Skoda Superb: Σταθερά εξελισσόμενη αξία

O χρόνος μετράει αντίστροφα για την εμφάνιση της νέας γενιάς του Superb το οποίο θα επιχειρήσει να συνδυάσει παράδοση και καινοτομία, προσφέροντας βελτιώσεις σε κάθε πτυχή του

Skoda Superb: Σταθερά εξελισσόμενη αξία

O χρόνος μετράει αντίστροφα για την εμφάνιση της νέας γενιάς του Superb το οποίο θα επιχειρήσει να συνδυάσει παράδοση και καινοτομία, προσφέροντας βελτιώσεις σε κάθε πτυχή του

H τετράθυρη ναυαρχίδα της Skoda πρόκειται από το 2023 να υποδεχτεί την νέα, τέταρτη γενιά της η οποία έχει πραγματοποιήσει αρκετές ινκόγκνιτο εμφανίσεις από τα πεδία δοκιμών, δίνοντας μια αρκετά σαφή εικόνα των αλλαγών που προοιωνίζεται τόσο για την sedan όσο και για την πρακτικότερη SW εκδοχή της.

Ξεκινώντας από την αθέατη πλευρά της, αφετηρία για τη νέα γενιά του Superb θα αποτελέσει η μετεξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB με τα διακριτικά Evo όπως άλλωστε θα ισχύσει και για το νέο Passat με το οποίο θα μοιράζεται επίσης τις ίδιες παραγωγής καθώς αμφότερα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Μπρατισλάβα στη Σλοβακία.

Εκτός από τη βελτιωμένη αρχιτεκτονική, το Superb αναμένεται να αυξήσει τις διαστάσεις του προς όφελος της ευρυχωρίας αλλά και αποκτώντας μια απόσταση «ασφαλείας» από την Octavia η οποία επίσης αύξησε τις διαστάσεις της.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο δεν αναμένονται κοσμογονικές αλλαγές χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα υπάρξει μια συνολική αναθεώρηση στην σχεδίασή της. Έτσι, σύμφωνα και με τις κατασκοπικές λήψεις η νέα Superb θα υιοθετήσει μια ανασχεδιασμένη γρίλια η οποία θα πλαισιώνεται από σαφώς πιο λεπτά φωτιστικά σώματα μια διαφορετική κατώτερη γρίλια και ξαναγραμμένες εισαγωγές αέρα.

 

Σε προφίλ, χάρη και στις μεγαλύτερες διαστάσεις και την αύξηση των πίσω προβόλων, το Superb θα δείχνει ακόμα επιβλητικότερο αλλά και πιο δυναμικό χάρη σε πιο έντονες πτυχώσεις που θα διατρέχουν τα πλευρά του αμαξώματος. Στο πίσω τμήμα βάσει των όσων έχει αποτυπώσει ο φωτογραφικός φακός κατά τις δοκιμές εξέλιξης, αναμένεται ένα πιο καθαρό design στον προφυλακτήρα και φωτιστικά σώματα σε μοτίβο “C” αντίστοιχης αισθητικής αυτών που συναντάμε στην Fabia.

Aυτό που δεδομένα δεν πρόκειται να υπάρξει είναι μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση καθώς η συγκεκριμένη πλατφόρμα δεν επιτρέπει αντίστοιχες επιδιώξεις. Επίσης παρά την μειούμενη δημοτικότητα των diesel εκδόσεων, το Superb θα εξακολουθήσει να προσφέρει αντίστοιχες επιλογές με την μορφή TDI εκδόσεων ισχύος από 150 έως 200 ίππους.

Οι πιο εκτεταμένες αλλαγές αναμένονται στην γκάμα των κινητήρων βενζίνης οι οποίοι στην συντριπτική πλειονότητά τους θα συνδυάζονται με ήπια υβριδική ή plug-in υβριδική τεχνολογία. Σε ό,τι αφορά ειδικά τις τελευταίες, οι βελτιώσεις σε σχέση με την υφιστάμενη τεχνολογία του ομίλου προδιαγράφεται θεαματικές καθώς με την συνδρομή μιας μεγαλύτερης μπαταρίας, η ηλεκτρική αυτονομία αναμένεται να διαμορφωθεί σε 100 χλμ.  με ό,τι αυτό συνεπάγεται και για τα μεγέθη αποδοτικότητας και εκπομπών ρύπων.

Εξίσου σημαντικές θα είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό όπου τον πρώτο λόγο θα έχουν οι ψηφιακές οθόνες και οι επιφάνειες αφής. Όπως έχει αφήσει να εννοηθεί κατά το παρελθόν ο πρώην επικεφαλής της Skoda και νυν της VW, Τhomas Schaffer, το Superb αναμένεται να υιοθετήσει την 13 ιντσών οθόνη που έχουμε δει στο Enyaq, για το infotainment και μια ανάλογη σχεδιαστική διαμόρφωση. Βέβαια, η παρουσία κεντρικού τούνελ μετάδοσης αλλά και οι ιδιαιτερότητες του Superb ως του αυτοκινήτου που βρίσκεται στην κορυφή της παραδοσιακής γκάμας της Skoda θα σημαίνει μια διαφορετική αλλά και πιο πληθωρική προσέγγιση ως προς τα επιμέρους στοιχεία και το ύφος του θαλάμου επιβατών.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!