ισχύ και αυτονομία

Peugeot e-208: Υπό συνεχή -ηλεκτρική- εξέλιξη

Η γαλλική φίρμα μεταφέρει την νέα βελτιωμένη ηλεκτρική τεχνολογία που σύστημα μέσω του E-308 στο μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο της γκάμας της το οποίο υπόσχεται αυξημένη ισχύ και αυτονομία

Προσφάτως η γαλλική φίρμα έδωσε τις πρώτες συστάσεις για την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του 308 σε hatchback και station wagon παραλλαγές οι οποίες επωφελούνται από μια βελτιωμένη εκδοχή της ηλεκτρικής τεχνολογίας που είχαμε συνηθίσει από την Peugeot και τον όμιλο Stellantis, προσφέροντας μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία.

Χωρίς να χάσει χρόνο, η Peugeot αποφάσισε να μεταφέρει από το 2023 την επίμαχη ηλεκτρική τεχνολογία και στο μικρότερο ηλεκτρικό της γκάμας της, e-208.

Με φόντο την αναβάθμιση το e-208 αποκτά πρόσβαση σε ένα ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 156 ίππους, δηλαδή κατά 20 ίππους ισχυρότερο από την μέχρι σήμερα εκδοχή του. Αυτό που δεν αλλάζει είναι το μέγεθος της ροπής το οποίο παραμένει σταθερό στα 260 Nm. Προς το παρόν, η Peugeot δεν δημοσιοποιεί στοιχεία επιδόσεων αν και δεδομένα το νέο e-208 προδιαγράφεται ταχύτερο από την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του, απαιτώντας μικρότερο χρόνο από τα  8,1 δευτερόλεπτα για το sprint των 0-100 χλμ./ώρα.

Εκτός από την κατά 15% αύξηση της ισχύος, το e-208 θα επωφεληθεί και από νέας τεχνολογίας μπαταρία με χωρητικότητα 48,1 kWh (αξιοποιήσιμων) η οποία υπόσχεται αυτονομία 400 χλμ. (+10,5%) βάσει του πρωτοκόλλου WLTP και συνοδεύεται από ένα κύκλωμα 400 Volt.

Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η Peugeot βελτιώνει το μικρότερο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της που πρωτοεμφανίστηκε το 2019, καθώς ήδη το 2021 εφάρμοσε μια σειρά ολιστικών αναβαθμίσεων με στόχο την αποδοτικότερη αξιοποίηση της ενέργειας.

Στις βελτιώσεις του 2021 συγκαταλεγόταν η τοποθέτηση μια νέας αντλίας θερμότητας σε συνδυασμό με αισθητήρα υγρασίας, στοιχεία που υπόσχονται βελτιστοποιημένη χρήση του συστήματος κλιματισμού, ένα αναβαθμισμένο κιβώτιο το οποίο υποσχόταν να συμβάλλει στην μεγιστοποίηση της αυτονομίας κατά την κίνηση σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμων καθώς και ένα σετ ελαστικών μειωμένης αντίστασης κύλισης.

Οι παραπάνω αναβαθμίσεις και προσθήκες αναμένεται να εξακολουθήσουν να υφίστανται φυσικά και στην νέα, βελτιωμένη εκδοχή του η οποία σε σχέση με το αρχικό e-208 υπόσχεται περισσότερη αυτονομία κατά 17,65% καταναλώνοντας κατά 15% λιγότερη ενέργεια.

Σε όρους φόρτισης, σημειώνεται ότι το e-208 προσφέρει τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης με έως 100 kW διαδικασία η οποία υπόσχεται την αναπλήρωση της ενέργειας από 20-80% σε χρόνο λιγότερο των 25 λεπτών.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!