Διαρροή με… άρωμα ηλεκτρικού Toyota C-HR

Μια διαρροή από το αυστραλιανό γραφείο κατοχύρωσης ευρεσιτεχνιών δείχνει προς την κατεύθυνση ενός μικρού, αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV που πιθανότατα θα λειτουργήσει ως ο αντικαταστάτης του C-HR

Διαρροή με… άρωμα ηλεκτρικού Toyota C-HR

Μια διαρροή από το αυστραλιανό γραφείο κατοχύρωσης ευρεσιτεχνιών δείχνει προς την κατεύθυνση ενός μικρού, αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV που πιθανότατα θα λειτουργήσει ως ο αντικαταστάτης του C-HR

To 2021 η Toyota αποκάλυψε τα φιλόδοξα ηλεκτρικά σχέδιά της, παρουσιάζοντας 11 ηλεκτρικής τεχνολογίας, πρωτότυπα μοντέλα, δηλαδή μια πλήρη γκάμα αυτοκινήτων από το μέγεθος του Aygo ως ένα sportscar που θα λειτουργήσει ως ηλεκτρικός διάδοχος του Lexus LFA. Ανάμεσα σε αυτά είχε βρεθεί και ένα μικρό crossover με αιχμηρή αισθητική, το οποίο, όπως προκύπτει από τη διαρροή του αυστραλιανού γραφείου καταχώρησης ευρεσιτεχνιών θα βρει σύντομα διέξοδο στην παραγωγή.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του τόσο το μέγεθος όσο και η αισθητική του παραπέμπουν στο C-HR και στο μοντέλο που θα το αντικαταστήσει υιοθετώντας, βάσει των ανακοινώσεων της Toyota, αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία.

Όπως ίσχυσε και για το bZ4X που επίσης βρισκόταν ανάμεσα στα 11 πρωτότυπα που είχε παρουσιάσει πέρυσι η Toyota δίνοντας το στίγμα των πληθωρικών ηλεκτρικών της πλάνων, αλλά και όπως αποδεικνύει η σειρά σκίτσων που διέρρευσε, το μικρότερο ηλεκτρικό crossover της Toyota δεν θα διαφέρει σχεδιαστικά ως έκδοση παραγωγής από το concept car που προηγήθηκε.

Στα σχεδιαστικά στοιχεία που ξεχωρίζουν, συγκαταλέγονται τα φωτιστικά σώματα σε μοτίβο «C», η χαρακτηριστική γρίλια με τις έντονες ακμές στο περίγραμμά της. Σε αντίθεση ωστόσο με το αντίστοιχο concept η γρίλια υιοθετεί ένα κυψελοειδές μοτίβο και ενσωματώνει στο κάτω μέρος της φώτα ομίχλης.

 

 

Την εικόνα συμπληρώνουν οι έντονες πτυχώσεις και ακμές που διατρέχουν το σύνολο των μεταλλικών επιφανειών του μοντέλου ενώ το πίσω τμήμα θυμίζει έντονα τη διαμόρφωση του C-HR όπως εξάλλου και οι συνολικές αναλογίες του μοντέλου.

Πλην το σχεδιαστικών λεπτομερειών του πίσω τμήματος όπως τα εξαιρετικά λεπτά φωτιστικά σώματα και το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ, αυτό που καθίσταται σαφές με την πρώτη ματιά είναι η απουσία απολήξεων για την εξάτμιση κάτι που επιβεβαιώνει την ηλεκτρική ταυτότητα του συγκεκριμένου μοντέλου.

Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι ακόμα σαφές κατά πόσο ο διάδοχος του C-HR θα διατεθεί αποκλειστικά σε ηλεκτρικές εκδόσεις ή αν η Toyota θα υιοθετήσει μια μεικτή προσέγγιση διαθέτοντας και υβριδικές εκδόσεις. Το δεύτερο σενάριο μπορεί να δείχνει μάλιστα και επικρατέστερο με δεδομένη την συγκυρία, αλλά και τον σχεδιασμό της μπροστινής γρίλια η οποία αφήνει χώρο και… «ελπίδα» για εισαγωγές αέρα.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, αφετηρία για την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του μοντέλου αναμένεται να αποτελέσει η πλατφόρμα E3 την οποία η Toyota ανακοίνωσε ότι εξελίσσει από το 2021 και η οποία θα συνδυάζει στοιχεία από τις αρχιτεκτονικές TNGA-C και e-TNGA.

Με δεδομένο το μικρότερο μέγεθος του μοντέλου σε σχέση με το bZ4X το νέο μοντέλο αναμένεται να υιοθετήσει μια μικρότερης χωρητικότητας μπαταρία από την 71,4 kWh του ηλεκτρικού Toyota.

Όπως και να έχει αυτό που πρέπει να συγκρατήσει κανείς είναι ότι όπως ίσχυσε για τα Toyota bZ4X αλλά και Lexus RZ 450e, ο τελικός σχεδιασμός δεν θα απέχει ριζικά από όσα ήδη έχουμε ήδη από την πρωτότυπη εκδοχή του μοντέλου. Βέβαια για την επιβεβαίωση θα πρέπει να περιμένουμε ως τα τέλη του 2023 με δεδομένο και ότι η Toyota παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή του C-HR στα τέλη του 2020.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!